Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

, ,
Hello,

belógattam a csali 1.190-et, érdeklődve várom a fejleményeket.
Az órához nem nyúlok, mert egyrészt a Kawa szervizben rögzítette a rendszer, másrészt nem az én stílusom.
Amennyiben ennyiért viszik csak el, reszkessen minden eladási szándékkal felvértezett GTR tulaj, mert a normálnál is szemtelenebbül fogok alkudni!
Laza! Én meg inkább megcsinálnám a turbos 12-est
Azért is vettem a másik 12-est, de mint meséltem már ebben a csalós dragbike káoszban nem fogok milliókat belepumpálni a motorba és aztán meg más valaki csalással előnyhöz jut.
Kérdezd Orha Kornélt,ha komolyan érdekel megadom a számát,ő már 2 db turbós ZX12-t épített,az egyikkel Papp Laci versenyzett,úgyhogy ott van tapaszatalat bőven.
Ok és köszi!
maradjunk első körben egy francia-svájc-spanyol-portugál túrában
ha indultok szóljatok arrafelé én is elmennék
Megbeszéltük !
Bird:Én+a 2-3 millára szavazok ennyi locsolni valóból én végigmennék a híres 66-os úton a Bestiámmal.Spanyolból áthajóznék azt GÓ én is felfedezném Amerikát
Ja és hétvégén rájöttem, hogy itthon a legjobb! Hogy miért is? Tankoltam németeknél és a 20 literes kannába 20 liter fért, itthon 22,4! Ezek szerint itthon többet adnak a pénzemért!

Az előbbi témához még annyit, hogy a kompresszoros blokk teljesítményleadása sokkal lineárisabb, míg a turbo egyszer csak odab..sza a sok pacit. De akkor is turbo!
Az a baj, hogy Mo-on sok a kókler. Mert itt aztán mindenki ért mindenhez. Alapból ott kezdődik, hogy kinek mire kell a motor. Versenyzéshez, utcára, vagizni? Versenyzéshez szerintem kevés egy kompresszoros blokk a superstreet kategóriába, mert 300 paci alatt maradnak. A turboval szerelt ZX12R-ek meg 450 pacit feszítenek ki magukból. És az még nem a vége! 1 millából lóf..szt nem lehet csinálni. Ez a pénz arra lenn elég, hogy PC, kipufogó, hengerfej dolgokat megcsinálja az ember. Egy turboval szerelt gép a mi esetünkben ZX12R kb 2-3 millát kíván. A neten megvehető csomagok 1-1,5 milla körül vannak, de az még lófütyi. Még sok apró dolog kell, ami nagyban befolyásolja a kezelhetőséget és az élettartamot. A nitro a legolcsóbb, de az se hoz utcára sok lóerőt, mert az utcai kittek kb 50-60 pacit dobnak rá az alapra, de a nitro megeszi a blokkot.
Egy szó, mint száz én a turbora szavazok, van jó pár ilyen gép az osztrákoknál és nagyon jól sikerültek.
én már csak 1 pc-t akarok a gépbe -1 el kegyetlenül megy igy is, szerintem felesleges még több tuning estleg majd egy rendszert kap még meg egy modositott vezértengelyt de az a max.
Jaja ő is azt mondta ,de álítólag itt se kezdök csinálták neki lehet megtalálom a cikket és belinkelem mert le is írta a dolgokat pontról pontra.
akkor már jobban járt volna, ha a kinti szerviz körül karikázott volna :)
lehet inkább ezt kéne megvennem második motornak és akkor nem kéne szétszedni a 12-est. Bár ez is csak 279LE

http://suchen.mobile.de/fahrze...
Volt fent a neten pár éve egy túrbós 12es én beszéltem az emberrel mondta hogy kb 3.alkalommal állt össze a gép az is úgy hogy kivitte és külföldön raktàk össze neki 3,5 volt a vége mert mindig szétesett v.mi és az ott romból olyankor.
ja, ma elvittem a sógoromnak bemutatni az új szerelmem. rögtön előkapta az összes motoros ruháját, sisakját és cuccát a szekrényből :) szerintem még ebben a szezonban venni fog valamit.
majd mondom neki holnap a tiédet!
majd még gondolkozom rajta
holnap rakok bele elektronikát..
és még mindig keresek rá 4:1-ben rendszert, esetleg tud valaki?
Akkór neked 200al magasabb a lázad Cseréljetek a Domival ő kényelmesebbet akar te+1 igazi Bestiát jobb szélvédelemmel és fékekkel .Nekem ez mind a kettő meg van a gépemen nem is adom el 2005 szept 03-óta +van
s a 14-es vírus
ha egy kicsit ócsóbb lenne, megcsinálnám a kompresszoros sárkányt
Sztem benneteket +fertőzött a zxtizenkettes vírus

na, alszom rá egyet, csak rájövök, hogy hülyeség :)
beteg

ezen már én is agyaltam, és agoval, csunderlik csabival stb beszéltem.
nem a turbo a menő hanem a kompresszorfeltöltés...a turbóval sok a baj, sok a negatív hozama..a kompresszor is kb 1 millából állna meg beállítva
és első gumit nem kellene venni rá, sőt az első kereket fel sem kellene szerelni