, de nekem Martin cső van a 600-as Hornetemen, semmi baja nincs tőle, nem is lesz
, beszéltünk egyszer a Martin kipufogó gyártójával, azt mondta, hogy az Akrapovic dobokat másolja le, ő se hasra ütve csinálja
. Az áramlásokról meg annyit, hogy ezek nem kétütemű motorok, a dobnak minimális szerepe van, azért nem nyitott dobot tesznek rá a gyárban, mert ott a környezetvédelmi, ill. zajszint norma, ezért 10 kg egy dob, mert tele van járatokkal, lapokkal, csövekkel, hogy minél nagyobb utat tegyen meg a gáz+ ott a katalizátor, így szinte a legújabb gépeknél már tiszta levegőt nyom ki
, na jó, azért nem, de azok mind csak fojtások, meg csak vinnyognak
. A blokk hangosabb, mint a gyári dob.
Egyedül a sorkettő-három-négy-eseknél kell a leömlőket összekötni, mert két-két henger szívás-kipufogásakor vákum képződik, így szívó hatás jön létre
, ez segít a pacik életre keltésében. Haver Z-750-én levettük a dob végét(3 popszegecs)
, és szétfurkáltuk a belső körüli lemezt, hogy ott is kijöjjön a gáz, ne csak a kb. 3-4 centis belső csövön. hangosabb is lett (nagyon király hangja van,mintha sportcső lenne
), meg 5-el többet ment neki végre
Igaz a garancia ugrott rajta
, azt azért számításba kell venni, ezért inkább vegye meg az ember 60-70-ért a sportcsövet, a műszaki meg más kérdés, nekem is átcsusszant Martinnal
, de csak mákom volt.
LX