Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ejnye,gyorsan gépelek az "túrázáshoz" akar ám lenni
Jogsim már lehet jaja:) nyárig meg is lesz a pénz rá
Az enyémen de van nyeregtáska háttámla bukócső villa táska :) szal ami túrűzűshoz kell az minden
Majd csinlok képeket róla
Én nem alakitgattam a gépet. Láttam már hogy eredeti vagy utángyártott cuccokkal fel lehet szerelni. Bukócsövet már tettem rá, meg majd fel szeretném bőrözni. Főleg ha a megtakarított pénzem nem javításra kell költenem.

Lassan már mehetsz korlátozott jogosítvány megszerzésére.?
Ha nem módosítják majd a korhatárokat.
Azt mondják már nehéz megállapítani. A dugón van egy repedés, és az a darabka ugy törhetett ki belőle. Föleg hogy egy ilyen kis dugónak vékony a fala. Na de ez mind csak találgatás.

Szivem szerint elküldeném valami HONDA központba, hogy meséljék már el, hogy lehet igy járni.
Hát ez rendes szopás!
A szelepet még értem is, de a dugattyú mitől éghetett, lyukadt ki?
Szerelő mit mondott, hogyan született ez a dolog?
Őszintén szólva:
16 vagyok,még nincs jogsim,50sekkel mentem 2évig,azokra van M jogsim,és a VT csak áll a garagéban és várja h meglegyen a jogsi!Csak a környáken szoktam néha mennni vele,ma pl mentem a VT vel meg a CM mel is.Jó szolgálatot tesz,rendesen gyorsul bár nem teljesen gyári.
Amiket én csináltam vele:
Karburátorokat kivettem és a foyltásokat kivettem belőle,pl üzemanyagshubert maxra tettem,apámmal kb 5-6óra alatt vettük ki és ettük be az iker karbit,de ülés tank,légszürő csövek bowden minden benne van.
Aztán a kipufogó végéből kivettük a végtompítást,kicsit érdekes hangja lett,de nem rosszab mint a gyári és sztem jobban megy tőle.
Meg két NGK gyertya és NGK pipa,gyújtókábel
Plusz a lábtartó gyárilag úgy van megolda h ha megfodítod a 3szöget akkor olyan mintha 5-6 centit előre tolnád!Így kényelmesebb lesz,csak a váltót féket utánna kell tolni!
Ez jó hosszú lett...
Egyébként a Te VT125-öd hogy szolgál? Mi a véleményed róla?
Csak szomorú hogy a motoromba még 13 ezer kilométer sincs, és át kell esnie egy "szivátültetésen", mert a kuton lom üzemanyagot árulnak. Igen, van máshova menni, ide többet be se teszem a lábam.
csodás bazz,kicsi városomba csak két kút van az egyiken hasonló szart adnak.ismerős A6 os audija szart be
de azért van máshova menni
Itt vannak a képek nem felejtettem el. Nem egy profi fotó, de remélem megfelel.
Jó lenne valahogy, de esély sincs rá. Nem kértem számlát, ugyhogy nem tudom bizonyítani hogy ott tankoltam. A KARCHER kut volt a ludas. Valami feladalékolt lomot árul üzemanyag néven. Holnapra hozom a képeket, megpróbálom nem elfelejteni.
KEN!

Na lássuk a fotót!
Nem próbálsz a kútnál valami elégtételt venni?
Melyik cég volt az?
Szia Lapar!

Igen, láttam már olyan gépet, sőt(álló helyben) ültem is rajta.
Nem lenne az rossz, ha ilyen áron bömbi minőségű lenne
Sziasztok!!

Nem irtam ezer éve. Megcsinálták a mocimat. Sajnos nagyon fájó volt. De ilyet még nem láttam. Az a kicsi dugó kilukadt. Próbálták kisilabizálni hogy mitől, de nem lehet azt már tudni. Azóta a kuton már az autóknak is van baja. Valami feladalékolt benzint árulnak, ami a szelepre is mint valami kátrány lerakódott. Durva. Megmutatnám nektek fotón.

A javitás mindössze súlyos hatszámjegyü forintokba fájt.
http://www.bikez.com/motorcycl... ÉS tényleg Wolf 750 jól emlékeztem
a képen látszik h a télleg nagyon magas a lábtartó és a váltó pózició
Ural Wolf 750?
SZ.fehérváron van kereskedés:D szép egy állat
De melyik idióta rakta a lábtartót derék magasságba?
Nekem kicsit érdekes helyenvan és még a váltó állása is boka meresztő
És ehhez mit szólsz?
Nem tudom mennyi lehet, de biztos olcsóbb, mint a Bömbi.
ja, még azt azért hozzátenném, hogy nem azért néztem szét a szalonban, mert újat szeretnék venni(illetve dehogynem szeretnék), hanem azt volt legegyszerűbb megkeresni
Szia Lapar!
Elsősorban nem gyorsabban akarok menni, hanem kényelmesebben. A Virgács nyomatékával most sincs bajom, mivel most sem sportgépet keresek, hanem inkább nyomatékra hangoltakat, túra(túraendúró) gépet...
Nekem sem teccik az összes Bömös, pl a legnépszerűbb(a GS) az nem igazán jön be formailag. A van egy naked gépe(R1150R) meg egy túragépe (R1150RT)minkettő boxer, na ezek tetszenének. Bár tudom, hogy ezek is nagyban különböznek egymástól. Ezenkívül említhetem a Mo-n "klasszikussá vált" túraendúrót a Honda Varaderót, meg esetleg a Yamaha TDM-et. Aztán, hogy ne legyen ennyire egyszerű egy barátom tanácsára megnéztem a Honda CBF1000-et na, az is nagyon jó kis gépezet
Ja, úgy én is vennék nagyobbat, de előbb le kéne ülni gondolkodnom, hogy a béjemvé szalonba menjek, vagy máshova. Béjemvéből csak a boxer, az egyhengeres, meg a sor4 nem tud lázba hozni.
Egyébként hogy-hogy ilyen gyorsan (kinek hogy) váltasz, nemrég azt írtad, hogy elegendő a nyomatéka stb. a sárkánynak. Vagy a stílusban gondolnál mást? Én chopper helyett, csak egy kényelmes túraendurót tudnék elképzelni ezeken az utakon. Néha ez vígasztal, hogy ezeken a szar útszerűeken hiába lenne alattam nagyobb gépezet, akkor sem nagyon lehetne 100 felett repeszteni. (esetleg néhol, de az kevés)
Kávédarálók,a power szelepesek kapuchinot is csinálnak :
Szia Lapar!
igen, eladtam.
Egy nap alatt elvitték, igaz elég olcsón adtam
úgyhogy most megint keresésben vagyok
Hogy milyet fogok venni ne kérdezd(tegnap voltam szétnézni a béjemvé szalonban, tudnék választani(R1200Rt), csak meg kell várnom a szombat estét, és ha kihúzzák azt az öt számot, akkor nem is gondolkodom már rajta
repsolaci!

Majd átneveztetjük Kiscsopperes topic-ra!
A sportmotorosok általában szeretik leszólni a csoppereseket, azt hiszik a teljesítmény számít csak.
Meg a csopperrel nem lehet egykerekezni.
Nekem az a tapasztalatom, hogy köztük is vannak gyakorlatlan balfékek.
Egyébként meg csak a kétütemü tud 30 LE-t. És hol van annak olyan hangja, mint egy 4T V2-nek...
kicsi10!

Csak nem eladtad a gépsárkányt?

"mint az én (volt) motoromé"
Sziasztok,

Köszönöm a tippeket. Akkor érdeklődök még erre arra. Ha esetleg megveszem a gépet, meg osztom a tapasztalatokat.