Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Tegnap mociztunk egy nagyot itt van két kép,nem dicsekvésből csak örülök h végre jól megy a kgép
üdv mindenkinek.
Ha érdekel akkor adj msn-t vagy teló számot lécci.
Mert igazából a haverom csinálja csak segítek neki
És akkor vele lebeszélitek a részleteket.
De megkérdem kb mennyi ok?
Enduro89!
Mennyiért tudnád beszerezni az olajat?
Habár nekem még van,de nem árt előre tervezni!
Szevasztok!
Ha valamit érdekel CASTROL Power 1 racing oil (2T)
Akkor csak szoljatok olcsobban mint a bolti, fincsi olaj
Nagyobb mennyiség esetén akár ár engedmény. Postai utánvétel!
Az igazság az,hogy eddig is nagyon megvoltam elégedve a mocimmal,de ezt már írtam!
Egyenletesen húz 100-ig és jól!
A komám 70-es top hengerével hátulról szívta a kipugázt és nagyon lemaradt,amikor versenyeztünk!
És az övé úgy volt beállítva,hogy magas fordulatról indult!
De az a baj,hogy szinte semmit nem tudok a belsejéről,hogy mennyire van kihegyezve a mocim!
Az biztos,hogy aki ezt csinálta értett hozzá!
De ezt még elméletileg Olaszba szerelgették!
Ezért jobb,ha az ember magának tuningol fel egy alapgépet,mert akkor az kerül bele,amit ő akar szerintem!
Remélem azért rosszabb nem lesz,ha ennyi mindent kell állítgatni!
Mert igazából a szerelők többsége nem vágja ezt a tuning témát,legalábbis mifelénk!
Sziasztok!
A gőrgő sztem valami 4g körül lett de mos nagyon meg lett csinálva hátul sárga tolorúgó malossi,meg a 3kuplungrugó is olyan erös.Szóvbal most nagyon jó.

De! a 17,5es karbihoz kell a piros malossi légszörpbetét! de a betétet csak a karbival együtt szabad felrakni! különben felborul minden a sok levegő miatt. de miután mindkettő szuperul fönn van igy hozzá kell állitáni alapjáratot levegöt nekem a görgöt is mondták
Teljesen megváltozik tőle a szekér...
További szép napot Jo mocizáást!
Hi Alexey!
Ha minden indok nélkül leáll és csavargatással nem tudod ezt megszüntetni,elképzelhető hogy főtengelyszimmeringes kezd lenni a gép.
Nem nagy gáz,csak bosszantó.
Jól teszed,ha nem teszed.Semmi sem lesz jobb direktszűrővel,csak ha már igen élesre van állítva a robi.
Nagy sok csúnya szívóhangot viszont kienged,sztem semmi értelme a direktszűrőnek...
Norbi!
Ha minden igaz hétfőre kerül bele a karbi!
Én is úgy hallottam,hogy elég macerás a sportlégszűrő!
Gyakrabban kell takarítani és nem szűr meg annyi koszt sem!
Viszont a mocim hangjával nagyon megvagyok elégedve!
Leovince tt kipu van rajta,de egy gázfröccsnél mindenki csak tekinget,így hangosabbat már nem szeretnék!
Norbi 01 üzenem, multkor aztmondtam hogy gyári a festés a motoromon, tévedtem! Bocsánat. De a km több mint a tiédben. Hát ez van.
Köszi a segitséget ,nor-el s neked ciceger ,Fél dl víz volt a légszüröben, kitisztitotam szuper is lett a masina gyorsul mint álat kicsit 80 fölé is megy. Viszont nagyon,nagyon ritkán eggyik pillanatról a másikra leesik a fordulat (alapjáraton)mintha ugy csepegne bele a benzin, hozzáérek a gázhoz pillanat alatt megál.Nagyon lassu mélyről jövő hanggal teszi mindeztt.
Rajta van már a karbi? AMuyg elvileg egy 17,5 ős karbira ajánják a légszürőt csak az beázik jobb hangja lesz meg aztán töb levegő több benzin jobban megy na meg fogyaszt. Én ráraknám a redfilter nem ugyanaz. De persze akkor vége az esőbe való motorozásnak....
Helló Szecska!
Végülis mekkora görgő lett jó a mociba?
A rugókat milyenre cseréltétek?
Szia Norbi!
Hétfőre ígérte a szerelő,de előre rá akart beszélni a sportlégszűrőre!
Az enyémbe malossi redfilter van és montam,hogy ha nem muszály ne nagyon eröltessük!
De szerinte jobb lenne azzal a több levegő miatt!
De jegeltük egy kicsit,de érzésem szerint megpróbálja vele!
Ha jó magas tartományban forgatom a mocit,akkor 4-l a fogyasztása!
Majd letesztelem,de remélem látok javulást a nyomatékon!
Alexey!
Nem nagy valami levenni az alját!
Ha szerencséd van alulról hozzáférsz és még a fúvókákat is ki tudod csavarozni!
Háát én aszem az eredeti gyári. azthiszem-gondolom minden gyári.Egy tök ilyen blokkot kaptam hozzá plusz de karbi nincs rajta.
Ja ja két csavar fogja, gondolom dell"orto karbi van rajta.
Csőváz srácok! Fasza, megy az ipar rendessen. Srácok ha leszeretném venni a karby alyát azt az üllepítő részét azt 2db csavar rögziti? leveni-visszatenni ,nem nagy gáz? Gondolom vágjátok!
HEllo Ciceger

Grat a karbihoz. A kézi szivató sokkal jobb mint az autómata mert azzal sokkal könyeben indul hidegbe meg mindig. A fogyaztás tuti felugrik olyan 5 liter kürölire.
Sziasztok
NA elkészült a szekér görgök beálitva kuplungrugok megerősitve ugyh félelmetesen megy most, bruális gyorsulás , 1XX végseb egyszóval nagyon nagy
további jó mocizsát mindekinek
Ma érkezett meg a karbim,amit használtan sikerült beszerezni!
Előzőleg a gyári volt 12,5-ös,most viszont rádobatom a 17,5-ös karbit!
Ez egy picit fura lesz nekem,mert kézi szívatós!
Habár többen állítják,hogy ez még sokkal jobb,mert kevesebb a meghibásodás lehetősége!
Ha minden igaz vasárnapra kerül bele a mocimba,ha komplikációk nem lépnek fel!
És a szerelőt addig nem hagyom,ameddig meg nem mondja,hogy hány ccm-s a gépem!
És kíváncsi leszek még arra is,hogy mit növel majd a teljesítményén és a fogyasztásán!
Majd megírom az észrevételeimet!
Köszi!
Atiéd is jól nézki
Sziasztok! ismét itt az malaguti forumban!
Holnap viszem a szekeret szervizbe görgő beálitásra aztán hajrá
Amugy enduro89 üdvözlünk és tetszik a mocid
További jó forumozást.
Ma vettem hátra egy continentl gumit ,van egy plusz hátso kerekem de csakk pénteken hozzák meg s teszik fel. Ha meglessz megírom a tapasztalataim . A cégem( gumisánál )vettem motor gumit nem igazán tartanak , viszont ott a srácok olyat használnak s dícsérik! Háátt!