Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elég,ha felújító készletet veszel!
Kb. 4000ft-körül lehet,nem túl olcsó!
Nagyon vigyázzatok a vízzel,mert ha kifogy megszorulhat a motor!
Amíg csöpög elég sima vizet beletenni,de utána fagyállóval a legjobb feltölteni,mert arra van kitalálva a rendszer!
A komám éppen így járt,hogy csak csöpögött és hiába mondtam neki,hogy ne használja!
Nem figyelte a vizet és egy pillanatra megszorult a dugó!
Neki szerencséje volt,mert elég lassan ment,így nem csinált nagy kárt a mociban!
Hát nekem csöpög a vízpumpa alol mint állat. AMuyg az f12-őn van egy kis ablak aztán ot van a kiegyenlítő tartály lecsvartam a tetejét eledugtam az ujam aztán nem volt bene már víz vagyis az uja nem let vízes. CSont száraz volt a tartály. De arra lettem volna kiványcsí hogy í motor szétszedése nélkül hogyan tudom megnézni hogy ennyi víz van még benne. NEm tod mennyibe kerül egy vízpumpa?
ja és mi fagyálló és deszt viz fele fele arányú keverékéből csináltuk a folyadékot nem kell drágán venni bele.
egy vizpumpát te is kitudsz de ha ketten vagytok jobb. a vizszintet meg ugy nézed h fölülről ott a kormánynál kell beönteni és ha ott látod akkor jó. magyarul ha ott megteleik, utána 2orát mész és megnézed mégegyszer majd utánatöltöd mer igy légtelenitődik a rendszer.,
ÉS menyibe kerül egy vízpumpa? A vízszintet a motorba hogyan tudom megnézni? Csak ugy ha leszdem az idmoot?
HEllo

egy vízumpát kitud cserélni egy tehrautókat és autókat szerelni tudó ember?
Amúgy az új kipuhoz az ovális,grafitos tömítést kaptam!
Nem a karikát!
De jól tömít,nincs vele gond!
lehet kell de ott jobb a foghatoság meg lehet huzni rendesen, az elsőnél nagyobb a riziki, mer ugye 11es fordulaton lerepül az anya az gáz meg az szétver ott mindent, ammugy nem értem a görgöhöza hátsót a kuplungnál a tárcsát nem kell levenni,
Akkor rosszul emlékeztem!
És a jobboldalihoz is kell a légkulcs?
http://www.sportmotor.hu/bonct...

és megjelenet a motorértékeléses cikkem
épppen hogy a bal oldalihoz kell a légkulcs....
Valami oknál fogva még mindig nem pörög ki rendesen a gép. Lehet hogy veszek bele könnyebb görgőket
Találtam egy kis segítséget!
Megpróbálok gyártani én is egy hasonló kulcsot,mint az 3a képen!
A bal oldali tárcsát könnyű leszerelni?
Hát javult valamennyit a gép. mentem 30 km-t és 84-et ment a gyorsulása is javult már csa be kéne állítani De mingyárt kifogy a benzinem
Kössz a meghívót
rendben csucsu! már el is küldtem, a meghivot!
amugy csak a szij a lényeg ugye mivel ha uj akkor kb 1-2cm széles nem ennyi csak mondtam egy példét, de ha használod és bekopik akkor ez az érték csökken ezáltal mindig kissebb kerületen megy mint a gyári széleségében... erre kell figyleni
Szia Szecska ha megvan még az iwiw meghívód akkor nekem kéne csucsu126@freemail.hu
tegnap este megnéztem a görgőket szíjat kuplungot és olyan mint az új
na megyek kipucolom a karbit meg a légszűrőt hátha ott a bibi
Esetleg olajszűrő-fogóval is megoldható,de ne a láncossal hanem a szíjjassal próbáld!
Azzal is óvatosan,ha szegecselve van és nem varrva,a szegecs letörheti a hűtőrotort !
Ja,és kesztyű,mert éles a blokk.Nekem mindíg csupa seb a kezem .
Szokszikert!
egy fogoval megfogod a csavar mögötti vastag alátétet., és egy 17es kulcsot ráteszel a csavarra amit kalapácssal kocogtatsz. primitiv megoldás de jó és csavar rögzitő a végén ne feledd
Köszi Gábor!
Ki akarom cserélnia görgőket,de nincs légkulcsom sajna!
Valahogy megpróbálom megoldani!
igen, dorogon van szervizük elvittem egyik délutén 4ora alatt beálitottuk mindenne rugo görgö 11000 ftvolt
Hi Skacc!
Szerinted azt a görgőt minek adták?Többet nem segítek...
Ha az a motor 70-es,a karbid meg nem 12-es(gyári),annak mennie kell,de valszeg inkább magas fordulaton.Ha már ez meglesz,mehet bele 3db keményebb kuplungrugó,az állítja az indulási fordulatot,és marha sokat számít egy keményebb kontrasztrugó(hátul a nagy),mert a gázreakciót meg az szabályozza!Tehát a gázt ha visszaengeded,meg odahúzod,milyen hamar engedje pörögni a gépet.Az a zsír,ha semmi késés,semmi lusta felpörgés,hanem egyből tol.
Jó munkát!
Ja a gépem még mindíg eladó(sajnos)
Szecska!
Neked egüék szerelték a mocidat?
mégmindig senkinek nemm kell a meghivo?
Most én is kétségbe vagyok esve ,mert ráköltöttem 45-ezret és talán rosszabb is lett!
Nálunk meg nincs jó szaki,aki vágná a tuningot!
Egüék már azt mondták,hogy lehet más baja van (kuplung,szíj,görgő)!
Én ezt megértem,de akkor a tt-vel miért volt tökéletes?