Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Háj Brigád!
Am nézd meg milyen köcsög az időjárás. Elkapat egyetlen nap jó idővel, aztán meg bejön a hideg meg az eső. Nem bánnám ha ez a február gyorsan elmenne. Mondjuk sztem ezzel mindenki így van.
Esik az eső délutántól.
Nem baj, az etikettre vigyázok Mindenfelé olyan szar idő van amilyen itt?
itt olyan nincsen nó paara
Én vagyok, csak nem akartam floodolni, mert az előző 2 komment az enyém volt.
Há' valakinek dógozni is kell, ha már a többiek lopják a napot!
Mi van gyerekek semmi életjel
mindenki
Mi pont akkor mentünk a Bükkbe, amikor fel volt marva, olyan volt, mintha sínen mentem volna Az előzés kb úgy nézett ki, hogy odamentem a kocsi mögé, balra átugráltam vagy 20 csíkot, kocsi mellett el és ugyanez vissza. Derékszögben Mert dűteni nem nagyon lehetett.
Hát felénk a 37es most tök jó lett. Bodrogkeresztúrtól Sátoraljaújhelyig tükörsima. Nemrég csináltál meg és sztem nagyon jó lett. Mondjuk még nem volt alkalmam kipróbálni. Ja de most vasárnap. 210 Mondjuk a Pataktól Miskolc felé még csak autóval voltam azóta, de ha megyünk arrafelé komolyan öröm lesz nem úgy, mint eddig.
Talán Októberben felvolt marva a 37-es. Azt hittem végem lesz. Békésen elindultam otthonról irány Fony - Regéc - Tolcsva. A látnivaló miatt nagyon megérte, de volt olyan hely ahol majd szétrázott a gép. Tolcsván goldoltam nem megyek a völgyön keresztül irány a 37-es, majd Mádnál visszafordulok Szántó fele. Útközben már rájöttem nem volt jó választás. A szél iszonyatosan fújt, de ha már kimentem a főútra illik a gázt is húzni, de a felmart út miatt volt bennem egy kis para.
A franc fog kuporogni az idom alatt!
Akár melyik motor kényelmesebb és biztonságosabb.
Nem akarok én állandóan 220-al repeszteni
Nemhát, mer szétrázza a picsájukat a tökéletesen sima úthálózat!

Bakker,l nemtom, odébb milyen a 37-es, de itt szerencs bejáratánál 5-10 cm mély kráterek maradtak a párnapos hótakaró után...
Ja, ez szomorú
Halljátok egyre inkább azt veszem észre, hogy a speed motorok egyáltalán nem fordulnak elő nagy arányban.
Én is mikor eldöntöttem hogy veszek egy mocit a Hornet 600,Kawasaki Z750,Yamaha FZ6 és a GSR 600 közül válogattam.
Amit szem elött tarottam,kényelem,teljesítmény ,kinézet,ár,megbízhatóság,felszereltség,háttér.

És a GSR 600-as gyözött
Jóestét acélváros és környéke
Még a GS előtt nézegettem más motorokat (GSR, Hornet, Fazer, Er6), de kb. 8-évig nem ültem motoron, aztán úgy döntöttem újra belejönni elég a GS, meg hát olcsóbbis volt mint a többi (és talán ez lett a végén a döntő érv).
Bolodbiztosnak mondható, mert akárhogy ráncigáltam a gázkart semmi durvát nem művel, de érzem, hogy lassan váltás lesz
Ha minden jól megy, nyár végére talán meglesz az anyagi oldala is
CSá!
Teljesen nyugodt motor,alsó fordulatszám tartományban is simán húz.Tökéletes túrázásra is,de ha meg akarsz örülni akkor 8000-fordulat után jön a jaj-jaj na ott elindul.A GS 500 olyat neked nem tud produkálni és 13.500 tolhatod.
A fogyasztása is barátságos a teljesítményéhez képest nekem vegyesben 5,6l/100 km.szerintem egy soros 4-től jó.
Hibája nincs nem ismerek olyat akinek volt vele gondja ,pedig ismerek vagy húsz GSR-est.Imádom jó motor!
Tomi.

Látom neked GSR-ed van.
Én is szemezgetek vele, nagyon tetszik a forma, talán az év végefele lesz rá mód, hogy válthatok motort. A GSR mennyire használható nyugodtabb, túrázós módra.
Jelenleg gs500-am van ezzel 90-120 as tartományban használom (talán a motor jellegéből adódóan is).
Ha nem pörgeted túlságosan a GSR-t. mennyire használható mindennapos motonak. Van valami gyengéje v. erőssége?
miskolc jeeeeeeeeeeeeeee
Ééééééééébresztő éééészakmagyarorszááááág!
íjjáá
neem, ott vettem, és lábon hazajöttem vele...persze rávaló jogsi nélkül persze.persze.
KLR-el voltál németben?
Kurvaszépen hazajöttem vele németországból.1400 km-t, kb 3 pihenővel...