) nem lesz problémád. Ha a csutkás géppel jössz el, a súlya miatt azzal sem lesz különösebb bajod, ZZR1100-as dögnehéz Kawa is megcsinálja a gyakorlatokat bár egy olyannal azért lehet küzdeni keményen. Ami neked a játékos részen fel fogja adni a leckét, az a 2T motor karakterisztikája. Kénytelen vagy nyomatékon tartani a blokkot, de az pont nem annyira van a 2T seggrakétákban. De nem is lehetetlen feladat, tavaly egy lány résztvevő egy 125-ös kis SM-val jött el és mindent megoldott amit kellett. Ki kell tapasztalnod hogyan csináld, mekkora fékerő hátul, mekkora gáz, mekkora sebesség mellett a legkönnyebb a feladatokat végrehajtani. Ehhez segítséget lehet kérni az instruktortól, ha kell bemutatja a motoroddal hogy a mocid TUDJA azt amit kell.
De nagyon élveztem és nagyon sok tanulsággal szolgál ha odafigyelsz magadra de nézed a többieket is.
(addig egyben lesznek az inasok) Igazából a nagyobbiknak akarnék egy nagy Rometet is venni valamikor,mert ezen a kicsin elég mókásan néz ki, Szimót meg azért még nem kap.
ezen kívül van egy nagyrometterm amin még a blokkcsavarok le vannak blombázva ! és kb 2ezer km van benne de soha nem működött jól. főleg karbi bajai vannak..
Ha neked nincs rá szükség,(vagy van?
) hozzám vághatnád valami nevetséges áron. (lefelé nevetséges,csakhogy bizti legyen az irány
)
Az eddig próbált motorok közül a legdurvább a Yamaha TDM volt. Az a kispolszkiblokk lefojtva úgy rázza az első kereket, hogy ledűtött motornál félelmetes. Folyamatosan játszani kell a kuplunggal mint egy sportos V2-nél hogy legyen némi fordulat a rázkódás mérséklésére. Mondanom se kell azzal is meg lehet oldani mindent, csak ki kell tapasztalni.
Egyébként érdekes, mindenki a bójázástól tart pedig az némi gyakorlás után tűrhetően megy. Ellenben a vonalra fékezés komolyabb kihívás és sok gyakorlás után is lesz pár centi eltérés.