és godolj amit akarsz.
félreértések elkerülése érdekében: nem okoskodni akartam, csak hangosan gondolkodok!:D
A lényeg szerintem a lerakódások kipucolása. Pl nekem most egy hónapot állt a motor. Tegnap franciakulccsal kivettem üresbe, nagy nehezen beröffent, ahhoz képest, hogy 14 éves, karbis sornégy, ráadásul kawasaki... Járattam egy ideig, már majdnem üzemmeleg volt, elkezdtem pörgetni de fulladt nagy gázra meg 6ezernél csak hrrrrrrrrr hrrrrrrrrrr hrrrrrrrrr és pörgött. Na megvártam míg felment a víz üzemire, tiltás, durrant egy párat, kiköhögött egy köbméter kormot meg füstöt. Láss csodát utána beállt az alapjárat, vette a fordulatot és nem fulladt nagy gázra
Egyébként szerintem ez valahogy úgy működhet, hogy egy motor, ami sokat pörög, szal 11 ezer felett, hogyha alacsony fordulaton járunk vele akkor tele lesz lerakódásokkal, mert a magas fordulathoz kell neki az anyag, pötyögve ez ugyen kevesebb, de mindig marad ami nem ég el vagy nem távozik és a gép ellustul.
Jólmondod ,néha meg kell pörgetni járatás közben is picit mert egyébként nem jár olyan helyen a dugattyú ahol fog járatás után.
da am én azt hallottam h 5ezerig lehet nyugodtan..
de legyen igazad hisz te vagy a rangidős tiszt