legyen az !
AZ igazán durva az a nyomatéka ezeknek a nagy dögöknek, a teljesítmény csak egy dolog.
Nézte is hogy 650cm3-ből mit lehet kihozni.
És ez még csak nem is erős mert csak 67 ló.
Meg plusz a nyári gyakorlat, ami miatt maradt egy egész hónapom a nyárból...
ez aztán kinéz .
én egy darabig nem tudtam elképzelni miért van egyes meg kettes villamos. azt hittem a piros meg a sárga azért 1-2 merthogy én csak a városház térig jártam , ott van tán még mindig a Kandó
mikor először megláttam úgy meglepődtem, h nem szálltam fel csak a következőre....
Az olajválasztás nagyrészt hit kérdése, a különbségek szinte elhanyagolhatóak. Átlag Pistike Nem fogja tudni eldönteni hogy a kasszrol jobb-e mint az Agip, de ha a kasszrolban hisz nem lehet rátukmálni semmi mást. Ehhez laboratóriumi vizsgálatok kellenének. A legtöbb felhasználónak utcai körülmények között ami kijöhet különbség, az általában kimerül egy minimális váltásérzetbeli eltérésben.
A gyári bejáratós olajjal a sárga nem volt fura, főleg hogy egy chopiról ültem rá, amihez képest nem váltó van a DL-en hanem fokozatkapcsoló. A böszmét ha egyesbe tettem két utcával odéss is riadtan rebbentek szét a verebek.
Szóval a bejáratás utáni olajcserére Repsolt kapott, amikor ráültem mintha nem is ugyanaz a moci lett volna. Váltásérzet már tényleg csak kapcsolásban merült ki, nulla láberő, picit fémes érzés, de csak olyan olajozottan futó fémfelületek közti súrlódás. Ezt kapta még 2x, utána próbából kapott Mobil1-et (jó drága), váltásérzet kevésbé puha, de még bőven kapcsoló és nem váltó érzet, a finomsága pedig inkább zsíron csúszó volt mint olajozott. Agipot kapott legközelebb, annak a váltásérzete ugyanaz volt mint a Mobil1-nek. Most fullszint 5W-40-es Agip van benn, ez a Repsol meg a félszint Agip között van váltásérzetre, de hidegen szebben jár vele a moci.
Na most ez alapján döntsd el milyet is szeretnél.
Láncsprayt RGV már használja, esetleg ő tud róla referálni.