Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pimpi!
Talma nem Kallioval, hanem Pasinivel versenyzett. Az összetett 3. helyét elvesztette volna, ha esetleg erőlteti Kallio megelőzését és ne adj Isten buknak mind a ketten. Pontszám tekintetében sem osztott-szorzott volna ha megelőzi Kalliot. A második hely már se igy se ugy nem jött volna össze, azonban ha Gábor elszúrja és bukik, akkor Pasini lenyomta volna az összetett 3. helyről. Ezért nem erőltetett semmitt Gábor, csakis kizárólag Pasinire figyelt. Jól tette és gyönyörűen csinálta...
Talma miért nem előzte meg Kalliot?
Nem tudta, vagy nem akarta? Szerintem meg kellett volna tennie, és akkor
most vakarhatná a fejét a sok köcsög KTM-es. Lüthi jól dolgozott egész évben,
de annak a hülye szabálynak sokat köszönhet, elfikál az élmezőnyben és
begyűjt egy rakat pontot?! Noormális? Talmácsi meg az esős versenyen esett,
ha jól emlékszem az élről, az sem kellett volna. Lényeg: utólag ne okoskodjunk,
ez van és lehet, hogy jó is így. Mutassa meg a Hondával, büntesse a KTM-eket,
legyen világbajnok, tegye ki a jópofa tábláit verseny előtt, stb..
Sógorékról meg megvan a véleményünk. Ja és hajrá Talma!!!
HARALD BARTOL - ezt nyilatkozta a verseny után:

"Mika tökéletes versenyt csinált és elérte azt az eredményt, amit vártam tőle. A konstruktőri világbajnokság megnyerése nagy elégtétel a KTM számára, de a versenyzők bajnokságában mindig aggódtam, hogy Mika 5 ponttal elvesztheti azt - mely pontokat akkor vesztette el, mikor Katarban Gábor megnyerte a versenyt." (www.motogphirek.hu)

Sem egy köszönet Talmának, amiért megnyerték a konstruktőri VB-t, sem egy elismerő mondat a versenyéről. Asszem a KTM vezetése ennél unfair-ebb már nem is lehett volna. Ha versenyző lennék, nagyon meggondolnám, hogy hozzájuk szerződjek-e. Ahova betették eddig a lábukat, mindenhol az lett a vége, hogy csak pusztitottak maguk után. A szavuk (vagy nevezzük gentleman aggrement-nek) semmit sem ér. A Motogp-ben otthagyták év közben azt a Kenny Robertset, aki (szvsz) aki többet tett a gyorsasági motorsportért, mint a KTM valaha. Kirúgták év közben azt az Anthony West-et, aki a 250-es debütáló versenyükön a 2. helyre hozta a motorjukat. Kirúgták a 125-ből azt a Talmácsi Gábort, aki 3 nyagydíjat nyert nekik, aki a török versenyét odaadta Kallionak (mert akár nyerhetett is volna ott Talma) és oroszlánrészt vállalt abból, hogy csapatvilágbajnok lett a KTM (ha nincs Gábor, csak Simon, akkor nem világbajnokok!!!).

És nagyon sajnálom a KTM Hungáriát.Ha KTm dealer lennék (mint pl. Zsembery), akkor el kezdenék gondolkodni, hogy a KTM helyett milyen másik gyár gépeit áruljam, mert amit az anyagcég tett ezzelaz idei viselkedésével velük, arra azt szokták mondani, hogy tönkretette őket. És sajnos hiába adták ki pár nappal ezelőtt azt a kétségbeesett kommünikét, az anyacég szembeköpte a saját embereit azzal, ahogyan Talmáékhoz viszonyult azzal az un. "ajánlattal", amire minden éppeszű ember csak nemet tudott volna mondani. Vérzik a szivem, mert szerettem a KTM-et, de olyan nyomokat hagyott bennem, ami miatt SOHA nem fogok (és ezt komolyan is gondolom!) SOHA NEM FOGOK KTM MOTORT VENNI!!
idézek Talma oldaláról (ha valaki még nem olvasta volna) :
"Talmácsi Gábor a HONDA SCOT csapatában folytatja jövőre ELSŐ SZÁMÚ pilótaként!

Stefano Favaro, Talma managere megkapta ma este a KTM vezetőitől azt a hivatalos papírt, mely rögzíti, hogy Talmácsi Gábor által korábban aláírt szerződés semmis, a magyar versenyző mától szabadon dönthet arról, hogy hol kívánja folytatni a pályafutását.
A KTM bizakodott, hogy Gábor és managere mégis csak elfogadja az általa tett ajánlatot, - miszerint jövőre Talma a KTM szatelit 125-ös csapatát erősíti de mint ahogy az kijelentésre került tegnap is, Talmácsiék ezekkel a feltételekkel semmiképp nem kívántak maradni az osztrák istállónál.
Így a KTM-mel folytatott mai megbeszélésüket követően aláírták a Honda Scot csapatával az előszerződést, mely tartalmazza, hogy Talma első számú pilóta lesz a csapatnál. 2 db HRC gyári Honda, a legújabb technikai háttér, és ugyanaz a szerelő gárda áll rendelkezésére majd, mellyel 2004-ben világbajnoki címhez segítették Andrea Doviziosot.
A csapat főtámogatója a Scot útépítő társaság is, - Olaszország 3. legnagyobb cége ebben a tevékenységi körben  teljes bizalommal van Gábor felé és semmi kifogásuk nem volt az ellen, hogy ő legyen a csapat első számú versenyzője, ami mindenképpen egy hatalmas elismerés.
Stefano Favaro pedig külön örül annak, hogy mától nem egyedüli olaszként vakon bízik és hisz védencében.
A végleges szerződés aláírására nov. 15-én kerül sor, mely csupán terjedelmében fog változni, minden egyes feltétel megegyezik az előszerződéssel. 1+1 évre szól, és amennyiben Talma az év végén az első 3-ban végez automatikusan fentebb lép egy kategóriával és a 250-es Hondával folytathatja tovább.

Nov. 28-29-én sor kerül az első tesztelésre Jerezben és kezdetét veszi a közös munka.

Talma nyilatkozata:
Örülök, hogy végre véget ért a folytatásommal kapcsolatos hercehurca. A mai jó eredményt egy jó szerződés aláírása koronázta meg. Boldog vagyok, hogy egy ütőképes csapat első számú versenyzője lehetek jövőre.

Stefano Favaro nyilatkozata:
Végre megnyugodhatnak a kedélyek. Úgy érzem, hogy a lehetőségek közül a lehető legjobbat választottuk amikor visszautasítottuk a KTM cseppet sem kedvező ajánlatát és aláírtuk a Hondával az előszerződést. Az pedig, hogy egy ilyen nagy olasz cég, mint a Scot ennyire bízik Talmában külön öröm számomra. A szezonnak ugyan vége, de hamarosan ismét kemény munka vár ránk. "
Azért ez elég erős belemagyarázás....szerintem egyáltalán nem így gondolta.
Sziasztok!
Csak nekem tűnt fel hogy a rajt előtt Barbera-nak esernyőt tartó pad-girl, pad-BOY volt méghozzá, elég "GAY" masassarkú cipőben

Már egy ilyen férfias sportban is MÁS-ként viselkednek.
Szép volt TALMA !
Kérdés: szerintetek Pasini mi a faszt mutogatott? Én a kezét eltörném ilyen "sportszerűség"
után!
Gábor nyilatkozata volt a legjobb: "Azt mondják a második a legnagyobb vesztes ..." Remélem Kallio magára ismert. Szép volt Talma.
Pontosítsunk:
Valencia 125 ccm GP: 2. hely
World 125 ccm GP: 3. hely

Gratula! Köszönjük Talma
Szerintem a világbajnoki 3. helyre gondolt!!!
Szép volt TALMA
Inkább 2. nem
gratula Talmának a dobogó 3. fokához
Azér a KTM elmehet a bús... Még ők tennének szívességet hogy indítanak egy 3. motort 125-ben csak a Talma kedvéért... Ezt ők se gondolták komolyan...

Kár belegondolni hogy mi lett volna ha nincs Katar...meg mi lett volna ha egy másik csapatnál ugyanilyen szituban... de még egy ilyen bunkó és unszinpatikus csapt nincs a Gp-ban az biztos! Az "überalles"-ből oda is jutott bőven...

Jövőre elkeni a szájukat a Hondával!
HAJRÁ TALMA!!!!!!!!!!!
Szerintem a legjobb az lenne, ha a 125-ben maradna és a Hondához menne (bár nem szeretem a Hondát, de itt most ő a lényeg).

Gondoljatok bele: 250-ben, KTM-el? Hol van a KTM 250-ben? Idén nem is indul a 250-ben a KTM. Akkor meg? Hogy aztán a 10-20. helyen kuncsorogjon? Ez egy zsír új motor lesz, tele gyerekbetegségekkel. Mi a garancia arra, hogy a 250-ben is olyan fejlődést mutatnak, mint 125-ben? Semmi. Ahhoz ugyanolyan vezető és szerelő gárda kéne a 250-es csapathoz is, mint ami a 125-ben van. Lehet, hogy évekig egy középszerű motor lesz.

Egy ütős 125-ös sokkal jobb lenne neki.
Nem is baj,hogy KTM a lényeg,hogy a Kopron Hondához visszamegy 250-ből 125-be a két szakamber akik Doviziosoval dolgoztak tavaly,amikor megnyerte a VB-t.Talmának ott is ugyanolyan,talán jobb esélyei is lennének.
A KTM beveheti ... akkor sem szabad náluk maradni, ha a gyári csapatba indítját Gábort. Majd a Hondánál világbajnok lehet.
Véget ért a mai tárgyalás Talmácsi Gábor és a KTM csapat között, ahol a következő döntésre jutottak a felek, illetve a következők hangoztak el:

Stefan Pierer úr tájékoztatta Talmát és managerét, hogy a magyar motoros számára nincsen már hely a 250 cc csapatukban, viszont továbbra is igényt tartanak a munkájára, de a 125 cc. géposztályban.

Ezáltal kijelentésre került, hogy Talma és managere valamint Harald Bartol által aláírt szerződés semmis.

A KTM elképzelése az, hogy a belső, gyári csapata mellett – amelyikben Mika Kalliot és Julian Simont indítaná – létrehozna egy másik csapat is, ahol Gábor kapna helyet. Biztosították Talmáékat, hogy ütőképes motor, alkatrészek és tapasztalt szerelőgárda áll majd rendelkezésére.

Viszont a KTM fenti ajánlata nem tetszett sem Talmácsinak, sem pedig Stefano Favaronak, így ők a következő feltételekhez ragaszkodnak:

Talma csak abban az esetben marad a KTM versenyzője, ha a belső, gyári csapatban – Red Bull KTM 125 GP - kap helyet, ellenkező esetben az útjaik biztosan különválnak.

A KTM vezetői holnapra átgondolják a lehetőségeket és ezt követően véglegesen eldől, hogy Talmácsi hol folyatja tovább 2006-ban.
de miért jó ez a KTM-nek?

Így is bizonyítják, hogy nagy köcsögök?
ha számítanak rá, s mindjárt 3. akkor miért nem írja alá a passzust...
ha nem 3. akkor nem kell!?

gondolom a kalio papírja le van adva....
no coment.
Húúú, de értek a fórumhoz. De a link működik.
Mindkettő piros
Műszaki együtműködés van közöttük, pl Ducati készített desmo hengerfejet a v10-esre
(nem vetették be) Ferrari csinált már motor vezérlést befecsk.rendszert nem egyszer a Duki-
nak. Rendszeres aerodinamikai tesztek a ferkánál, motor koncepciók kipróbálása a Duki-nál
stb...stb...stb
lehet hogy én vagyok tájékozatlan de a Ducati és a Ferrari között miert olyan nagy az összemosódás? vagy csak én látom rosszl ezt?

azn felül persze hogy mind a kettő olasz márka. van valami komolyabb köze a két cégnek egymáshoz?

vagy kelle tudjam hogy a fiaté mind a kettő? vagy inkabb vilagositsatok már fel kérlek mert lövésem nincs