Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, sokan vannak így ezzel. Viszont a jobbosok előnye ami a hátrányuk is, hogy ha elnézed a féktávot, van még egy plusz sávod korrigálni, hátrány ha autó jön szembe
Én például jobban szeretem a bal-os kanyarokat, de most komolyna!
A múltkor mociztunk hawerral és volt egy jobb-os kanyar olyan közepesféle, persze 80-al bevettem és több mint az út közepéig, egy kicsit a másik sávba is átsodródtam
visszafele (mostmár balos ), olyan szépen, bedöntve mint a profik
Köszi a képeket! Bákker, ráfagytam a vasra, du átmentem Hartára, hogy
beszéljek az üzlettársammal, de neki közbejött vmi, így csak 9-kor tudtunk beszélni,
10-kor indultam haza farmerban..

na megyek wc-re, dobok pár sárga jégkockát..
Miért van az hogy balra jobban döntünk mint jobbra?

Kipufogó? Vagy mert a balos kanyarokat jobban belátjuk?

Mi a véleményetek?
üdv mindenkinek az új topikban
nevezhetek én is?nekem is csak a gumi közepe kopik sajna
Én is én iiiis!
Be akarok lépni! Mint rendőr az autópályán!!!
Felemás, de igen sovány majrévonalkával (Michelin baba életveszélyben van!) és 78 lovas nékeddel el lehet nyerni a tagsággal járó büszkeséget? Lécci lécci! Ha nem, akkor szomorú leszek, és durcázásból elégetem az egész hátsó gumit a Meki parkolójában!
Sajna kicsit drága.
Persze egy Kawa v. Honda..stb. biztos többet tud, de az "egyedi" megjelenés szerintem is sokat dob a latba, kimotorozni meg ezt se tudnám...

Azért ha lenne ennyi pénzem, vszínű inkább egy VFR-t vennék.
Az is szép, de ennyiért többet is tud, kiforrottabb....
Tegnap én is nézegettem a Triumph-okat és szvsz design-ra nagyon jók.
Nekem a Sprint ST kellene.

http://www.frontosa.hu/img/gal/gal_tr_sprintst_01.jpg
Szegény mintha kicsit Kawa koppintás lenne.... Azért ilyen népszerű...
énis ebben a muszaki dolgoban latom szegeny triumph achilels ínjét:)
Hinnye az első Triumph ami összességében tetszik a régi Speed Triple után.
sztem vaddisznó! Kérdés, műszakilag mennyire van a topon...
hát szerintem a Triumph nem iagazn jó, de ahogy neked esik jol, olyat vegyél. én nem bizok egy triumphban:)
Nekem nagyon teccik a forma, szerintem árban se több, plusz
izgalamsan hangzik a 3 henger. Amúgy meg nem hiszem, hogy akár
te, akár én ki tudnánk ezeket motorozni. Még egy érv, bár ez is
nagyon szubjektív: nem sok ilyen jönne velem szembe az utcán.
akkor mar miert nem az uj 636? az 136 LE:D
Nos?

Én elcserélném a kawámra mint a sicc!

Triumph Daytona Triple =) 675ccm 125LE 12.500rpm

Itt egy cikk róla:
totalbike /hírek
MÁS:

- ezt nézzétek!
A Hölgyekről nem is beszélve! De őket nem ajánlhatom..
Amúgy ajánlom figyelmedbe a ninja (zx) klubot és az R6 klubot, frankó srácok vannak közöttük!
Remélem félig válaszoltam az előzővel neked is, a másik felében meg azt jegyezném meg: a céllal egyetértek, de ki nem szarja le a májer csávókat? Ha 8 kör alatt 5-öt versz rá, akkor se lesz nagyobb önkritikája, csak energiapazarlás foglalkozni velük.
Ne vedd már célzásnak, Te személyesen ok voltál elsőre és másodjára is, csak itt a fórumban pörgettél fel kicsit időnként..
Motorozni tudsz kellően, a közlekedési morálod alapján. Én is kezdtem valamikor, tehát sose vedd a fikázást. Inkább majd menj/gyere pályázni és motorozzál körbe. Nem fogok megharagudni, tudok veszíteni, az élet megtanított rá.

A rinyacsíkos műmájer-gyerekek egy része hamar megkeresi, hol van a gázkar ütközési pontja is, emellett elmeséli mekkorákat dönt (persze ehhez kellően laikus hallgatóság kell), miközben min. 2 centis csík használatlan a gépen (általában lízingeli is, persze nem a lízingtől lesz műmajom valaki) és persze ők azok is, akik esztelenül száguldoznak lakott területen, mert ott van kinek megmutatni. Vagy feltűnésiből, vagy mert életük más területén nem lelnek sikerélményre. Nekik a külsőség a fontos, motorosoknak a tartalom.

Pl. múltkor a Mátrában a német redszámos Honda Dominator (enduro) egészen frankón jött mögöttem, mondhatni ésszerű tempó mellett nem tudtam lelépni. Amúgy sem vagyok bevállalós ott+farmer volt rajtam. Ezek nem kifogások, le a kalappal az illető előtt.
Leslie

Aha, mi? Biztosíthatlak, hogy a név megfelelő, megpróbálom leírni, hogy mit is
takar: jó fej srácok, akik imádnak motorozni és törekszenek arra, hogy motoros képességeiket folyamatosan fejlesszék, mindeközben jól érezzék magukat. A hangsúly nem az überfasza motorokon van. ui.: Hogy került képbe a lízing?

Csaszii: ja, te vagy! De a "nem tudsz motorozni" biztos nem igaz,
egy olyan géppel meg amúgy is ki nem sz*rja le.
Leslie

az überfasza motort lizingelek és nemtudok motorozni az énvagyok?

gondolom a 636al a belépés ingyenes:)
A style alapján rossz a klubnév sorrendje.
Majrécsík-killer - Műmájer Klub

Most mennyivel jobb arra verni, hogy nincs majrécsíkom, mint arra, hogy milyen űberfasza motort lízingelek bár nem tudok motorozni? Egyik kutya, másik eb.
Csinálj inkább majrécsík-eltüntető vagy ebben segítő kht-t.
És lássatok csodát.. megalakultunk!

1. Jöhet mindenki, akinek 100LE fölötti gépe van!
- Ja, hogy akkor magamra maradok?!

2. Na jó, jöhet az összes Kawasakis!

3. Ok-ok! Mindenki, bárki, akárki, evribodri jöhet!