Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez a kezdő csoport engem is érdekelne.

Régebben is motoroztam már (Kawa Z550F, Honda CBR 1000F), de aztán 6 évet kihagytam. Most végre megint van egy jó gépem (Tornado), de rájöttem, hogy szinte csak töröm a kanyarokat, nem vagyok elégedett magammal.

Üdv:
Attila
Engineer!

Kicsúszni relatíve könnyű, ha valamit elrontassz. De ha veszel egy pályára való gumit (jó puhát) és szép fokozatosan próbálsz meg köridőt javítani, akkor elég kicsi lesz az esélyed az elcsúszásra. A lényeg ott van, hogy puha gumid legyen ami tapad rendesen. Mert ha túragumival mész pályára, akkor azzal is mehetsz viszonylag jó időket, csak 1 idő után már nem fogja bírni a kanyarsebességedet, és akkor perec. De talán az első 1-2 alkalommal még a túragumi is jó a pályára, először úgyis meg kell szokni az egészet.
Csak a gyakorlottságod szab neki határt. Az aszfalt a Pannónia-Ringen a legjobb, a kicsúszási zónák nagyon nagyok. Sokkal biztonságosabb, mint közúton tanulni!
Ha összejön 6-8 ember, aki igényli a tanítást, akkor indítunk előttük egy instruktort a kezdő csoportban. Kukásmellény, hogy jól lássátok és szépen libasorban. Szerintem működni fog a dolog. Meg is csináljuk!
Üdv


Nekem olyan kérdésem van a pályával kapcs hogy ha veszek egy uj gépet azt ügye félti az ember.

Milyen könnyen lehet kicsuszni a kanyarba???? szerintem nem merném anynira megdönteni a gépet amennyire kell mert ha megcsuszok zakó azt összetörik a zsir uj gépem akkor nekem annyi . de nagyon szeretném pályán is kiproszálni
Ez szerintem is jó ötlet! Nekem is egy versenyző gumimelegitő körei alatt sikerűlt elkapnom az ideális iveket a Hungaroringen,addig csak lődörögtem össze-vissza! Remélem idén a Pannon ringen is kifogok valakit!
Üdv mindegykinek...
Kezdőknek lenne javallatom: szerintem az is járható lehet, hogy aki első alkalommal teszi tiszteletét, azt (azokat) fel lehetne vezetni, megmutatni nekik, hogy az ideális ívet eszik, vagy isszák...Szépen libasorban (ciki, nem ciki nem tudom..) lehetne menni pár kört amögött aki már csukott szemmel is tudja a dolgot. Aztán meg ha az íven közlekedik a palánta, akkor már kiszámítható, hogy merre is fog haladni. Szerintem ez a legfontosabb. Ha meg teng-leng a másik, helyet csinál vagy akármi, az meg végzetes lehet mind2 fél számára. A pályamotorozás istentelen jó dolog, de ha elsőre horzsolásos, szilánkos élményekkel gazdagodik az ember akkor egy életre el megy a kedve tőle...
Gib gas!
Kellemes Ünnepeket!
üdv
a
Én 88-óta motorozom jelenleg egy 900RR-em van és tavaly próbáltam a pályázást! Azóta átalakitottam a motort pályagéppé! Idén szeretnék mindegyiken ott lenni! Aki még nem próbálta azt csak ösztönözni tudom! Vigyázat:nagyon rá lehet kattanni!
igen, idén Kawa. tervben mindegyik napon ott leszünk, Attila, Bartha...csak az időjárás szólhat közbe.
várjuk nagyon...
nem igen hiszem, hogy helyezéses lennék. így majd tapsolok a díjazottaknak. játék, szórakozás, s este egyben hazaindulás!
ez a 3 a legfontosabb egy pályanapon számomra!
Szia Túró!

Köszi a pozitív hozzászólást!
Egyébként idén 636-al mész? Nálunk a 600-al együtt mehettek a versenyben is és a kawák még külön értékelésben is részt vesznek. Szóval érdemes indulni
ez így van. mindenki barát. mindenki segít a másiknak. egy kis ragasztószalag, egy kis kerékfújás, egy kis gyorskötöző....
szóval tényleg érdemes. amikor odaérsz azzal kezd, hogy tényleg leszeded a tükröt. ha esel a legalább az ép marad, meg a mit pheonix ír, nagyon igaz,
amikor gsx600f-el (igen jól látjátok F-el) mentem pályán tükörrel, többet néztem hátra, mint előre.
persze amikor meg levettem a tükröt, csak magamra figyeltem, s majd összeszartam magam, amikor egy gyors ember egy gyors motorral, tuti hangos kipufogóval kizökkentett az álomvilágból, hogy én vagyok a legjobb, pályán megyek, s nemrég shumi itt ment ezen a pályán.
s megértettem akkor amikor az első 2:45-ös köröm megvolt, hogy a forma 1 basszus valami olyan, ami megfoghatatlan szuper csúcs dolog.
amíg én végigverekedtem magam a pályán, addig azok 2 kört mennek. szóval érdekes...
mostmár a másfél sem menne nekik.. .:o) s még mindig csak egy közepes szintű motorpos srác vagyok...
szóval gyertek pályára. felejtsétek el a mátrát....
Azokon a napokon gyertek, ami a programban van. Az első április 10. (www.phoenixracing.hu)
A számom ott van a honlapon, de írhatsz mailt is. Ha még nem voltatok pályán, érdemes kipróbálni, nagyon sokat lehet tanulni egy nap alatt is.
"Mehetek pár kört" - érdemes reggel jönni és kihasználni a napot, hisz úgy ér valamit az egész. Részjegyet csak akkor tudok adni, ha nem telik meg reggel a létszám. Az egész napos motorozókat részesítjük mindig előnyben. Pár kör alatt éppen mire megismered a pályát addigra vége is. Ha van kedved a pályázáshoz gyere el, biztos, hogy nem fogsz csalódni. A társaság segítőkész és baráti, hétköznap pedig nincsenek is olyan sokan, azt javaslom.
Szia Phoenix.Tehát akkor bármelyik nap lemehetek és mehetek pár kört?Ide írj:sancikiraly@freemail.hu
Megadhatnád a számod mert szeretnék pár dolgot kérdezni.Köszi.
Persze, mindent elmondok előtte amire kíváncsi vagy(tok). Biztos, hogy vannak mindenkinél gyorsabbak, biztos, hogy le leszel előzve akár Te is. Ma is volt lennt egy srác, a pályán járatta be a motorját szépen lassan, mégsem volt semmi baj. A tükröket le szoktuk ragasztani, hogy ne tudjál hátrafelé nézegetni. Ez azért fontos, mert mindenki törődjön magával és az előtte haladóval. Aki mögötted jön és gyorsab, úgy is látja milyen íven motorozol. Ezt veszi figyelembe, így előz. Ha a tükörbe nézve megijedsz, változtatsz, sokkal nehezebb az előzés, valószínűbb az ütközés. A kezdő csoportban elvileg azok vannak, akik ismerkednek a motorral, a pályával, a maguk képességeivel. Direkt az a lényege az e fajta csoportoknak, hogy a gyorsabbak ne zavarják a lassabbakat és fordítva. Azt javaslom egyszer motorozz el hozzánk. Nézelődj, beszélgess, és ha tetszik felmehetsz a pályára, ezt megbeszéljük a helyszínen.
Oké.

De pl én még nem ismerem a pályát és az elsö két kört biztos hogy lasabban menném mint az aki márt töbször ment rajta nincs olyan veszély hogy belémjön hátulról??? vagy az mindig fenn áll???


Vagy azért elmondod elött e hogy hogy kell menni mire kell figyelni??

még sosem mentem pályán!!
Erre valók a nyíltnapjaink. Reggeltől estig edzés, csak aki akar az megy a versenyen és van kezdő csoport is.
Licenc csak annak kell elvileg aki komolyan akar versenyezni. A gyakorlóknak ismerkedőknek nem.
"A licenc kérdéshez hogy álltok egyébként. Kinek van "C", ki tervezi, kinek esze ágában sincs?"


Lehet hogy buta vagyok de ezt nem értem mit jelent ez?

Nekem olyan kérdésem lenne hogy:

Tervezem egy kawa 636 os vásárlását. és szeretném kiprobálni hogy mit tud a masina persze nem a főúton.

lehet arra valami megoldást találni hogy a géppel rámehesek valahogy a pályára és egykét kört mennyek vele?

nem verseny csak ugy egy karikát vagy ketött hármat

:)
A licenc kérdéshez hogy álltok egyébként. Kinek van "C", ki tervezi, kinek esze ágában sincs?
Gyertek reggel, megéri!
Ha csak délután értek rá, akkor a helyszínen megbeszéljük. Ha van még hely, megoldjuk okosban, azaz korrekten arányos áron.
Supermotozni elvileg mindig lehet, ha éppen nicsen gokartverseny. Ha vannak is gokartok a kispályán, fél órás váltásokkal felengedik a supermotosokat is. Segítek egyeztetni a fószerral, ha jönnek a srácok, jutányosan fel szokta engedni a magyarokat is.
Hi András.
Kérdés 1: Aki csak ebéd után tud menni a Ringre, annak mennyit kell fizetni?
Kérdés 2: Supermotós barátom érdeklődik, hogy lehet-e majd menni valamikor a Phoenix-Racing keretein belül a gokart pályán? Nem lenne rossz dolog, ha a SM-s csókák verethetnének a gokartpályán, amíg a többiek a nagypályán.
10.-én találkozunk a Ringen.
Bye
Bár mehetnék..... Majd talán nyár vége felé
Üdv.mindenkinek!

Ugye nem felejtettétek el, hogy április 10-én van az első magyar nyíltnap a Pannónia-Ringen. Kérdés, kérés stb.?
Szia Laci!

A verseny feltétele nálunk mindig csupán a "nevező-szám"!
Úgyhogy, ha 20 ember igényli, miért ne!
Egyébként a jövő évi időpontok már megtalálhatók az oldalunkon a www.p-r.ini.hu-n.
Még egy kis egyeztetés folyik a motorsport szövetséggel, de amint megvannak a végleges apró feltételek és programok mindenkit értesítek.
Üdv:
Andris "Phoenix"
Szia Andris!

Mikór rendeztek 50 éven felüli amatör versenyeket?
Szia Bikfalvi László 51.
Hali!Gratulálok,szupi volt.Erősen javítottátok a Ring bukási statisztikáját.De legalább nem unatkoztunk.

Egy Sportbíró
Halihó!
Németh Andris vagyok! Én szervezem a Pannónia-Ringen a Phoenix motoros napokat! Ha bármi ésrevételetek, kérdésetek van ezekkel a napokkal, vagy akár magával a ringgel kapcsolatban, ezen a fórumon keresztül is megvitathatjuk!
Írjatok!

Üdv: "Phoenix"