...kibaszott utángyártott dugók! Full kerek semmi ovalitás!
Csoda hogy 470 km járatás után még megragad?
Valamit nagyon tudtak az ősök, amit a mostani "szakik" nem. Kezdhetem elölről az egész fúratás, járatás mizériát!
Most járatom a T1-em
, de kb 10-12 km-t megyek 40-45km/h tempóval és jön egy furcsa kerregő hang.
Ekkor gyorsan leállítom és kb 3-4 perc múlva megint tudok vele menni 10 km-t. Kicsi lenne a hézag a gyűrűnél?
...bár a csapszeg is elég nehezen ment bele a dugóba!
Ha van valakinek használható ötlete megköszönném!
Érdekes mód emelt alapjárattal már kint ketyeg kb 2 órája.
. Alkatrészekre lenne szükségem hozzá . Kezdetben kéne nekem 1 aksi tartó dekli , hátsó villa , 2 hátsó lengéscsillapító és a kormányagy kormánykiflikkel . Remélem jól írtam még kezdő vagyok a motorépítésben . Tudnátok segíteni ,hogy hol próbálkozzak ezeknek az alkatrészeknek a beszerzésével . A válaszokat előre is köszönöm .
Van egy p10 es hengerszettem,az utolsó darabot vette meg édesapám annak idején a vas boltból..feltettem a motorjára és talán 100-km ment,levették a motor rendszámát.
Jött egy vevő és megvette blokk nélkül a vázat,a blokk azóta itt áll..tökéletes váltóval és gyújtással,beépíthető és garantáltan jó.
Ha valakinek kell eladó,vannak még gumik és egy komplett henger szett.