Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát már jó lenne egy kis komolyabb napsűtés ,de figy. valaki mondja már el lécci hogy most fent a pihenőnél mit raktak ki? Én valami olyasmit hallottam hogy, kiraktak két kamer szerűséget és a kettő közti megtett időt méri ? Ha tudtok erről valamit lécci világosítsatok fel mert mostanáb nem nagyon jártam arra...
mentem 1 karikát a városban én is a hétvégén + hétfőn, húúú azokat az arcokat, az utcán és a buszmegállókban, mindenki engem nézett, mintha nem láttak volna motort egy fél éve.
De még két hónap aztán olyan túladagolásuk lesz belőlünk...
Ma ott állok az árkád elött és jön egy Rsv elég szép hangal ... megáll a pirosnál aztán a zöldnél kicsit kilőőtt a srác jó volt már most mocisokat látni :D
nekem sem megy a mocizás nélkül,de rettenet hoszabb ideig.
Helló Fefe st

ritkán szoktam menni a pihenőhöz de lehetséges hogy találkoztunk már!idén többször szeretnék majd elnézni a pihenőre!
Nem tudom ti hogy vagytok vele de ,én személy szerint elég nehezen bírom ki motorozás nélkül....
Igaz ma mentem egy kis karikát ,de ilyen időben meg nem is a legjobb motorozni .
Szóval már nagyon reménykedek hogy jön a jó idő :D
Sziasztok!
Új vagyok itt.
Pár napja vettem egy honda vt 250 spadat.
Rendkívül beleszerettem ebbe a motorba bár ma szerintem meg is fáztam rajta
egy olyan kérdés,hogy esetleg van valakinek tapasztalata a gépről?
Leginkább egy service manuálra lenne szükségem.
Üdv mindenki
Peesta csak beindul, aztán csak óvatosan Én most Pécsen vagyok, tényleg nincs olyan nagy meleg.
Összefuthatunk előbb is majd szezonba, csak jövök június közepe előtt Orfű fele Kaposvár meg mindig útbesik. A power szelepes téma azért érdekes, mert ált. fojtott verziónál nem úgy nyit ahogy kell, meg egyáltalán nem nyit ki rendesen. Az is vissza fogja, főleg fordulaton a gépet. Azért kell beállítani hogy alacsony fordulaton csak kicsit legyen zárva, full fordulaton meg 100%osan kinyisson. Elvileg a 250esnél is hasonló mutatvány lehet a beállítás mint anno az enyémen, csak neked mindenből kettő van
Nekem anno ez a power játszadozás használt, de az enyém 93-as volt. Én nem tartom törvényszerűnek hogy karburátort kell cserélni, max nagyobb fúvókát, lehet nem lenne annyira bonyolult kinyitni a tiedet se. Meg lehet az elektronikával sincs baj, végülis ha nem szabályoz le kb 7-8ezernél, hanem engedi forogni a vasat pirosig akkor nem tudom mi más baja lehet
Csőőőő sráácook elég hideg van a mai napon pécsen nem? De én szerintem elnézek egy kicsit motorozni ha le nem fagyok meg persze ha sikerül beindítani :S
Kössz. hát nem fogom megveteni a próbakört én sem. Egyenesben lassú az igaz, de itt a környéken van 1 nagy kanyar, a tzr-el 130-al szoktam venni de érzem hogy lehetne gyorsabban is, R6-al is el akartam játszani, rongyoltam kiló30-al ahogy kell, aztán alig bírtam benntartani az íven, és végül 100-al jöttem ki a kanyarból meg hálálkodva hogy nem csúszam le a sávomból. De amúgy nem volt annyira para. Meg a hangja ami nagyon tetszik, nem visít hanem olyan beazonosíthatalanul üvölt.
Folytás: kösz az infókat, de az amit te mondasz nem a felülcsövesnél van így? mert nálam kipuff-rendszer csere, gyújtáselektronika + karburátorcsere ami elővarázsolja a maradék 20 lovat. De azért kösz! ja és mit értesz a powerszelepek X fokos állítása alatt? az mi?
Asszem pár elfogyasztott sör meg csaj mellet komoylan kell konzultálnunk majd a találkán!
kissb: én is így gondolom
Úgy tudom a fojtása a kipufogóba van, eltávolítása vasfürésszel lehetséges(olvastam).
Nameg a power szelepet kell elforgatni, 90 vagy 180fokkal, már nem is tudom. Az nem nagy mutatvány, az enyémen is azt kellett csinálni, kipufogóba nem volt semmi. De a power beállítás után előjött 30 ló, (120kg kb) eléggé más lett, onnantól kezdve jobban kellett kapaszkodni rajta. Szerettem nagyon, csak én kifogtam egy sok km-es példányt, és sűrűn igényelte dugattyú, stb cserét
Előre is köszi a tesztkör felajánlást Tényleg nagyon kiváncsi vagyok rá, akkor cserébe ha nem veted meg a gixxerhaccáz közelebbi ismerkedést Anno beszélgettem egy TZR250 tulajjal, az még a régi felülcsöves volt, hát ráülve is érezni azt ami benne van Azt mondta előtte FZR1000-ese volt, és a TZRel hamarabb "átér" a városon. Azzal a pille súllyal kanyarokba nagyon ott lehet az biztos.
Szia Gyurika! Remélem ez a köszönés azt jeletni hogy jössz Nem láttalak már a pihenő fele, nagyon ismerős a motorod. Remélem hamarosan találkozunk az utakon
Szia az én dac-om fegyverjavitó verda volt,sok jódolog volt benne pl.függőágy a két tetőablak között gyárilag .6-ba max 95km/h.egyépként én is eggyenruhás vagyok (bv) üdv Zoli
Hellósztok
sziasztok!
ujra rátaláltam a sportmotor.hu ra
remélem ha jiodő lesz nemcsak itt futunk össze...
Nahát én is DAC-os pilcsi voltam a seregbe műhelykocsit kétszer, vízszállítót rengeteget vezettem.Az akadályokat nem ismerte.
Kösz! hát menni megy, főleg a orfűi szerpentinen. Ebben sajna még benne van a gyári fojtás így csak 45 lovas, de múltkor gurultam 1 SV-650-essel (nem verseny volt) simán tartottam a lépést vele. de az előnye abban van hogy 128 kiló + benya. Na majd a találkán ha kíváncsi leszel rá odaadhatom 1 körre.
Örülök hogy ti is benne vagytok a buliba és hogy szóltok másoknak is Lesznek rogramok,
egy kis Rock&Roll, kaja, pia ,sátrazási lehetőség. Mindenkit szeretettel várok! Ha bármi kérdésetek van, szivesen válaszolok!
illaberek nádakerek a motorosok jóó emberek!
nah jó most az egyszer nem fájdítom a szivecskéédet .... de csak azért mert megvágtak szigón és most tanulhatok megint.
Azon gondolkodolok kőne egyet gurulni... tudod nem beröffenteni lánc nélkül, hanem menni vele.



.... mecsek
értem... nagy dombság...