Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló!
Megkérdezem, holnap válaszolok! Amúgy kívülről elég megviselt (nem mai darab), motorikusan csak annyi a baja, amit írtam, hogy elment az 1;5 seb. meg a kuplungon kell állítani. Most volt újítva(persely, dugó). nem tudom, mennyit kérhet érte?
Hi nem adja el a haverod a Cobráját? Én megvenném...
17 colos és kb 9-10 cm széles a felni
Nemtudod milyen széles felnik vannak a kobrán? Nem a gumi, hanem a felni.
vagy esetleg a vízhűtőnek a takarójára (arra a műanyagra) de ezt értékegyeztetéssel
vagy cserélném első fékkarra (tudod a főfékhengerre karral, gázkarral úgy érdekelne ha hibátlan a festése vagy pici hiba van rajta és nem ereszt sehol.) Veszprémi vagyok amúgy
Hát, akkor lehet, hogy inkább eladná. Nincs lóvéja felújítani.
Ha kell van pár komplett váltóm. Amúgy nem nehéz szétszedni ezeket a blokkokat könnyebb mint egy Babettáét! a váltó meg egyben jön ki
Köszi, azt hiszem nem ússzuk meg a váltócserét. Az olaj friss volt benne (most újították fel a blokkot). És a srác szerint reccsent egy nagyot, utána szállt el az 1. és az 5.
Hali van benne váltóolaj? Ha igen és fél évnél öregebb akkor lehet hogy megússzátok egy olajcserével ha nem akkor váltócsere. Vagy esetleg próbálkozzatok ha olajcsere után sem jó próbálkozzatok hígabb vagy sűrűbb olajjal (nehogy fáradttal) Amúgy ezeknél fél évente érdemes lecserélni az olajat azután általába üresből recsegősen veszi a 2 est vagy nehezen lehet kiszedni 1 esből.
Hát nem látod ha megnézed teli van olajfoltokkal a beton. Teli volt olajjal a kipuffogó és ilyenkor a 2T k nemigen harapnak. Látni lehet pl a kapun hogy be van fröcskölve olajjal:D
Hello!
Van a tesómnak egy Cobra-ja, a múltkor eltűnt belőle az 1. és az 5. sebesség. Ti biztos tudjátok, hogy ezt lehet-e orvosolni! Tanácsokat kérünk! Előre is köszi!
Te Rick, hogyforoghat neked 6ban 13-at a motor, ha üresben 12 fölé nemigen megy? Most néztem a turáztatós videlódat, azon vagy 16ot kellene forognia üresben, hogy terhelten 13 legyen, de inkább többet. Vagy ez egy másik bicikli?
Ugyn olyan golyós-vonóékes váltója van mint a simson s51 nek.
Igen tipikus váltó baj... amikor már ki van kopva a váltó szokta ezt csinálni.
HEjj, volt nekem egy gépem, amiben 125-ös vizes Zündapp blokk volt, olyan, mint a jobb képen. sosem tudtam rá kipofogót szerezni , így nem tudta megmutatni valódi önmagát, mivel 6-ezernél megfolytotta az MZ cső(az volt a legjobb). Viszont a váltója maga volt a szent szar. Gyorsan kapcsolni képtelenség volt, és minden két fokozat között volt üres.
Ezek KS50 Dappok ezek csak 5 gangosak nem olyan jók mint a Cobra
90 es slick gumit szeretnék feltenni, ahoz meg minima 2 colos felni kell.
Egy időben szemeztem valami zündappal, vagy ilyesmivel.
Ebből a léghútéses zündapp eladó volt.
micsoda?sajna nem értem
Nakirály, lehet, hogy jó volna az is csak kérdés meg van e mimima 2-es maga a felni?
Hi hátsót nem tudok csak elsők vannak de azt fel lehet szerelni hátra is szerintem
Na, kérdezted, hogy mit megy egy tuning 70 es simson, hát a jobbak 100 körül, az 5 gangosok 110 körül.
kellene nekem egy 17x2,15-2,5 ös grimeca lehetőleg hátsógerék, nem tudsz egyilyet?
Ide írhat mindenki akinek volt már dolga ilyen motorokkal.
Puch Cobra és más német gyorsasági motorok