Tényleg, most csak a kíváncsiság beszél belőlem de mennyi lenne cakkonpúder a komplett idomzat karbonból(636 "04)??
A 35-ben mi van benne pontosan? Deklik, vázvédő, lengővilla?
elég Rifeg a z a ducati amit belinkeltél carbonmad:D
a váz elemeket lehet karbonozni ha jól értem:) az oldala lenne fasza mert ott van a heggesztés ami pl nekem nem igazan tetszik:) ha azt a részét le lehet én megcisnaltatnam.
amit mostanában látok csúszni a pályákon, az mind a tankon csúszik. meg a teló tetején...
múltkor a bukógomba karcmentes maradt de a motor totál lett....
azért, mert ha mondjuk nyomsz egy kavicságyat, akkor nem a vázatad karistolod össze... vagy ha nyomsz egy aszflatcsúszást, akkor nem a "deklit" vagy "deknit" koptatod le, hanem a karbon borítást.... természetesen "leszúrtrittberger" ellen ez sem véd
én amikor kérdeztem CARBONMAD-től, akkor kaptam választ! E-mail-ben. De én csak egy konzolt kérdeztem. (fejidomhoz)
LX
számomra abból az derül ki, hogy egy ducati monster full carbon cucc 35 kb.
akkor egy kawa sokkal kevesebb karbon cucc, 20.
oké.
megrendelve!
mikorra?
Akkor a példaképpeni motornál a tankot is ujra csinálta az emberünk?
remélem megcáfol a kollega, de senki ilyen kérdésére nem láttam még választ..
Elvi szinten érdelel.
Ha viszek egy burkolatot akkor te azt ujra megcsinálod azt karbonból vagy arra viszel fel egykét réteg karbon szövetet?
Láttam hogy a tankot is bekarbonoztad.
Gondolom nem új tankot csináltál. Vagy igen?
Igaz a motrot öltöztetjük de akkor is.
A 35-ben mi van benne pontosan? Deklik, vázvédő, lengővilla?
LX
a váz elemeket lehet karbonozni ha jól értem:) az oldala lenne fasza mert ott van a heggesztés ami pl nekem nem igazan tetszik:) ha azt a részét le lehet én megcisnaltatnam.
LX
LX
Ha tudsz küldj légyszives fotót!(mit karbonozzunk?)
Nagyjábóli számításaim szerint 35 ezer köröl megállna a dolog!
LX
LX
nekem már nem kell, én csak osztom itt azs észt hogy miért jó...
LX
mondjad meg nekem bratyó...:)))
múltkor a bukógomba karcmentes maradt de a motor totál lett....
LX