Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

varga != cipész
Csatlakoznék : ZF9 for ever
Probáld meg cipésznél !
sziasztok!

csizma javítás kapcsán tudtok valakit ajánlani? a belső rész kopott ki (a saroknál). Cölöp pl. nem foglalkozik ilyesmivel.
köszi!
Nekem ZF-9es van, és tök jó (Ebből tuti sokat fox érteni)
Csendes, kényelmes, nem pattogzik le ról egykönnyen a festék, pedig mr esett ki véletlenül a kezemből. A belsejét ki lehet pattintani, és megtisztogatni, ha kell.
A plexi is szuper, tök jól záródik. A bukón meg van szellőzés is, ami ilyen dög melegben elég praktikus.
Előtte AGV K2-es sisakokm volt, na az tényleg sz@r volt...
Hú, mindjárt jön row és elpicsáz a HJC miatt...
Sziasztok!


Van valakinek tapasztalata (és meg is osztaná velem?) a következő bukósisakokkal kapcsolatban?
HJC - ZF-9
HJC - FG-14 CATCH ME
VEMAR VTXE-Alkon
vagy KBC

Peppet olcsónak találom őket, hogy üvegszál-kevlár, + mintha a HJC meg a KBC szinte ugyanaz lenne Amcsi cég koreai gyártás

Vagy tudnátok javasolni normál bukót ami nem feltétlenül SPEC 1r-es


Előre is köszi a segítséget!
Versenyen lehet használni sima csatosat? (motocross)
d gyűrűs nem old ki,nem ereszt 1 picit sem
Versenyezni lehet csatos bukóval? (fém csatos)
Hali!

Az lenne a kérdésem, hogy a profi cross sisakok miért dupla D-gyűrűs rögzítésűek, miért nem jobb a csatos megoldás? Szerintem semmivel nem biztonságosabb a D-gyűrűs a csatosnál. Crossozáshoz megfelel a csatos?
Sziasztok!

Lenne egy eladó 36-os méretű, női, Akito motoros bőr nadrágom, protektor nélkül, nagyon jó állapotban!Az árban megegyezünk! Ha érdekel valakit, kérem itt jelezze!

Köszi, Kroki
Hello! 180 cm magas vagyok és 85 kg. A felső nekem ok, az alsóból elég lenne 52-es. Lehet, hogy megérne egy próbát. Az adatlapomon szereplő képen 180/92 méretekkel rendelkeztem. Üdv:Zsolt
szeva. azt szeretném kérdezni ,hogy te milyen magas vagy ?
én 190 vagyok lehet , hogy nem jó rám a ruha de volt már olyan 54-es ami passzolt.
Igazad lenne,HA a srác adatlapján egy nem emmzé ts125 feszítene.
úgy igazából az eladó a fiának hozta be kintről csak kettőt hoztak és a fianák az egyik elég szóval ezért nem tudom mennyi az értéke.
ha simsonnal, vagy mz-vel mész akkor a csúszástól megvéd - akkor ha nincs elöregedve, tehát nem szakad el azonnal a varrásnál, vagy máshol. Nézd meg, a kopásnyomokat rajta. De egy komolyabb motorhoz ez a ruha nem alkalmas. Indulj ki abból, hogy 10 ezerért kapod meg, tehát az eladó ennyire tartja. Te mennyire tartod az épséged?
én nem vennémm meg, hanem raknék hozzá, és vennék cordurát, ha bőrre nem telik.
De neked kell tudni.
Értelek
Akkor végülis megér 10 ropit vagy inkább haggyam az egészet.
mire megveszed ezt és a protikat ott vagy, mintha vennél egy ruhát.
A bőr lenyúzásától megvéd, ha a bőr nincs elöregedve. De mástól nem.
Hellóztok
Akkor szerintetek ez a ruha semmit sem véd éppenséggel attól se hogy le mennyen a bőr róllam?
mert ha szerintetek semmire sem jó akkor feleslegesen nem veszem meg.
És protektorokat nem lehet külön venni?Vagy úgy se lenne igazán jó?
nem értem ezeket az embereket. Ez egy olyan dolog ami ELENGEDHETETLEN a motorozáshoz. Mintha teniszhez nem vennél ütőt. Én két éve a 600RR-el 250-el estem el és semmi bajom nem lett köszönhetően a full protektoros Spidi R2 Kangaroo-nak. Ha nincs rajtam leég a bőröm és a hús a csontról. A 600-as TK-lett, rajtam pedig egy karcolás se lett. (jó, mondjuk mákom is volt, hogy 1 méterrel kerültem el a batonsáv végét...) Tudom, hogy ez pénz kérdés, de akkor is inkább addig ne vegyen senki motort, vagy kisebbet vegyen amíg nincs meg a keret a ruhára. Ez a legfontosabb. Én mindenből megvettem a legjobbat, mert az életem és a biztonságom fontosabb, mint h ezen spóroljak.
Ebben egyetértünk, nekem is előbb volt meg a teljes felszerelésem, mint a mocim, csak azt írtam, hogy kis utánajárással ügyesen meg lehet oldani a dolgot...
Inkább nyomoztam 2 hétig, de meg tudtam venni azt a ruhát, amire vágytam, de "normál" bolti áron, nem tudtam volna hozzájutni...
igaz.
Egyébként tarkán is full bőr Berik feszül, csak szar napja van. Ma is