Nekem xr1000 van, zajcsökkentővel még nem próbábaltam (nem rég vettem csak) de nem túl hangos, ma mentem és a melegben tök jól szellőzik, szinte huzat volt a sisak alatt! Talán az egy dolog ami a shoei mellett szól, hogy lényegesen könnyebb, ami meg a s1 mellett hogy tényleg az a világ legcsendesebb sisakja..........
nekem s1 van, nagyon kényelmes, 180-nál is csak a motor hangját hallom, tudom ajánlani. Próbáltam az xr 1000-t is, de nekem nem illett a fejemre. De attól még más fejére jó lehet! Menet közben nem érezni az s1 tömegét.
Sziasztok!
Sisak vásárlás előtt állok, de nehéz a döntés.
S1 120e, XR1000 130e (zajcsökkentő betéttel).
Ami tetszik az S1-ben, hogy azt mondják a legcsendesebb sisak, és van benne napellenző. Ami az XR1000 mellett szól, hogy sokan mondják, hogy azt kell venni :)
Kawabéjb, mindenképp vigyél magaddal valakit, aki ért hozzá. És ha rám hallgatsz pályáról "levetett" motort nem veszel meg. Én is pályáztam 400-al, 600-al, szóval tudom mit kapnak azok a gépek. Ha valki lecseréli, nem véletlen cseréli!!!
Motort bemelegíteni még a ventilátor be nem kapcsol, a kawa akkor kiadja minden nemkívánt motorikus zaját, Kb 4000 en tartva hallani milyen a vez lánc állapota, érdemes pöccingetni a gázt egyre nagyobb tartományban és figyelni hogy reagál jól ejti e a fordulatot, meg marad e alapjáraton
A szépség nem minden......................
Ezt én is megettem szívem csücskével mert olyan gyönyörű volt h. amikor először megláttam rögtön mondtam h. ez a motor kell csak később derültek ki a dolgok hogy szerencsétlennek mindegyik előző tulaja csak a f@sz@t tépte de rákölteni nuku..... Rohadt motorgyilkos parasztok!!!!!!!! Utálom az összes otthon gányolós bunkót!!!! Törne le a keze aki belerakta az utángyártott dugót a drágámba!!!
Szegény
És miután hozzámkerült most 2 év után mondhatom el azt h. összeállt a motor igaz belekerült 400e forintomba...... Ja és még most kéne hátsó telót felújítani vagy venni egy cső újat.... Láttam Bitubo márkájút közel 100e majd megdumálom a szerelőmmel lehet hogy az lessz berakva!!!!
Szoval csak annyit nagyon nézd meg mit veszel!!!!!!!!!!!!!
Már mondta a haverom... lehet h a pályán már agyonstrapálta a vasat...de ennek ellenére szépen néz ki...
pénteken nézek egy zxr400-ast...remélem, hoyg az jó lesz
Jo csak az a baj h. lehet a pályaidomból következtetni a sok gyűrésre.......
Lehet h. ki van tekerve a f@sz@ a gépnek !!!!!!!!!!!! Nagyon vigyázz ezekkel a 400-as sportgépekkel mert nagy részük egy romjaiból összetákolt trágyadomb már!!!!!!!!!!!! Főleg ha egy fiatal srácé..... Nem biztos hogy olyan jó vétel!!!!!
2 kép van róla: egy gyári idomos, a másik meg pályaidomos... aszem 850 pénzért árulja sárc... de azokkal a versenyidomokkal valami fantasztikusan néz ki
Az egészben az a legszomorúbb, hogy lehet, hogy "96-osnak van vizsgáztatva a gép, de valójában "91-es.
Én azért nem vettem meg náluk anno egy 94-es ZXR-400-at, mert két pici körlámpás modell volt...
(Aminek mellesleg 91 volt az utolsó gyártási éve, mert 92-től már jött az új modell...)
Kawabéb,
Az aprókban a ZXR nem tűnik irreálisnak ár/évjárat szempontjából. Ha tényleg gondos volt a tulaj és jó állapotú a gép szerintem nem lenne rossz vétel. Kár, hogy nincs kép.
Mindkét tipuson gondolkodok
Ezen a héten nézek egy 400ast Meg itt is van egy az APRO rovatban egy gyönyörű zxr 400as Kawa csupa felszereléssel! Nézd meg!
Nem tudom, milyen összeghatárok közt nézegeted a motorokat, de ha van lehetőséged, ne ilyesmit nézz. Én a japcsi belpiacosokról csak lebeszélni tudlak. (Én elkoptattam kettőt is, szóval tapasztalatból mondom) Nagyon drága hozzájuk minden és kevesebb alkatrész van, mint az európai gépekhez. Azon kívül általában kintről eleve sérülten hordják be őket hozzánk, szóval még a hibátlanokat is nagyon megnézni!
Ja és, ha mégis japán belpiacost választasz, akkor meg csakis ZXR!!! Ezt most nem a neved miatt mondom! A 400-as egyértelműen a legjobb a kategóriájában, a 250-est csak én tartom annak (de remélem nem vagyok egyedül a véleménnyel)
Sziasztok!
Sisak vásárlás előtt állok, de nehéz a döntés.
S1 120e, XR1000 130e (zajcsökkentő betéttel).
Ami tetszik az S1-ben, hogy azt mondják a legcsendesebb sisak, és van benne napellenző. Ami az XR1000 mellett szól, hogy sokan mondják, hogy azt kell venni :)
Pászti
Ha vezsek én is hozzájuk viszem. Hallod kozmax?
Hozza a srác Kozmaxhoz a yamaha World-be, majd a szki megnézi
Jó lenne, ha jó lenne...
Ezt én is megettem szívem csücskével
Szegény
És miután hozzámkerült most 2 év után mondhatom el azt h. összeállt a motor igaz belekerült 400e forintomba...... Ja és még most kéne hátsó telót felújítani vagy venni egy cső újat.... Láttam Bitubo márkájút közel 100e majd megdumálom a szerelőmmel lehet hogy az lessz berakva!!!!
Szoval csak annyit nagyon nézd meg mit veszel!!!!!!!!!!!!!
pénteken nézek egy zxr400-ast...remélem, hoyg az jó lesz
Lehet h. ki van tekerve a f@sz@ a gépnek !!!!!!!!!!!! Nagyon vigyázz ezekkel a 400-as sportgépekkel mert nagy részük egy romjaiból összetákolt trágyadomb már!!!!!!!!!!!! Főleg ha egy fiatal srácé..... Nem biztos hogy olyan jó vétel!!!!!
Melyik ZXR az pontosan? Mert nem biztos, hogy azt néztem, amire Te is gondoltál.
Én azért nem vettem meg náluk anno egy 94-es ZXR-400-at, mert két pici körlámpás modell volt...
(Aminek mellesleg 91 volt az utolsó gyártási éve, mert 92-től már jött az új modell...)
Kawabéb,
Az aprókban a ZXR nem tűnik irreálisnak ár/évjárat szempontjából. Ha tényleg gondos volt a tulaj és jó állapotú a gép szerintem nem lenne rossz vétel. Kár, hogy nincs kép.
Azt végképp nem értem, hogy ilyen árakon még hogy tudnak motort eladni?!?
92-es CBR 400 898.000
93-as ZXR 820.000.......
Ezek betegek!!! Nehogy ezeknél vegyél motort!!!
"Köszönjük, hogy kérdéseddel hozzánk fordultál.
Néhány motort felsorolok, ami esetleg érdekelhet téged.
Honda CBR 250RR 1990 kék-fehér-piros 598.000 ft
Honda CBR 400RR 1992 bordó-fekete 898.000 ft
Kawasaki ZXR 250 1990 fekete 598.000 ft
Kawasaki ZXR 400 1993 bordó 820.000 ft
Suzuki GSX-R 400 1993 fehér-kék 850.000 ft
Egy pár moci példaként a készletünkből. Minden motorunkra vonatkozik,
Hogy bevizsgált és szervizelt állapotban kerülnek eladásra, valamint teljes körű
garanciát vállalunk rájuk. A szolgáltatásaink közé tartozik még egy saját hitelkonstrukció,
aminek lényege, hogy forint alapú és az éves kamat mértéke 5-7 % között alakul.
Készletünk folyamatosan változik, ezért a fenti motorok közül, ha valamelyik érdekel, akkor
mihamarabb nézd meg őket, mert még megveszi valaki más J
Várunk szeretettel üzleteinkben, Győrben és Törökbálinton 9-18h között."
Ezen a héten nézek egy 400ast
Nem tudom, milyen összeghatárok közt nézegeted a motorokat, de ha van lehetőséged, ne ilyesmit nézz. Én a japcsi belpiacosokról csak lebeszélni tudlak. (Én elkoptattam kettőt is, szóval tapasztalatból mondom) Nagyon drága hozzájuk minden és kevesebb alkatrész van, mint az európai gépekhez. Azon kívül általában kintről eleve sérülten hordják be őket hozzánk, szóval még a hibátlanokat is nagyon megnézni!
Ja és, ha mégis japán belpiacost választasz, akkor meg csakis ZXR!!! Ezt most nem a neved miatt mondom! A 400-as egyértelműen a legjobb a kategóriájában, a 250-est csak én tartom annak (de remélem nem vagyok egyedül a véleménnyel)
igen nagyon jo csak a fele összegért, kb. amit felsoroltál az egy százasba kerül minimum
az egészen annyit nyertél, hogy láttál egy ilyen mocit élöben és rátudtál ülni
a kereskedö meg becsapot, és gondolom hogy semmilyen témában nem fogod ajánlani öket, és Te sem fogsz oda autokázni