Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de a duc mindig is köbcentni elönnyel versenyzett amiota sbk van.888tol kezdve .es a masik a2 hengeres motoroknak mindig jobban ment ´mind a soros 4 nek.
nem hiaba csinalta a honda a vtr-sp-t hogy legalabb igy nyerjenek bajnoksagot.a rc 30as az meg tudott a rc45öst bajnoksagi evben a duc veszett de nem a honda nyert.
igazi nyerö csak a zxr750es volt scott russellel(mr daytona),ami tenyleg lenyomta a duc-ot igaz csak 1x sikerült neki.de ahoz kellett a rob muzzy is
nem hiaba nincs a yamahanak sbk cime

rossi nelkül a Gp ben a yamaha is tudott gyözni,suzuki nem,bar nagyon szeretem kevint (bar tudom voltak bajnokok)
japanban duc nem rug labdaba,ugyanugy mind a 8-12-24 oras versenyeken.....es minden igaz a yamaha most nyeri meg az uj geppel a 24orast
1, a factory 39,milla.De azolyan extrák vannak amit a gixerre 1milla alatt nem kapsz meg. MIntha egy limited edésönt vennél gixerből(bár kovácsolt felni még azon sincs)
Az r-es mille pedig 3,5. Kábé azzal a technikával(jó nyilván gyengébb mert 5 éves mdell) mint a gixer. Viszont alap a fém fékcső ott is!
2, a 9es végű Ducatiról még a ducati is tuddta, hogy csak tőtelék
3, a HOnda egy f@sz,hogy már nem fejleszti a VTR-t! A lehetőség adott!
4, a Ducati 1198ccm
5, az rsv4 egy első éves modell. Zéró tapasztalattal!A bmw detto, de ők nem tudnak eredményt felmutatni
6, Biaggi 2* lett 3.!
Egyébként is ha lesed, az alap sornégyeknek nemigen terem már babér wsbk-ban. MErt ki nyer? Yamaha/elékelt főtengely/,Ducati /v2/,Rsv4 /v4/
Egyébként én sem érzem igazságosnak a 200ccm-vel nagyobb blokkot a Ducatinál, mert ők választották a 2 hengert. Azért kér a többiekkkel szembeni előny!
ne haragudj...de az szerintem nem érv,hogy jobb mert van...Az igaz,hogy elvileg simán beleférne a Yamaha vagy a Honda költségvetésébe is...De hidd el nem lenne jobb.És azért ha jól tudom 125-ös RS 870ezer Ft körül van...a CBR125-ös meg max 600...de javitsatok ki ha tévedek..még nem vettem új 125-öst,és nem is fogok...
nekem a blokkal nem volt baj...de sok más dologgal akadt!
azért én is belekötnék....
1,egy RSV Faktory tudomásom szerint 4,5Misi...egy GSX-1000R tavaly 3,3Mille volt...de nem is a vételár a lényeg,sztem...Mert ha elég elvetemült vagy hogy kiadj egy motorért 3,5Millét,akkor sztem az az 1 Millka már nem lenne olyan hatalmas gond...Másik dolog...Svájcban élek...és hidd el nem egy Ducatis (OLASZ)haverom van...Ès 748-as Ducati után a srác 999-est akart venni...akkor jött ki talán 2004-ben.Voltunk tesztelni...brutál volt...Aztán vett egy VTR SP 1-et...és hát...sem szépségre,sem másban nem marad le a DUCATI-tól...Söt....
2;WSBK-ban nem tudom mit néztél?Biaggi egyszer lett 3. hat versenyböl az RSV4-el.SBK ban a ducati elérte hogy 1098ccm³-es géppel mehessen...szerintem ez nem igazán igazságos...az más kategoria(de ez privát vélemény)..Ok a Ducati az ontja az eredményeket,mostmár GP-ben is,de azért volt néhány nehéz évük amikor csöbe néztek!És lesz is még...Amig Rossi a Yamahánál van,addig Yamaha lesz a Bajnok,ha elmegy Suzukihoz,akkor Suzuki!
Aprillia egyedül veretlen 2ütemben...125/250...de kérdezzük meg RS tulajdonosokat....amikor megy brutál überfasza,de ritkán van olyan....
3,a szépség relativ....a 916-os 996-os és a 998-as Ducati,és az MV Augusta...igen azok gyönyörü olasz gépek...De sztem az RSV rohadtul hasonlít a VTR-re...Persze nem tudom melyik volt elöbb.Ès az is biztos,hogy mindkettö szép...de mint mondtam, a szépség relativ,neked lehet a szökék teccenek,nekem a barnák vagy feketék...és ez jó is így szerintem...Széles Utat!
Hanem,hogy mit kapsz a pénzedért!
Mert ha egy kis olasz gyártónak belefér a költségekbe, akkor a nagy japónak milért nem?
HIsz már a tudat is jó!
Különben mnek járnánk ilyen motorokkal?
Itt a faluban nállunk van KTM fan!
már a 3.at nyúzza!
Az 5. blokkal
De nem tántorítja el, szereti
de aproliánál még az én 50esemen is radiális van.. mutass egy más országbol származo motort ami 50es és radiális. ezek luxus dolgok
nem az hogy most jobb e.. jobb mert van.
az egy másik kérdés,hogy szükség van-e egy 125ccm³ es gépnek a radiális nyergekre?És az egy másik,hogy a 125-ös RS radiális féke mennyivel jobb mint egy 125-ös Yamaha "sima" fékje"?
Mert sztem egy trabantra nem kell carbon fék....
kawa sztem maradjunk annyiban,hogy egyik motor sem gazdaságos,és olcsó...És én nem is azt mondtam.De azért vannak extrém példák!Nekem volt egy KTM-em...Nagyon király volt,de azért volt vele gond.Ment mint a barom,de alap olajcsere 1000km-után.De azthiszem ezt már meséltem...Szval azért nem mindegy(sztem)..A gumi a Yamahán meg a Hondán is ugyanúgy elkopik mint a Ducatin vagy az Aprilián...
nem jön valaki motorozni környéken max 100al?
motorozni akarok
NOlátod :)
Techhnikai előny
http://www.motorrevu.hu/motor/aprilia_rs_50

Fékek
Fékek elöl: 300 mm átmérőjű féktárcsa, radiálisan rögzített kétdugattyús féknyereg
Fékek hátul: 180 mm átmérőjű féktárcsa, kétdugattyús féknyereg
még nekem is radiális fékem van az 50esen
Az aprilián ott a radiális cucc
És jobban tetszik, de tény hogy sokat fejlődött a yamaha!
bizony am hogy R6 os es abbol is csak az amerikai piacos
meg az elsö evjaratbol
basszameg tessék.
Sempedig gyors-lassú csillapítás a futómvön itt a 125-ös
Nézd meg a felnit, a féket...
Te kis buta :)
Nagybetűvel az oldalán az r6-os felirat!
Soha nem lessz radiális fék egy 125-ös yamahán
ez egy yzf-r125 és egy rs 125
mire kell 20 évet várnom? (és ne menjünk át kötözködésbe )
De miért hasonlitottál össze egy r6-ot egy 125apriliával?
ki jön velem melozni
kaja pia penz punci nincs ,cserebe csak a büszkeseg