Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello mindenkinek! Olyan kérdésem lenne hogy szerintetek milyen technikával kéne elkezdenem az egykeréken körözést? már egy idelye gyaroklok de valahogy nem jön össze...:s igaz nincs nagyon megfelelö placc az egészhez, csak egy kihalt utca ami elég szűkös...:s
jha és ezuton is BOLDOG KARÁCSONYT MIDNENKINEK!
jah ez már versenybiciklinek a váltója:D Jah télleg ha valaki tud nyugtatót labika számára akkor adjon neki....kössz
pl ülésen állva keréknél, mikor lábbal nem tudsz fékezni.

labika már azóta új alapjáratállítóm van ez kicsit jobb:D
Az alapjárat állítóról is mesélj neki!
ehez mit szólsz? http://www.hasznaltauto.hu/ker...
A vázat meg kell hajlítani az ülés alatt, meg a rugókat cserélni? Vagy lényegtelenek. A kuplung alatti féket mire használod?
Hangároknál fogok gyakorolni!
egy plusz fékkart szoktak felszerelni a kuplungkar alá (nekem egy alu biciklifékkar volt) egy babetta hátsófékbovdennel szoktuk felvezetni. de mostmár olajos cucc lesz hátul is:)
A kuplung alatti féket kifejtenéd...
ja csak ne fújjon a szél mert ott ám megérzed a nagy semmibe
Thököli Reptér!
hello
mindkettő jó választás, mzvel tény hogy könnyebb, csak azt akkor választanám ha lenne olyan hely ahol nem szólhatnak a rendőrök. simsonhoz a cuccok vmivel olcsóbbak, de ha a simsont (sztem abból is az 51est) választod akkor vmi normálisat érdemes venni. átalakítás... hát kitámasztó, és egy fék a kuplung alá, és egy max 14es lánckerék előre. naggyából ennyi. mzre is ugyanez.
szia
Kelelene egy ksi segítség, hogy milyen mocival kezdjem a fighterkedést. Simsonra gondoltam de páran az mz-t javasolták. A lényeg hogy olcsón megússzam.. Van valami ötleted? Illetve milyen átalakítások kellenek?
CSá!Szerintem rsatta-t kérdezd ő mindent tud:DDDDDMEg segítőkész is......
Hát én minden felesleges cucot leveszek róla, ami nem kell! Pl: Lámpa, index, hátsó sárvédöt, .....stb
15 évesen én is lehet simsont-t vennék (nem bántás képen mondom) , de az már nekem kicsi szerintem , így maradtam az mz-nél annak sem sokkal több a fentartása!
Milyen átalakítások kellenek?
én azt mondom hogy simsont vegyél!
1:kevesebbet zabál
2:olcsóbb alkatrészek
nekem eddig a karburátor lett koszos párszor meg a kondi lett szar 2-szer
hátra elég sztem egy olcsóbb gumi előre meg ha nem stopiezol akor majdnem mind1
nekem hátul van 1 3500ft-os gumi és kész!
a fék legyen mindig jó és legyen jól beállítva a motor!
ennyi szerintem
eddig az a motor kb 15 ezer forintomban van
Én a mostani mz-met vettem 25-ért rendszámal, törzskönyvel és eddig költötem rá egy 8-at és kész! Csak hátsó gumát kell még vennem az meg 7 ezer asszem és jövöre elkezdek tanulgatni, gyakorolni!
Hát vegyél rendszám nélkülit, 50-esként! Szerintem nem nehezeb mz-vel megtanulni mint simsonal és legalább több erő!
Na igen csak arra adózni kell meg egy kicsit drágább is. Megtanulni egykerekezni meg ilyesmit meg a simon is meglehet. (sztem)
Szerintem Mz-t vegyél én is azt vettem! Simsonhoz már öregek vagyunk!
Szisztok

Keresek egy simsont fighterkedési alapok tanulására. Kellene egy ksi segítség, hogy hogyan lehetne olcsón megúszni (vásárlás, átalakítások), mire kell figyelni. Ha valakinek van valami tapasztalata szívesen venném.
nagy gáz---az ülésre visszahuppanok és rántom a moccot
cső!
gyakorolj sokat és rá fogsz jönni arra hogy hogy csináld
én a simsonnal úgy szoktam hogy kicsit berogyasztom a lábam nagy gázt húzok és a motort hátra vagy fel rántom!
utána meg gázzal és a fékkel kell játszani