Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én mindig mondom , hogy ez csak egy ilyen kisded számháború! Az én motorom úgyis mindig 2 -vel erősebb mint a tied!
Akárhányszor szajkózom is el , mindig sokan maradnak akik nem fogják érteni, hogy tuningolás lényege sem az hogy mennyit tőr fölfele a függvény leghegye a padi méréskor , hanem hogy mennyivel nő a függvény alatti terület. ( Bár néha rájövök, hogy nem is tudják sokan mi az a függvény)
A másik topicban idéztem: Talán Agó mondta: A motorosok naaaaaaaagy többségével az a baaaaaaaaaaj hogy nem végteljesítményen használják a motorjukat, vagy nem tudják ott használni, ezért erre egy tökéletes megoldás a PC, ami minden ford tartományban emeli a motor nyomatékát és ezzel az arra pontra számolt teljesítményét is.
De kit érdekel a max teljesítmény esetleg a néhány donort?!
A B-king egy remek konstrukció, kicsit szükebbre szabott lehetőségekkel, és néhány megalkuvással suzikis "minőségben". (PONT!)
Ugyanez járt az én fejemben is, hogy mit ért rajta....

Engem mindenesetre meggyőzőtt az a gyári akármennyi is!
"az a gyári 184 ló meg mese habbal." Ezt nem értem! Több , vagy kevesebb? Mérted , méretted, vagy a csulódon mért nyúlást regisztráltad?
Ha az itt általam bemutatott tuningolt motor gazdájával kivánná eszmét cserélni, őt itt http://www.motorozz.hu/main.pl... találod meg, de be kell regelned.
Helló totenkopf!

tegyél már fel légyszi pár képet a mocidról had nézegessem Yoshi dobokkal iszonyat jól néz ki!én is lehet hogy veszek 1 B-kinget ha minden össze jön!ha nem akkor majd jövő tavasszal!
Szevasztok urak.

kérdem lenne, hogy kb hányan lehetünk az országban akinek béla királya van? májusi adatok szerint 8 bringát adtak el és ebből 2tesztmotort törtek rommá.
ja van fasza kis tunying. egy "chip" annyit tesz hozzá, hogy most nekem 1esbe kb 7000 fordulaton emeli az elejét / hiába vagyok mázsán felül / ezzel megmár 3000 től........ iszonyat, hozzáteszem nem gyári kidörrentő van rajta hanem yoshi. a vége 276körül van ezzel pedig 300 (addig mér az óra) viszont még van hátra 1500-1600 fordulat. Én nemigazán ajánlom kezdőknek, oké én se vagyok rossi.
BRUTÁLIS pár hónapja hajtom, és mondhatom nincs ellenfele. az a gyári 184 ló meg mese habbal.
ESZI A GUMIKAT.
Szeva Pistikém!
Végre valamiben egyetértünk ismét!
Jó, jó az a BK, de a szerelem az szerelem és az a GSX 1400!
Főleg feldobozolva!
Majd megnyúlik ha még egy párszor odhaúzza ennek a vadállatnak
Amúgy gondolom nem kicsi rajta a menetszél.
Vannak "embertelen" vonásai , de a kezének hossza természetes, ahogy ezt a róla készült kép is illusztrálja...
Kíváncsi lennék haverod karjára mennyire hosszú
Kicsit visszakanyarodva témához, kedves barátom hiányolta hogy nem fényeztem a vasát a fórumon miután vasárnap végre egy szlovák donovaly kanyar után végre módom volt kipróbálni a B-king-et Yoshimuradobos, sportlégszűrős, Power Commanderes tiltás nélküli állapotban. De csak hazafele mertem elkérni a vasat, gondolván ha összetöröm féktelen száguldozás közepette akkor legalább a trélerezést olcsóbban usszam meg. A túrán párszor hozzámértem a GSX1400 erejét a géphez, de el kell hogy mondjam hogy elöbb utóbb mindig alul maradtam. Bár a lámpás gyorsulást jól kaptam el, de nekem már dugnom kellett a 2.at mikor az még csak elkezdett 1-esben forogva igazán dolgozni.Alul a két gép papiron egyforma, talán az 1400-es erősebb is (AGO padi méréseinkből), de 5000 felett már nincs vita ebben.
Az áttételezése is rövidebb a BK-nak így még 6.dikban is szigorubban tól mint az 1400-es. Meglepödtem és folyamatosan a GRIPO kijelzőt nézetem , hogy az már tényleg a 6. fokozat?. Azért persze szokás szerint visszaszúrtam 5-4-3-ba és rá rácsavartam, de gyorsan elment a kedvem tőle, mikor a szürke kopott aszfalton egy enyhe ívű , de emelkedő kanyarban 6. fokozatban kicsit tűrelmetlenübbül gyorsítva levált a gumi az aszfaltról , és kiforgott... Egy két izzadságcsepp, jól konrolálható futómű, és motor és a PC-nek is köszönhetően , és már ment is minden rendesen. Az üllése kemény a "hát, vagy seggtámla" nem hiába van rajta.Fékjei még a 1400-es lévő fémfécsöves módosításománál is pontosabbak, azonnal bólint a gép, csak merjél akár ránézni is!
Utánna visszaülni a kedvencemre olyan volt , barátom kifejezésével élve mint egy zsírkupac . Fikázott végig a kanyarodástecnikámat méltatva, amúgy egyenesekben egészen technikás vagyok, de azt hiszem rájött , hogy van 1-2 évtized a két tecnika között. Természetesen nem a GSX1400 javára. Utánna egy kicsit elégedetlen vooltam a motorommal, de azért eszembe jutott hogy én azokon az utakon járok mint ők , és még én is odaértem mindenhova, hiszen együtt túrázunk.
Elöttem egy ~20-24 órás Görög egysegges út, de nem félek megtenni, mert az 1400-es már végigcsinálta velem...Szóval nekem a papné lánya,kinek más...

Üdv
István
Igenis, értettem!
legközelebb nem jössz oda, megpofozlak.
Áhh nyárra szálkásítani szoktam Amint láttalak, mondtam mindenkinek itt "az almafacsaró fiju" hát nem hagyta ki haver se az ingyenkép lehetőségét Jah a képet csak azért tettem, gondoltam rémleni fog valami
Hááát, rólam nincs fénykép, de alattam viszont ment már 200++ (4. tíltás).....(remélem a rendőrségen sincs kép, bár nem saját rendszám )
látom nyárra rámentél a tömegnövelésre.. kell is az! baszki, már paparazzók is követnek, mi jöhet még?
Nekem is vannak ám ilyen képeim! :
(barát a B-kingen, lesifotó Ádámról ( ), én és a kedvenc kocsim kedvenc színemben)
és ha megnézitek, úgy hogy hátul ülök, és a talpan az első talppárnán van a lábtartón, éééphoyg elfér a térdem a műanyag alatt.. ha nem lennék csóró és vennék ilyet, szalonból kimenet lerúgnám a gecibe azt a műanyagot..
Na lementem tegnap Pécsre, feleslegesen.
Na azért jót motoroztam a saját mocimmal.
Ja, nem úgy értettem, hanem a teszteléshez vezető útra. Jobb lemenni Pécsre a Mecseken át, mint felmenni BP-re a 6-oson (netán az 51-esen)
Bár a Mecseken át már nem is biztos, hogy közelebb.

- (max. kerüld meg a háztömböt és gyere vissza...

Ezért is kérdeztem, hogy volt-e valaki, és érdemes-e egyáltalán elmenni, vagy kár a gőzért. Na mindegy, valszeg amúgy is mennék arra vasárnap motorozni, azt majd beugrom.
Ez igaz, kinek mi van közelebb.
Bár nem hinném, hogy a Mecsekbe való kanyargásra odaadnák tesztelni.... (max. kerüld meg a háztömböt és gyere vissza...
Nekem a 11-esen sikerült és.... meghatározó élmény volt!
Kinek mi a közelebb. Nekem speciel Pécs közelebb, ha nem is sokkal. Meg a Mecsekben amúgy is jobb menni, mint a 6-oson.
látod...

Nem vagyunk egyformák


...még szerencse
Lehet közelebb is (Bp) BéKát próbálni, nem kell Pécsre menni ezért.
No, volt valaki tesztelni?
Mennyit lehet menni vele? (idő vagy km, netán kísérettel?)
Lehet, hogy vasárnap d.u. elugrom, ha nem esik megint.