Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasz Lacus!
Nahát! Rég nem látott ismerős! Örülök hogy leírtad a véleményed!
Az eddig megjelent tesztek minősítései is nagyjából egyeznek a véleményeddel, úgyhogy nagy csalódást nem okozhat a motor!
Kezdelek irigyelni, hogy Te már a gyakorlatban is kipróbálhattad!
Jövőre én is sort kerítek egy tesztre!
Aztán még az is lehet együtt B-Kingezünk…
Hát ez nagyon jól hangzik
Ki kéne probálni: lehet hogy van akkora külömbség(élményben) az én 1000-esem között és a B-king között mint a GS500-as és az 1000-esem között ?
Technikailag gyakorlatilag megegyezik az új Busával a B-King, futómű-fékek-váz stb. mind a legjobbak közül való. Oké, az idomok hiányoznak, de nem hiszem hogy az jelentősen befolyásolná az előállítási árat a Suzikinál. A K7-es Busa akciós árához meg nincs értelme hasonlítgatni, az egy kifutó típus, jó pár elavult megoldással.
B-Kinggel volt szerencsém menni, és ezt szó szerint mondom mert eszméletlen jó volt. Nem tudok semmi rosszat mondani róla, gyorsulás, fékek, menettulajdonságok hihetetlen jónak tűntek. 200-as hátsó gumi meg 230 kilós motor azt sugallná hogy nehezen irányítható, de gyakorlatban nagyon könnyen kezelhető, pár perc múlva már borítgattam össze-vissza a kocsik között. A szélvédelemmel nyilván lehetnek gondok, mégiscsak naked bike, mi a tesztvezetésen 160-170 között mentünk maximum, ott még nem volt vele semmi gondom. Én mindig inkább gyorsasági motor párti voltam, de a B-King nagyon meggyőző volt, sokkal kényelmesebb és ugyanakkor eszméletlen élményt nyújt mikor húzod neki! Lehet hogy lesz még ilyenem...
Hétköznapi használatnál a nyomaték számít. Hogy tizen x ezres fordulatnál hány LE-t ad le az inkább elméleti szám. Kevesen tartják a maximumon a fordszámot, hogy kihasználják az adott LE-t.
Tucatmotor csak egy van: GS500-as .
hát, nekem is azt mondta a kereskedő: ha busát akarsz most vedd a K8-at, mert most 2.999.000 jövőre 3,2 milla, és a szokásos engedményed 200.000.
Ha B-Kinget akkor várj még legalább egy évet, lejjebb fog menni az ára......mondjuk sosem lesz egy tucatmotor.
Itt a környékünkön van több MT-01,de nem vitték annyira és lejjeb vitték az árát majdnem egy millával.
Nyár közepén,2.3 milla volt,az ismerősöm fogta is a fejét,mert 3.3ért vette és nem kapott hozzá semmi ajéndékot pedig,KP-s volt a moci!
B-Kingel is ez lesz,hogy ne a raktárban rohadjanak szét,vagy a kereskedő "POLCÁN"
jah jó
A nyomaték az csak mellébeszélés. Melyik 1000 feletti nem nyomatékos? Nyomaték a ccm-ből jön. Amelyik ennek ellenére nem megy az a nyomatékmotor-nevetséges
Pont te szoktad mondani hogy a hasalós mocik nem jönnek be, pedig a Busa az, a King meg tura-fazon.
De én egyetértek veled inkább a Busa De méginkább egy 600-as GSXR
az MT01 a nyomatékról szól nem?150NM azélrt odabasz főleg egy motorba...vagy téééévedek?
Üdv Blue Devil!
Szerintem ezért nem láthatsz sok MT-01-et az utakon:
Teljesítmény: 90 LE
Nyomaték: 150,3 Nm
Saját tömeg: 243 kg
Ára: 3.699.000.-Ft !
(Adatok: YAMAHA Vác)

Hasonlítsuk csak össze a B-Kinggel! Persze így nem fair az összehasonlítás, V2-est sornégyessel nem igazán lehet összehasonlítani.
A B-Kingnek inkább majd az új Vmax lesz az ellenfele, ha majd egyszer elkészül.
Az is egy állat gép lesz!
én motoros kesztyűben először MT01et érintettem azóta nem láttam egyett se
Üdv Gsanyi!
Jók a képek! Köszi!
OK.....de akkor is drágább, pedig se plexi, se idom.....

Én is azt vallom, hogy ez egy divatmotor.
MT01-ből se láttam még 2-3db-ot egymás melett....de még külön-külön se (az elmúlt 2-3 évben összesen 1db-ot láttam, pedig leróttam nagyon sok KM-ert 3 év alatt (69.000km egész pontosan)
míg ugye Busát azért láttni.
?

No ezt a bejegyzésed nem értem!

Én pont azt mondom ,hogy full mindegy - mert Én Busát vennék ha hiányozna alólam az a plusz 100LE!
(De nagyon nem hiányzik) Az utolsó listaár amit láttam.....szóval a KING drágább volt jóval, mint a Busa.....és Én csak ezt jegyeztem meg: HOGY NEM ÉRTEM MIÉRT!
Nekem tetszik :)
5 darab Hayabusája /k7/ maradt az ismerősömnek,és ezek a mocik lettek kiakciózva,mert állt bennük a pénze,és a motorkereskedések pedig nem mentek jól...2 motorosüzletét kellett bezárni idén...Így már érthető? Inkább ez,mint a teljes csőd!Én megértem,mert ember vagyok,és én is pénzből élek!
Azért szerintem feketében a legszebb!
Na nem mintha olyan nagy színválaszték lenne...
Üdv Blue Devil!
A K8-as (új) Busánál „csak” 100 ezerrel kerül többe a B King. Én sem igazán értem, de hát az árképzésről, biztosan órákat tudna mesélni a Suzuki fő marketingese!
Amúgy a tank tényleg humoros. Kívülről hordónyi belülről mikroszkópikus. Talán majd 2009-re orvosolják ezt a problémát.
Szia Elissa!
Köszi a képeket, jók lettek!
Szerintem ez a járgány is csak elsőre tűnik nagynak! Aztán ha ráülsz lehet hogy az összes többi fog kicsinek tűnni!
Bezony!

Én az ülésen és a tankom merevedtem le.......
Az ülés már inkább fotel
a tank? Nos igenkább egy hordó...

ISZONYATOSAN nagy............
ÉS biza tetszik:-)))))




Én az egészben csak azt nem értem hogy ha már-már szinte Busa, akkor mi kerül benne +700-ba?
Azért mert ez a BKING? egy új név?
Azért HA lenne ennyim - és ekkora dögre vágynék - akkor is maradnék inkább egy Busánál...
igen csak 2.4ért
Szerintem már nem viszik házhoz 2,5-ért a k7 busát!
Tudod valaki terméket akar eladni valaki meg pénzt!