). Ezek a tünetek a B-Kinggel teljesen megszüntek, hosszabb út után is jól érzem magam és akár azonnal indulnék is tovább. Akik közülünk gixerre váltottak ugyanezt mondják.
(jobb széle)
) csak normál használat élvezetes gyorsításokkal. Az nagy élmény ezzel a géppel.
amugy is tetszik az sv1000s de így full idommal még szebb. Tiéd is import moci eredetileg? mert amcsiknál asszem alapból így árulják full idommal
USB porton keresztül egy norebook-hoz csatlakoztatva már a szükséges naftát is megkapja, igy nem kell a 9V-os adapter / elem combo a programozáshoz
Az opciós listán szereplô térkép váltó kapcsolóval 2 térkép között is váltogathatunk menet közben akár..
fokozat / sebesség bemeneti jel fogadása - a térképeket már a sebesség és a fokozat függvényében is lehet programozni
Analog bemeneti jel fogadása (bármilyen 0-5V közötti szenzor jelet képes fogadni így a térképeket még tovább lehet finomítani . Beköthetô ezáltal pl. a külsô levegô szenzor vagy a légnyomás szenzor )
Fokozat mint bemeneti jel . Ezzel minden egyes henger minden egyes sebességi fokozathoz külön "meppelhetô " Ezzel egy 4 hengeres 6 sebességes motornak 24 különbözô táblázatból állhat a befecskendezési térképe !
Az egység -100/+250% tartományban képes állítani az üzemanyag mennyiséget
Az eddigi 9 helyett immáron 10 különbözô gázálláshoz lehet a motort belôni.
A befecskendezési rendszerrel való együttmûködési képességet tovább fokozták, igy nagyobb az állítható tartomány ,ráadásul nagyobb érzékenységgel párosítva.
Automatikus Behangolás
Hamarosan hozzáférhetô az “Auto Tune” kit ami magában foglalja a Wide Band O2 sensorot a kontrol egységet is. Ezt csatlakoztatva a berendezés automatikusan végzi el a szükséges behangolást - menet közben.
Minden egyes cellája a befecskendezési térképnek külön állítható , igy akár minden egyes kicsi befecskendezési-idô tartományhoz, hozzárendelhetô egy tetszôleg AF érték !
A tudásához képest az ára nem is lett olyan magas , 399 EUR -os árat szellôztetett meg a gyár ..Ez persze nem tartalmazza a beállítások , a szállítás a beszerelés költségét igy az ÁFÁ-t sem ..."
Ez így alapállapotban nem tartalmazza az automatikus állítást. Összesen a hengerenkénti állítással tud többet, mint a Motty, az viszont data loggerként is működik, el tudja látni a végsebesség tiltás feloldását is, valamint egy kiegészítő modullal a 4 térképes hangolást is. Ha beleszámolod az Áfát, a kiegészítő modult akkor már jóval magasabb árnál tartasz, nem beszélve arról, hogy tudomásom szerint csak 2009-es sportmotorokhoz FOG majd kijönni (jelenleg csak HD-khez van támogatás, legalábbis az oldaluk szerint). Míg ehhez képest már a Motty AFR már egy kiforrott termék, nem beszélve arról, hogy mivel mi magyarok vagyunk, egyszerűbb egy levelet, telefont eljuttatni a gyártóhoz, mint megkeresni a nagy Dynojet Companyt. Talán szívesebben is foglalkozik velünk, mint egy amerikai multi. Félreértés ne essék: egy átlagember számára biztosan előnyösebb, hogy csak összedugunk 2-3 csatlakozót, aztán máris indulhat az automatikus üzemanyagtérkép állítás (apropó nem látok sehol olyat, hogy hengerenkénti automatikus állítás lehetséges lenne-e, mint a Mottynál), de szerény véleményem szerint, aki megvesz egy ilyen szintű cuccot, amire gyári beállításoknál szinte semmi szükség nincsen, az már rendelkezik annyi ismerettel, hogy a mellékelt tájékoztató alapján nyugodtan installálni tudja. (OFF:olyan ez, mint a fotózásnál valaki megelégszik a gépből kijövő JPG képekkel, míg egy olyan profi mint te, szívesebben pöcsölget a RAW képek feldolgozásával, amihez én akárhányszor hozzákezdtem, csak rosszabb lett a végeredmény:ON)
Szóval kinek a Motty kinek a PC. Ez is csak azért jött ki belőlem ilyen hosszan, hogy árnyaljam a képet, meg te újból felhoztad ezt a témát, amit egyszer már saját magad zártál le.
Bocs a hosszért. Üdv: Fekete István