és fórumozónak
Segáz az árát lefutotta elég keményen szóval panaszra való ok 0
Am motoroknál is csinálnak már ilyen-olyan megoldást,de ott azért mert rájöttek a gyártók hogy nem is lesz szükség soha cserére mert addigra mire cserés lenne a motort összetörik,így a gyár feleslegesnek tarjta egyes alkatrészek cseréjét.
Ja és, hogy végképp lehetetlen legyen a cseréje ez ugye bár 3hengeres és a három henger hüvelyét egybe öntötte
Egyszóval van ilyen is
Mondjuk személy szerintem nekem a "munkás" 1.0 Suzuki Swiftemben most van 116000km összesen és a motorjának semmi baja... -22fokban is pöc-röf volt a gép
ráadásul 5-6L/100km olajfogyás 0. Az igazi magyar Trabant
mert ha kilehet itt a probléma megoldása
Amit lerajzoltál az van, csak egy méret hiányzik, a két furat távolsága. Az nálam 38-39 mm.
Ha jó van kettő is.