Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

melyik?
Én is foglalkozok tuningal.De az RG-től ne várj csodát.Sajnos kamrás Powerja van.Egy tuti cső tol rajta a legtöbbet.
És mennyiért dolgozik?
06/20-981-13-84és Túza Gyurinak hivják.
százhalombatta pestől olyan 20-25 km, Érd mellet van.
ő csak fúr, meg főtengely felujítást csinál, meg max a felőmlöket csiszolgatja + a hengerfejből tud lehuzni.
akire te gondolsz a tuning terén az az Aszalós P.
Kösz, a számát megadhatnád.
Milyen tuningokat vállal vagy inkább mennyiért, és a fúrást mennyiért csinálja meg?
Milyen messze is van ez Budapesttől?
Simsonra is ilyesmi volt az ár, ennek örülök
meg persze.Ők a forgalmazók
Én is onnan hozom
a prox dugó olyan 20 körül a prox hajtókar felujíto kitt megint olyan 20 körül mozog.
de ha felhivod a pink motort meg kell hogy tudjál mondani hogy menyi.
3000 körül+dugó.meg a főtengelyt is annyiér nyomják szét+össze.+hajtókar..
én meg itt százhalombattán, van egy öreg aki benne van a legspécibbek között.
hozzá hordja a ktm től kezdve nagyon sok szervíz is.
ha gondolod meg tudom adni a számát.
én már vagy 3 éve járok hozzá és közel a legolcsóbb és legjobb minőségben dolgozik. én se hittem el amíg nem az Aszalós Péter mondta, aki ugye elég nagy névnek számít a 2T ben. gondolhatunk pl arra hogy ö vezeti az rs tanfolyamot.
és 2T versenyszerelőként dolgozott, dolgozii, és vállal 2T tuningolásokat is.
és szerencsére ő a gyakszi tanárom.
És mennyibe fáj egy ilyen furás?
Én pesten intézem.Cserei utcában
és annak hol vállalják a furását csak kiváncsiságból?
sima acélperselyes a henger 93-ig.
ahány motor anyi lehúzó,
a legegyszerűbb ha egy menetfésüvel leveszed a méretet és esztergáltatsz egyet.
és akkor legalább lesz később is.
A lendkereket nem igazán tudom leszedni.
Többféle lendkerék lehúzó létezik?
de nem is vészes a sérülés, fél mm mély sérülések vannak benne.
Ha le esztergáltatnám szerintem ezt még simán birnia kéne, nem?
Igazából még ilyen normális géppel nem nagyon volt dolgom (csak mz, simson és társai) ugyhogy most tanulok ezerrel.
ha 1-2 századot lehuzatsz azt birnia kell, főleg hogy fel lesz ujitva főtengely.
A henger nem kapott, a dogónak vége(a felső gyürüt nem igazán tudom leszedni) .
A hengerfejből talán le tudnék esztergáltatni egy keveset, csak nem tudom mennyire bírja a motor a kompressziót.
ne bontott főtengőt keress hanem ezt kell felujitattni.
a prox hajtókarszett olyan 20 ropi körül mozog. szintén 20 körül a prox dugó, a csapágyakat meg tudsz venni csapágyboltban, az a lényeg hogy C3-as illesztésű legyen.
a hengerfej ha csak egy kicsit összeverte a gyapágydarab az égésteret az még nem baj, csak ne jukassza át a víztérbe.
a hengered kapott?
mert ha jól emlékszem a rg nikasilos hengerrel gyátrják.
És tudtam róla hogy rossz, a gyerek tegnap rakta fel hirdetésre.
egyébként még három motor volt náluk ugyhogy nem fogja hiányolni.
És amikor tönkrement a főtengely csapágy éppen dugót cseréltek benne, azt hitték az csörög.A próba körröl már tolva jött vissza.
ja 23 az más:) Így már tuti
A simsonra nem is gondoltam hogy ráugrik valaki, de meg kellett próbálni.
23000 nem 230000
230-at adtál egy motorhibás 89-es RG-ért...... H atutin meg akarod javítani,hajtókar+két főt.csapágy+szimering+dugo,akkor csak az anyaggal számolj minimum 60-al..Ugyanis ettől olcsóbban nem kapsz bele tuti alkatrészt..Van egy blokkom,de nem kell a simson.30-ér elviheted,komplett.