hali!
Na ma kipróbáltam a végét, mondjuk nem teljesen, mert városban voltam, hát nagyon nem örülök, olyan 110ig ment ha 10ezerig pörgettem kb. Az azt jelenti hogy full kiforgatva menne kb max 130at Magyarul szar a blokk... pedig 14es első fogaskerékkel elvileg 180at kéne mennie... Ezt egy totalbike -os népítéletben olvastam, mondjuk ott fura módon az írója azt írta 42Le 12ezer a gyári hajtókar?
Igen, a hajtókar engem is érdekelne... bár gyanítom hogy a Pinkmotors- nál lehetne valószínű rendelni, de ha nem gyárt valaki, vagy nincs raktáron nekik, akkor gondolom oda is csak több hét alatt érkezne meg japánból, mint a Yakomoto-hoz.
Na végigolvastam a topicot, aki rendelt hozzá power-alkatrészeket annak mennyibe került? Kíváncsi lennék arra is, hogy berúgókart hol lehet hozzá szerezni, mert az enyém önindítós. A hajtókar viszont fontosabb lenne!
Egybként a 200-as típusnál is hajlamos kilazulni a power rudazata és összepofozkodnak a szelepek a hengerrel? (mert a 125nél igen ) Még nem olvastam végig a topicot, ha már volt róla téma bocsi...
Igen az enyém. HIHI
De direkt 350 mert próba szerencse hátha elviszik nincs nagy valószinűsége.
én olyan 38 körülire raknám most a tuning nélkül
tuninghoz nem értek
Na ma kipróbáltam a végét, mondjuk nem teljesen, mert városban voltam, hát nagyon nem örülök, olyan 110ig ment ha 10ezerig pörgettem kb. Az azt jelenti hogy full kiforgatva menne kb max 130at
Én az interneten néztem power szelepet 2Db 5000Ft volt.