Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elmentem tankolni meg is tankoltam csurig a vasat felültem rá felöltözködtem és le akartam szállni és azt hittem hogy lenn van a oldalsztender hát nem volt.... átbillent a motor a súlypontján én meg már hiába próbáltam megfogni nem sikerült azt álló helyzetbe akkorát borultam a motorral mint a ólajtó mindezt tele benzinkúton felpattantam nagy nehezen felállítottam azt mindjárt néztem mi lett a baja oldalidom nem sérült de a blokk oldala kilóg az lett lebaszva 5 cm szakaszon... sík ideg voltam magamra hogy lehettem ilyen figylemetlen nem is mentem tegnapo sehova motorozni....
Hát csak a szerelőig gurultam Tolnára egy kis motorolajért. Meg még este csajomhoz aztán haza. De nagyon meleg volt duán.

Veled mi történt?
Milyen volt a gurulás tegnap Tommyrider?
Én meg jobban tettem volan tegnap ha ki se tolom a motort a garázsból...
Szevasztok!
kösz snowtom a tippet majd mondom a hornetes havernak nézze meg ő is.
Na most már aztán végképp nem tudom....egyik ezt mondja másik azt
Üdv kollégák Kéne egy kis segítség olyan dologban hogy tudtok-e olyan festékboltot ahol a kikevert festéket sprays dobozba teszik Dombóváron van ilyen de kicsit közelebb kéne Szekihez
A régi R1 volt ott. Egyébként Diversion, R6, R1 motorokat lehetett próbálni...
Jó reggelt! SZKMK! Beszarás: annak ellenére hogy ma 10kor vizsgázom, tegnap motort szereltünk sörrel és pálinkával... Emiatt nem is érzem magam teljesen normálisnak. De megvan a hiba oka, és orvosoltuk is! A Hornet-klubos bejegyzés segített, egyébként nemtudom megtaláltuk volna e. A stekkerek mind szűzek és bizt. és izzó is ok, amint mindtam. Viszont az indítózó gomb valóban bontja a világítás áramkörét, és pont az azért felelős vezeték levált a kapcsolóról! A cín elengedte. LEhúztuk a jobb markolatot a kezelőszervekkel együtt, kis forrasztás, és teljes a siker. Tehát nem kontakthiba volt. Örülök hogy megvan, és köszi a tippeket. Ha a kilátóból nagy fíínyessíget láttok, na akkor érkezem én!
én 290-et is mentem vele szombaton!
Én is,csak én éjjel
Sziasztok! látom ma csak én dolgoztam !
2Relé =1 fényváltó relé,2relé villogó autómata(index relé)
Nem,mert ideiglenes állapot ez a moci.
A másik inkább a gyújtásé szvsz. A lámpának nem nagyon szokott reléje lenni.
Keki! A varadero klubnak (valahol a neten, nem itt) nem vagy tagja?
http://www.919hornet.hu/forum-...

ide skubizzatok. A Hornet Klub oldalán pont egy ugyanilyan gonddal kűzdött egy srác. Állítólag be kell fújni a kormányon lévő kapcsolókat (önindítóét, mert pl ez bontja a világítás áramkört indítózás idejáre) meg a refi kapcsolóját. Hát már megyek is. Ki próbálom. mára ezért ennyi. Köszi a tippeket. Csá nektek!
Valóban...amikor a fénykürtöt használtam (amikor világított minden még) lehetett hallani valami klittyegést. Ez az a relé lesz amire te gondolsz. Igen. Lehet ott van a gond. Ez jó. az ülésem alatt kettő ilyen relének tűnő valami van. Az egyik az indexé. tuti. A másik nemtudom mi. Az lenne az?
Közben olvasom hogy csak refit kapcsolsz a világítás kapcsolóval,akkor elvileg kell lenni egy relének ami az egészet vezérli,és ott lehet gond.Ha gondolod holnapra tudok küldeni egy cimet ahonnan servicemanualt tudsz leszedni,és rajról látod mi hova megy.Lassan lépek mert ma megint éjszakás vagyok,de majd melóhelyről írok még.
Jólvan Köszönöm. Megpróbálom, de majd csak pénteken, addifg sűrű a programom. Azért érdekelne crashman ismerősénél mi volt a gond. Lehet segítene... Köszi keki a tippet!
Pontossan nem tudom de 2003-tól elvileg az összes Honda úgy kerül piacra hogy gyújtásra teszed és tompitott automatikussan felkapcs.Ha a tied így működik le sem tudod venni a lámpát,csak refit és fénykürtöt tudsz kapcsolni.Ebben az esetben gondolom van egy relé ami vezérli az egész bazárt,valszeg az hott meg/vagy kontakt.Ha a régifajta hogy te kapcsolod a tompitottat és a refit is akkor kapcsoló.Egyépként anno a 919rr-emen is szarakodott a villany kapcs.Reflektor beragadt,és a varaderon is csinálta(ugyanolyan kapcsoló)de egy kis kontaktspray segített
Nem tudom kontakthiba lehet -e? Mondom a tompított és a refi is együtt tűnt el. Ebből arra köveztetek hogy ott lehet a hiba ahol mindkettő jelen van. Ez a biztosítéktábla lehet. Ez pipa, megnéztem, rendben van, de még végig is mérjük este a biztosítékokat. A lámpát izzóvizsgálat miatt reggel szétszedtem, és közben gyújtáson volt, mozgattam a vezetékeket, semmi. A kapcsoló lehet még egy pont. AZt még nem néztem... de ott meg csak a refi kapcsolom. Akkor miért nem ég a tompított?! ...várom hogy kiderüljön. Kezd kíváncsivá tenni ez a titokzatos betegség...
Igen a kapcsoló baoldalt van. De uyge a tompítottat nem kell kapcsolgatni. Az mindig világít elvileg. Crashman nem tudod mi lett a diagnózis az ismerősödnél? Nagyon piszkálja a csőröm. Én azért szeretem a motoromat , mert soha még csak jelét sem adta annak hogy cserben hagyna kicsit is, mindig visz, mindig világít, mindig rendben van műszakilag. Fel sem merült bennem hogy egyáltalán elromolhat valami. ...hát ez most megdőlni látszik...
Elvileg egy csillagcsavarhúzóval szét lehet kapni,alúról.probálkozz kontakt spray-vel hátha segít.Ezen is baloldalt van a világítás kapcsoló?
Ugy látszik ez vmi hornet betegség haveromnak is hornetje van és neki is minden jel nélkül elment a tompított, volt hogy indításnál be se kapcsolta a tompitottat, vagy menet közbe elvette. Refi az mindig volt.
Ebből szerviz lesz ő is vitte...
Nem sokat mert március óta van forgalomban,de ami tuti hogy gyári plexivel rohadtúl bevág a szél.Amúgy tuti nagyon,motorja doxa,kényelmes nagyon,és iszonyat nyomatékos