Néha sikerül kicsit túlugrani aztán 6-8 méterről lapra esnii. Én szeretek úgy érkezni, hogy előbb érjen le az első kerék.. Ez volt eddig az én szerencsém mert már nekem is oda lenne mindkét bokám.
Az első teló nagyon sokat feltud ilyenkor venni.
. A levegőben a fékezés, az már egy kicsit később jön, amikor nem az ugró ívének megfelelő tempóval mész neki, akkor kell a fékkel vagy a gázzal belenyúlni. Próbálj mindig akkorát ugrani hogy a léérkezőre érkezz az ívnek megfelelő szögben.... Élőben jobban eltudnám neked magyarázni az egészet.
Az enyémet is CSAK nyúzták,sőt,nagyon,épp emiatt nyúlok mélyen a zsebbe.
Mondjuk ez gyakori eset.
Nekem is mákom volt a hengerrel,minden létező rosszra számítottam,de egy kis újra nicasil-ozás,és mehet bele az új dugó.
Meg persze zsírúj légszűrő is,mert a hengerfalon volt jópár hosszanti karcolás,meg a dugón is.
Mondjuk a karbit a légszűrőházzal összekötő csonk el volt repedve,itt beszívhatott akármit.
Megpróbálok majd arra is valamit kiokoskodni.