Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hay mindenkinek

Szeretném az Aprilia AF1 50 ccm-es (körlámpás ) mocimat tuningólni!
Mit jánlotok? Mit érdemes beszereznem hozzá!

Válaszotokat előre köszönöm.
Hellótok! Valaki tudna segíteni? Miröl lehet megismerni egy TOP variátort? Robogomban állitolag ez van, de én sehol nem látok márkát beütve. Van egyáltalán valahol rajta TOP felirat vagy valami? köszönöm
Csá valaki tud valamit a 2T-be való tuning membránokról? CRM 125be kéne, lehete kapni egyáltalán, külföldön már láttam ja és 160as polini henger van a gépen.
Pont ma válaszoltam meg ebben
a fórumban, de az adatlapomon is szerepel a lényeg
látom azért te is értesz hozzá... amugy a hondával mit csináltál? mert ha jól látom leszakadt az egyik szelep feje?
nem kell lefojtatni, elég ha papíron az van, ha most vetted a gépet keress vmi megkenhető vizsgáztatós embert és nyert ügyed van...na de ilyet nem szabad csinálni persze
ha van benne megérzed!magasfordulaton
Szevasztok! Hülye kérdés tom de honnan lehet tudni hogy egy 125-ösbe van -e power szelep?
Előre is köszi!
bocs elirtam az 15e
Sziasztok.Olyan kérdésem lenne,h valaki foglalkozik-e villadekorral.Nekem Carbon mintás kellene egy cbr 929 -hez.Ha valaki tud akkor légyszi jelezzen,h hol és mennyiért.Előre is köszi
25e huf a karbi
menyi penzbe kerul
Kell valakinek egy 34-es dellorto karbi pici pénzé? + ajándék egy hiányos 37-es karbi de a 34-es ből átlehet rakni.....
Sziasztok!

Remélem tudtok segíteni! 400as motort (37kW) kellene lefojtani, hogy lehessen Akorl jogsival vezetni. Hol, és ki foglalkozik ilyennel?
Hmmmm..... Amit írsz szín igaz. Tényleg repgépeken van többgyertyás biztosítás. (Szereltem repgépeket) Az is szín igaz, hogy a többelektródás gyerttya erős kamu.
Viszont a kétgyertyás égésterekben lehet valami, ha nem is arányos javulás a műszaki megvalósítás szükségleteivel. Jobb, kiterjedtebb, rövidebb (tehát még a sürítés alatt lezajló), tisztább égésfrontok, nem lehetnek rosszak, de nem nyújt nagyfoku teljesítmény növekedést.
A két elektróda egy gyertyán belül elhanyagolható távolságra van egymástól, amúgy meg nem igazolt, hogy a dupla szikra létre is jön. A kisülés mindig a leg kissebb ellenállású távolságon jön létre. Az égéstérben viszont nem homogén a környezet, tehát nem feltételezhető, hogy két, v. több szikra kialakulása lehetséges.
egyszer én dobtam fel a többelektródás gyertyák kérdését. Azóta kaptam választ a dolgora.

Az egész a repülőgép motorokból indult ki, ahol több gyertyát és gyújtás vezérlést is alkalmaznak, hogy űber túlbiztosítsák a motort. Ha az egyik elektróda beég, ott a másik. Kb. ezt fújták fel a marketingesek...
Megjött a csomi én rendeltem a tisztítót király fasza meg minden nevet változtattam
Szia Berber, szívemből beszélsz végre okos gondolatok és nem sport légszűrőtől várt mindenféle csoda dolgok!
Tudod, a templomokban gyujtják, és fohászkodnak mellé, sajátos célok elérése érdekében...
Mi az az imagyertya?
Azért, mert el lehet adni, és még az is be tudja szerelni, aki full nem ért semmihez. Utána úgy érezheti, hogy spéci gépe van........
Jobb a "sport" légszűrő, meg drágább, meg felesleges. Egyértelműen, csak annak jó aki eladja.....
Vegyél inkább bukógombát, progresszív rugót, jobb fékbetétet, új gumikat, jobb bukót, protektorokat, hangosabb dudát, erősebb, fényesebb lámpát, sőt "imagyertyát", hogy ne lökjenek fel a forgalomban! Hidd el ezek inkább kellenek Neked!
miért sport gyorsabb a motor vagy miért jobb mint a sima
?
Végre egy értelmes hozzászólás.

Amúgy meg, megmondtam már hogy tegyetek be kartonpapírt
Power Commandert KERESEK 2002es évjáratu amerikai Honda CBR 600F4i-hez
Szalem alejkum! Úgylátom vannak itt emberek, akiknek bizony többet kéne ide írni, mert kevés a a hozzáértő konkrétum, a sok markertingszöveg mellett!

A gyertyához: Ez így elfogadható, én is azt vennék.