Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ki, mit forgalmaz. Kinek mihez van üzleti köze.
Pilu, ezt hogy is érted?
Dannyboy! Bagoly mondja verébnek, hogy nagyfejű!

Másrészt, szerintem a fizetőképes kereslet nem itt keres magának püfögőt!
Bár mit lehet tudni, a médiákban sok marhaságot leírnak! Érdemés alaposan utánanézni mindennek, mielőtt ekkora kiadásba veri magát az ember!
na asszem" nekem sosem lesz rendszerem! Ennyiért??? Minek? Ha + lóerőt akarok, akkor hozzáteszem ezt a lóvét a mocim árához (349E HUF)), azt" veszek egy 1000-est... de mivel még nagyon kevés vagyok hozzá, ezért ilyenre még nem kell költenem és mivel még a 636-hoz is kevés vagyok (ti vannak nálam sokkal gyorsabbak ) ezért nem veszek rá rendszert! Jó nekem a faxa kis raptor!!!

LX
Tényleg +40eft??? Ezt nem is tudtam... pff Akra.
Az Akrapovic-nál csak dobot kapsz, annak ellenére, hogy slip on a neve. Az az összekötő cső ami az arata-hoz alapból jár az az Akránál plussz HUF 40.000,- !!!

Az árlista szerint amit anno kaptam aszerint HUF 349.000. Ennyibe kerül a Yosi acél rendszer! Össze sem lehet hasonlítani a kettőt!
Igen Csaba, ezért slip-on. Azt meg lehet tudni, hogy mennyi lenne a full rendszer 2005-ös R6-ra?
Dannyboy, Én sem akarok vitatkozni. Nincs üzleti közöm hozzá, annyi az egész, hogy nekem az van a ZX6R-en és én már túl vagyok ezen a "Melyik lenne a legjobb?" dilemmán. Csak segíteni szerettem volna, hogy olyan dobot válasszanak magának a motoros társak amelyel biztosan boldogok lesznek. (arata nem csak dob, van hozzá egy kb 60 cm titán cső, amelyik levezet a hasidom alá, ott csatlakozik a gyári csőhöz)
nem baj az ha köze van hozá üzletileg! ebben semmi gond sincs, valakinek kell hogy eladja őeket, külömben masvalaki ne mtudna megvenni :)
KawaNinja, ezt melyik modellre érted? Mert nem hiszem hogy a titán miatt kerül ennyibe (azt kapsz sokkal olcsóbban is), hanem inkább a kidolgozási minősége miatt (asszem kézi munkával készül?)!!!
Csabakon, nem vitatkoznék veled arról hogy a Two Brothers vagy az Arata dob jobb/szebb/olcsóbb/igényesebb-e a másiknál, remélem nem baj. Pláne, hogy valamiáert az az érzésem, mintha lenne némi üzleti közöd is ehez a japán kipufogóhoz...
ÉN nem fikáztam le az Aratát, szerintem eszméletlen a kidolgozása, ha valaki fulltitán japán versenyrendszert akar magának, biztosan ezt fogja választani!
Szerintem inkább együtt örüljünk annak, hogy mostanra már itthon is mindenki megtalálhatja az igényeinek/pénztárcájának/ízlésének legmegfelelőbb márkát!
kedvezmeny nuku:)az olyna mint régen volt a felirat, hogy hitel alma:)

az arata jó áron van a titán dobokat nézve de amugy drága maga a dob. mert alapvetően 150 ezer froncsi mégiscsak 150 ezer froncsi:)
De érdekel! Vagyis érdekelt sokáig én is 636ost akartam.

Csak rájöttem arra hogy nekem turázni is kellene a gép az meg nem igazán arra való.

Ezért jött szoba a Cbr "F" es és nem az "R" es változata mert az sokkal kényelmesebb a hátul ülönek is!


CBR R et nem vennék akkor inkább kawát :)
KawaNinja, az üzlettársam nem hiszem hogy bevenné, hogy egy Kawa dob is kell nekem!
Dannyboy, az Arata egy ízig-vérig Japán verseny dob (Japánban a supersportban csak ezzel mennek) nem egy csicsa amerikai dob. Az a lényeg, hogy könnyű legyen és erős legyen tőle a motor. Az Arata minden összekötő csöve titánból készül, nem csak a dob. A twobros dob Carbon, az ok és a többi?? Rozsdamentes, alu vagy titán? Mert ha nem titán akkor a 130 ezres ár nagyon durva... vagy nem?
szép motor mondjuk én nem birnek el az 1000 ccm-el :) viszont minnél nagyobb a motor anna lszebb hangot tud kihozni a kipufogó belőle:) inkabb annal mélyebbet:) mennyi rá a kedvezmény? csinaljunk ugy hogy most te veszel nekem dobot enmeg odaadom az árát:) igy olyan mintha nekem lenne kedvezmenyem:)
Csabakon, amellett, hogy az Arata titán rendszerét láttam, és valami csodaszép a minősége, azért nem villantanak túl nagyot design terén - ha csúnyábban akarnék fogalmazni, azt is mondhatnám hogy elég "unalmas", hétköznapi a kinézete - eltekintve a legszebb hegesztési varratoktól, amit valaha is láttam!!
És azért az ára is elég húzós.
KawaNinja, nekem egy 99-es R1-em van (klikk a nevemre), "visszamatricázva" 98-asra.
A C2 formájú (kis ovál) karbon dobom van, 129.900 Ft a hivatalos ára.
De mivel mi forgalmazzuk Magyarországon, volt egy kis kedvezményem azért...
Engineer kawasaki nem érdekel? mindig az a franya honda:)
Bocs hogy érdeklödtünk meg hogy esetleg másfele kalandozott a gondolatvilágunk!

Az Arata full titán slip on ha jól tudom 155 ezer. Ha alul átolvassátok az előzményeket, akkor látjátok, hogy mindenki szerint ez a csúcs!! Akkor nem értem, hogy miért gondolkodtok máson.... Nektek nem kell a legjobb???
Hát......


Semmilyen öszintén szólva.


Bátyám suzuki banditáját hajtom.
(klikk a Nevemre)

De a Honda CBR600F re fáj a fogam. Ha minden jól megy akkor Februárban lesz megrendelve!

Ha jobban akkor késöbb.
meg jobban is örül neki az ember:)

engineer neked milyen mocid van?
Pont ezért meg nem mindennapi hanem min 6-8 év azért lehet nézegetni és nem muszály ill kell egy honap alat felöltöztetni a mocit!

Söt....

Szerintem ha havonta kap uj dolgot a moci akkor az még ugy jobb is mert mindig lesz benne valami új valami más :)