) , motor blokk hajítás, kerékcsere verseny, büfé, jó hangulat,
meg ilyesmi....
! Elvileg már megvették, így nem tudom reális áron adtam-e el! Ez egyébként egy Ausztriából behozott, lomispiacon , üzemképtelenül vásárolt motor, melyet megtísztítottam, egy kicsit dolgoztam rajta, de csak szinte egy kis benzin kellett bele és sok évnyi állás után már ment is! Nagyon szép hangja van, de azt nem hittem volna , hogy versnygépet is lehet belőle faragni!
Asszem komoly kihivás lenne talpra állítani.
De találtam egy képet a hirdetések között is, az enyém is valamikor ilyen volt, azzal a különbséggel, hogy az enyém eredeti kipuffogoja fent volt elvezetve mint az enduróknak.
Nekem suhanc koromban volt egy, abbol épitettem versenygépet,
de rutul magamra hagyott a csepeli 6óráson.( A pálya legtávolabbi végén a 180-as kanyar utáni kigyorsitáskor letörtek a hátsókerékről a stiftek amik a lánckerékkel összekötik, 40fok meleg és 15 percet toltam beöltözve a depóig.
. Azt a 3 kilót amit akkor kiizzadtam és a gunyos pillantásokat, megjegyzéseket soha nem felejtem el. Azota nem beszélünk egymással. Valahol a pincében még tulnyomórészt megvan, de nincs rajta kormány, kipuffogo, át van alakitva akkumlátorrol megy amig van benne áram, lendkerék nélkül (hogy jol pörögjön), meg van változtatva a vezérlése, mz szivocsonk van rajta(forgotárcsás) a robbanótér annyira kicsi hogy 280-as gyertyával kell bemelegíteni és utána 450-es belső elektródás gyertyával megy (hiába na 30 éve épitettem ez az akkori lehetőségek és tuningtudás ) és kb25 éve volt utoljára beinditva.
Kérdezz bátran hátha tudok még rá válaszolni.
Szeretném megkérdezni (kezdő vagyok ezen a téren) hogy van egy Danuvia motorkerékpárom... Kicsit "gatyába szeretném rázatni" Ki tud ebben segíteni nekem? Erről szeretnék információkat.
Köszönöm szépen