Annyi kép készült rólatok, hogy lesz mit bőven elemezni a hátsó visszafordítónál meg úgy is nagy volt a szél és nem lettek volna reprezentatívak a képek
Minden így történt ahogy azt Gyurkesz elmondta csak az maradt ki, hogy én a pálya széléről irigykedve figyeltem, hogy milyen jót mociznak. Viszont jó képeket készítettem róluk (átmentem ideiglesen fényképészbe ) amit ma még láthatunk is igaz Gyurkesz
Hi!
Hát kissé döcögösen indult, bár a betervezett indulást sokerült tartani, de Budaörsről sajna vissza kellett fordulni, mer valaki otthon hagyta a motor kulcsát és kabátját! Nem nevezném meg! Na de utána szakadó esőben zúgattunk Zozo után, aki egyszercsak szólt, hogy Győr után már kezd kisütni a nap, és öntözik a szántóföldet! Mi? És igen. Mikor odaértünk ezerrel locsóltak. Vigyorogtunk is, mint állat, csak a szél aggasztott kicsit. Odaértünk, szedjük le a bringákat, hogy minnél hamarabb felmehesünk, dudálnak is, elindulunk, de pont akkor kezdődött a tesztelés. Zozo és Mzs/x fel is pattantak egy MT01-re, és azzal szaggatták az aszzfaltot. Mzs/x hamar le is jött a pályáról, neki nme jött be, de Zozo látszólag élvezte, ez a képeken is látható.
egyszercsak két állat nyélgázon üvőltetve gépet közeledett a parkoló végétől. Nézzük, ezek R6-osok, közelednek, hát látjuk, hogy Kissanci és Dtom az. A hír hallatán szakadó esőben elindultak utánunk. Ez igen!
És eljött a mi időnk, végre saját géppel pályán. szerencsére tök kevesen voltak, így csak néha találkozott az ember másik motorossal a pályán. Az aszfalt jó volt, a gumi tapadt, csak a szél fújt baromira. Volt, hogy még féktáv elött elkezdtél dönteni, és úgy mentél 100 métert a kanyarig, mert az oldalszél simán megtartott. Azért én nagyon élveztem. Két bő fél órát tudtunk tekeregni, aztán jött az ebéd és az eső! Közben én panaszkodtam az első fékre, hogy mélyen fog, mire Berki Zsoltiék javaslatára rászántam magam fém fékcsőre. Eleinte a többiek is elvóltak az üzletben, sok értelmes kérdés és mégtöbb értelmetlen nem is tudom kinek a részéről , aztán 3 óra múlva már indulhattunk is haza. Hazafele még megáltunk egy mc-nél kajálni, majd Pestig behozta Zozo a motorokat, és mindenki hazament. Hát ennyi. a képeket még ma felrakjuk!
Már megint tiszta lecsó
A képek jók, de hol van, amit Ti csináltatok hm Gyurkesz, Sisco
Na jó, ez egy kicsit gonosz volt!
Ja, ezt csak este álmodtam!
Csak azt nem értem, hogy a hátsó visszafordítóban miért nem készültek képek?!
Minden így történt ahogy azt Gyurkesz elmondta csak az maradt ki, hogy én a pálya széléről irigykedve figyeltem, hogy milyen jót mociznak. Viszont jó képeket készítettem róluk (átmentem ideiglesen fényképészbe
csodálatos időnk van
Hát kissé döcögösen indult, bár a betervezett indulást sokerült tartani, de Budaörsről sajna vissza kellett fordulni, mer valaki otthon hagyta a motor kulcsát és kabátját! Nem nevezném meg!
egyszercsak két állat nyélgázon üvőltetve gépet közeledett a parkoló végétől. Nézzük, ezek R6-osok, közelednek, hát látjuk, hogy Kissanci és Dtom az. A hír hallatán szakadó esőben elindultak utánunk. Ez igen!
És eljött a mi időnk, végre saját géppel pályán. szerencsére tök kevesen voltak, így csak néha találkozott az ember másik motorossal a pályán. Az aszfalt jó volt, a gumi tapadt, csak a szél fújt baromira. Volt, hogy még féktáv elött elkezdtél dönteni, és úgy mentél 100 métert a kanyarig, mert az oldalszél simán megtartott. Azért én nagyon élveztem. Két bő fél órát tudtunk tekeregni, aztán jött az ebéd és az eső! Közben én panaszkodtam az első fékre, hogy mélyen fog, mire Berki Zsoltiék javaslatára rászántam magam fém fékcsőre. Eleinte a többiek is elvóltak az üzletben, sok értelmes kérdés és mégtöbb értelmetlen nem is tudom kinek a részéről
Na hogy sikerült a tegnapi pályanap