Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

itt a hengerfej. Azok nem a dugatyú darabkái így szétverte a felületet
üdv rd társak. Itt a tavasz itt van ám itt az első nagy beleset ám Furcsaságok történtek az rd-mel. Egyszer leált menet közben 5ezres fordulaton. nehezen újraindult és mintha megse történt volna az előző kis probléma. Mentem mentem 33km után odahuztam neki és 153km/h megragatam de olyan szinten hogy a blokkban ami lehetet megált. a kuplungot behuztam és lelasítva félreáltam. Persze hátsó gumi defekt. Visszavitük műhelybe és ilyen furcsa réz por volt a kipufogó könyökben. Leszedtem a membrámot és a karborátort. kérem szépen a dugatyú szoknyája úgy nem volt meg. Leszedtem a hengerfejet na az volt a sors csapás képeken látni a sorsát úgyszint dugatyúét. Sikerült lehuznom a hengert és a negativiumban már a pozitív hogy nem sértült meg a fal. Aztán megnéztem a főtengelyt és a hajtókart hézagoló lemez hiányzott jobb oldalt valószínűleg a rézpor valaha volt alátét.. Főtengely kuka vagy felújítást vár ugyanis lehetetlen megmozdítani besült vagy beragatt pedig kenést biza kapott a motor. Sajnos a magyar piac marha szarul van elátva alakatrészel és így nem tudtam a főtengelyt felújítatni. Most a 20.000FT dugó kuka. Ezek után még azt mondják kelemes motorozást vagy inkább hajhullást... (ez egy jó példa saját káromon hogy ami gyárilag kivan hegyezve teljesítményben, ne akarja jobban megnövelni a magy piac ellátásával...)
bocs 35 szárra.
Látom a 13-ba lax van ott tel is de kell méret.
ezt igy nem tudom méret kell van egy pár fajta mekkora a szár/35mm. Én a yamira teszem.
És még valami Dimma
ilyen teleszkóphoz záródugót a tetejére nem tudnál adni.
ez yamaha FZR 250 eshez való
igen arra szeretném megvan a tank is hozzá azt most kasznizzák ,hogy felmenjen a 20asra
remélem az összkép jól fog kinézni.
És köszönöm irok még tel számot is a nevem mellé.
Szia p21 kis házi átalakitósra.
Erre a gyöngyösi pályára 250-e motorral kár lessz menni hisz elözni se lehet.
Hivhatsz Dimmának is ap20ra teszed
Hát plexi biztos van az rs-hez, a lámpát megnézzük majd irok a pannónia forumra. Mire teszed?
Bocsi ez suzu777 nek szólt
Szia
A vaterán láttam hirdetsz aprilia tárcsát
nincs véletlenüla dupla lámpás idomhoz plexid és lámpa párod .
Bocs hogy ide irok de nem láttam elérhetőséget.
üdv
Attila
No ezeket a képeket küldte a haver! Szóval egy 60-ast akar érte! Átiratás elmulasztása miatt én vonattam ki a forgalomból ősszel! Tehát ősztől vissza helyezhető, ha sikeres műszakit tesz! Mentünk vele! Van vele meló bőven, de szerintem megéri megcsinálni! Kár lenne elbontani! Hivjatok a 20/512-09-32 számon vagy emilke a madshark@freemail.hu -ra
Kakucsot nem ismerem!Még nem voltam ott!Állítólag meghosszabították,4200-300m.-esre?Vagy csak fogják?De ha igaz,tele lessz mint a déli busz.A H.-ringet ha korszerűsítik(boxok)sokan inkább odafognak járni pályesznapozni.
A kispályákra lehet hogy jólenne így szérián,nagykormánnyal,idomnélkül,két fűzött kerékkel?!
Abba a motorba is ez a számu blokk van de 350 hengerrel. nem hiszem hogy gond lenne.
A gokartlandnak a fele, olyan kicsi, hogy még simsonnal is kettes, oda nem való szerintem egy 250 es gép, sokkal inkább kakucsra, ott simsonnal végig lehet menni negyedik nyélen fékezés nélkül.
Az 1A2.blokk-al tudok menni OT.-be vagy csak yungtimer-be ,mert77-es?
Vagyis, nagypályára készült.(külföldre)A honi csikicsuki pályákon nemigazán lehet kihasznállni.
A döntés má régen megszületett.
Ez egy müag tank retró td-3. az enyém meg olyanbol készült mint a tied. A cső meg nálam más inkább meretre a tr3-as yamaháé. Ennek tul hosszu a diffuzorja, bár a nyomatékgörbe laposabb lehet de alacsonyabban, viszont a 34-36 karbi ami rajta van,meg csak fent engedi muzsikálni. Meglátjuk ha megy milyen.
Ez csak egy tipp volt , hogy ne ússzon el a nevezés linkre ( de sztem bejött volna ) , mert az úgy még drágább sztem , kidobni a pénzt !
A motorsportban minden drága , el kell dönteni meg éri-e vagy nem ?
A Maistroén csak a tank+a kipu más.Kívülről!Nem?
Lehet hogy nekem is a 1/4literest kellett volna reszelni a szezonra?! Annál is inkább mert az idén,nemtudtak eredményt hírdetni 125-be,a kevés résztvevő miatt...350-ben+rekordszámú nevező volt.És v.színű lessz is.Mindeggy, csak legyenek versenyek!