kedves mkert sanyink!értem én hogy villanymotor csak mi hajcsa?köszönöm megtisztelö soraidat és csak annyit hozzá hogy láttam mit mutogatsz,csak éppen mással kellett foglalatoskodnom az elején és még én sem tudok egyszerre két helyen lenni
azért próbálunk segiteni hátha megfogadod és akkor tutira hátul végzel de valahogy mindig kikerülöd a csapdákat
na majd legközelebb!
Mint tanácsokban mint szerelésben mint alkatrészekben. Azért próbálom a tanácsaidat is elraktározni, hogy pld. ...1 bár guminyomással ne akarjak gyorsan menni a 250 RD-vel
stb.maradék önbizalmam is elment ezen a motoron az időmérőn való össze vissza csúszkálásától, de szerencsére pont egy pumpával áldogáltál a pálya szélén.
Kapásból 3 másodperc lejött a köridőmből
Mivel nagyon elégedett vagyok veled
, ezért úgy döntöttem,
, hogy ha esetleg kirúgod a KisDiot
szívesen szerződtettlek versenyszerelőbácsinak
De egy lebaszást is kapsz!
Meg kell tanulnod a jelbeszédemet, mert olyan lassan értetted, meg, hogy a rajtnál 1 hengeres lett a motorom és így rajtolok vele, mingyán jövök a kör végén és csináld meg!
Köszi mindent!
Losonczi Pistivel karikáztunk. Nem raktam fel az egészet, mert semmi extra.
de rendes vagy,hogy aggódtál.láttam rólad esti képeket, akkor...elég fesztelennek tűntetek:)
kicsiattiról valaki valamit?
jók a filmek tomitarantínó.de kakucsra össze dobunk neked valami zsetont a mihuval meg a dióékkal,hogy mind a két futamot felvedd:)