, csomó mindenre jó a klamár lászló szki
), az mtx le van szarva, megveszem az rh-t, ez az rg tényleg kurva szép volt, csak azért vettem volna meg, de nme jött össze, az rh az össze fog, ma valami lakatrészt szereztek bele, azt nem tudom hogy mit, de már erősen alakul, de holnap már ténylge ki akarom próbálni, már most is amjdnem szétvertem itt a berendezést.
mi a szar ez????? Titanicnál 10szer nagyobb óceánjáró, vagy vmi erőmű?
nemlehet mindent megvenni amit szeretnél...csináld+az MTX-et aztán jöhet a többi biznisz......
ha igen az szép volt(és tudsz alkudni 1keveset10 -30e kb)
-Ott tzr nem volt ...TZRrr konkrétan azt nem néztem,de mivel az is japánbol jött 99%szép/jó
...hivdfel kérdez mindent,sirjál(alkudj...) messziröl jössz,már átvágtak...stb mindent mondjon el rola.....
It is available in 6 through 14 cylinder versions, all are inline engines. These engines were designed primarily for very large container ships. Ship owners like a single engine/single propeller design and the new generation of larger container ships needed a bigger engine to propel them.
The cylinder bore is just under 38" and the stroke is just over 98". Each cylinder displaces 111,143 cubic inches (1820 liters) and produces 7780 horsepower. Total displacement comes out to 1,556,002 cubic inches (25,480 liters) for the fourteen cylinder version.
Some facts on the 14 cylinder version:
Total engine weight: 2300 tons (The crankshaft alone weighs 300 tons.)
Length: 89 feet
Height: 44 feet
Maximum power: 108,920 hp at 102 rpm
Maximum torque: 5,608,312 lb/ft at 102rpm