de csak nem lehet olyan drága az a szar...vagy biztos mindenki sokat akar rajta keresni.
és 200ezer felett lessz mire ittvan a boltban.
.........
de ott te valamit elnéztél
de tegyük fel behozod és
amit fizetsz utánna(biztos van mit-nem keveset fizetni való)feltéve hogy szeretnél rendszámot is.Ha csak pálya azért a f..se lutrizna
, de ez most kegyetlen volt, erre még az unokáim is emlékezni fognak
de a jó vételek nem a mobile.de+a nagyobb oldalakon vannak.A kis helyi ujságokban jobbak vannak+a beszámitott/visszavett/sérült motorok....de sajna nehéz rátalálni ezekre
(+kicsit lutri is+ha már kimész többet érdemes behozni,de csodák ott sincsennek
....)Ha lenne vagy 10milliom biztos canadábol hoznék pár db motort/quadot....szalonbol félév pihentettés+órába tekerés után
)
kellemes meglepetés volt az előzőek után
)
szayerg vazze téged szivatnak nem kicsit
én már elkültem volna mindenkit a PICSÁBA!!!+a hivatalban a legföbb goréval is elbeszélgettem volna....ha nemmegy szépszóval biztosan asztal/pult borogattást csinálnék
chevy üzleteli a felülcsövest
somarace épp a láncot rakja fel a TZR-re
, szayerg várja a mailt hogy már nem körözik a gépet
, rabó csomagol a bayern meccsre
, én meg itt unatkozok a gép előtt......
A no-beli tulaj kérvényezi a kivitelét a vasnak, kivonják ott fogalomból, kap egy két papírcetlit, és behozod magyarországra. letolod a garázsba, és nyazsgem... nincs vám...
A származási papírokat meg kell tartani, hogyha ringfelémenet megnézi a rendőrbá a pályagépet az utánfutón/rohadó fordtranzitban