Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ábszolúte igazad van, csak a srác azt mondta, nem cserélné el az svt egy rsre. Nem hasonlítottam, csak elmondtam mennyivel jobb az rs még ha más kategória is. Az svnek a blokkja nem rossz azt ennyi.Ettől még tény hogy egy tanuló-túramotor
Sporttúra
de enem is egy kategória... sv nem sportmotor...
Egyszerűen nem bírom ha hozzánemértő laikusok úgy bíráskodnak a 2t motorok felett, mintha éveket versenyeztek volna velük, vagy szerelték volna őket.
Én sem hívom fel a 4tsek figyelmét a motorjuk létező és nem létező hibáira állandóan, akkor másoknak miért kényszere az hogy folyamatosan ócsárolják a 2t-t?
Egyébként meg a kis rs a teljesítményen kívül mindenben lepipálja az svket (futómű, váz, fékek, kezelhetőség, stb- már ha csak az alkatrészek listáját, vagy a puszta adatokat nézzük..), szóval annyira nem kell elszállni.
De én azt mondom tarts ki az sv-d mellett , nem lehet mindenki 2t buzi, csak kérlek ne beszélj olyan dolgokba bele, amihez nem értesz. köszi!
Oké .
Én simán elcserélném
Jólvan nekem mind1 mindenki oylan motort vesz amilyet akar, de én biztos nem cserélném el az sv-t egy rs-re meg sztem senki pedig árban majdnem ugyanott van. Amúgymeg nem én okoskodok" majdnem mindegyik topicban.
látom legalább annyira agyilag korlátolt vagy mint amennyire annak látszol.
Ha az én ragadásaimra gondolsz, hangsúlyozva elmondom húszmilliomodjára, hogy a natix balfasz szerelőinek elcseszett karburálása miatt volt.
Érdekes, én egy napi 500kmes túrára is el mertem vele menni. De minek magyarázok, az ilyenek csak annyit tudnak mondani h "2t szar, sokat eszik, megbízhatatlan". Ez az igazi hozzánemértés, semmi más. Ahhoz nincs jogod hogy a 2t-t a szádra vedd. Okoska
Az NSR-ről énse hallottam még nagyon rosszakat. De az nincs is úgy kihegyezve" mint azt rs meg a mito. Mito nekem is volt meg is ragadt.
Hát képzeld ilyen yamahát is vittek már vissza 0kmesen hogy szar... vannak ilyenek... amúgy nsr is kétté, és nekem nem volt vele semmilyen műszaki problémám... elvitt ahova akartam, és mindig haza is hozott... még amikro nyaltam vele akkor is...
Hát azér én akármennyire értenék egy rs-hez nem mernék elindulni vele mondjuk 200km-re ha egy 0-kmesen megvett új motor megragad.
Ja bocs ezt a hozzászólást csak most olvastam el . Meglehet nézni de mostmár csak hétvégente, mert csak akkor leszek itthon. Ezen a héten még itthon vagyok szombatig aztán megyek debrecenbe.
"nem romlik el mint álatlában a 2t motorok, csak szervízbe kell elvinni 6ezer km-enként."

szűklátókőr azért látom ott is megvan.
2t-t is szervizelni kell, meg hozzáértő kezekben kell tartani és nem lesz baja. Csak duplaakkora a teljesítménye, de úgy látom a kis cc 4t-sek ezzel vannak megáldva.
Sztem nem csak városba jó. Én elmentem vele 250km-re is párszor. Lehet hogy nem egy aszfaltszaggató, de keveset eszik, nem romlik el mint álatlában a 2t motorok, csak szervízbe kell elvinni 6ezer km-enként.
Hello!
Nekem van egy eladó ha érdekel. 2 éves 15ezer kilóméter 390ezer FT.
Négyütemű modern simson.
Fateromnak kellene egy, kijárkálni vele a tanyára és persze nyomozni, a vaddisznó nyomokat!
melóba járni, futárkodni, tanulni ideális, minden másra naggggggggggyon kevés.
persze amire kitalálták, arra kiváló. Csak ne várjon senki mást tőle.
Érdekel az az eladó motor!
Hi!
Nekem van egy eladó ha érdekel vkit. Vannak róla képek az adatlapomon.
A fiamnak van 1 YBR 125-öse , mostanában befogtam én melóba járni . Nagyon jó ebben a kategóriában !Városban használom, fogyasztása 2,2 liter/ 100KM.Meghibásodása nem volt 5000KM alatt.2006-os , így még karburátoros és 1 hengeresnél ez tökéletes megoldás hosszú távon !
Mostmár van ezis Köszi mégegyszer a sportmotornak
Azt hittem, ilyen már van...
Topik Yamaha YBR tulajdonosoknak.