Pár csepp kell csak a felületre és megújulnak az elemek. Persze ajánlatos kesztyűben akciózni, mert a kezemről sem nagyon akar lejönni.
Az igazság fájóbb, a belsejéből egy marék rozsdát kocogtattam ki. Szinte az összes vázelem úgy van megcsinálva, hogy a csővégek nincsenek lezárva.
Lánggal meg kell melegíteni és visszahajlítani, aztán jöhet a hegesztés.
?!
Már kicseréltem, mert pár éve jó előre gondolkodtam és vettem egy vázat blokk nélkül, most abból cserélgetem az elhasználódott alkatrészeket.
A téli motorozás nem tett jót az alváznak, rohad ez a szerencsétlen rendesen, de belülről.
Már megtaláltam a feszültségmérő helyét is, de idő kell míg bele merek vágni az idomba.
Mi van veletek?
Kocsmáztok, vagy motoroztok?
http://www.sportmotor.hu/tagok...