Kényelmes sportmotor utas ülés

Sziasztok.
Olyan kérdesem lenne, esetleg valaki próbálkozott már "kipárnázni" az utasülést sportmotoron? Valakinek tapasztalata, ötlete? Nem kókány módon gondolom, hanem kárpitossal pl. Kicsit kényelmesebbé, puhábbá szeretném tenni utasom számára, ha már a motor, sportmotor mivoltábol nem is az.
pityuuu 2021. augusztus 27.
10 tàbla csoki 3 torta és önjáró zsír párna megjelenik 😃
Sportmotor gyors de nem kényelmes arra ott a goldfing
De komolyra fordítva elmúlt 20 év alatt senki nem talált ilyet ki ,vagy csináltatott ilyet
Nem a parom szeretnem kiparnazni, hanem az ulest ;P
De koszi, csak gondoltam rakerdezek van e valami megoldas :D
Én a sajátom megcsináltam, 2cm zselés betét került bele. Hát a 100km pihenő helyett már 110 fér bele. 😁
Az mar 10%os javulas :D
zselé betéten kívül nem lesz más lehetőséged
vannak olcsóbb táblásított zselék, meg olyan is amit direkt az ülőlapba öntenek, ez kicsit drágább
nem lesz vastagabb, de a zselé komfortérzete sokkal jobb mint a poliuretán habnak

én anno endúró üléssel kínlódtam, mindenéle keménységű habokkal, jobb lett de nem annyival mint amennyi energiát belefektettem, szóval ez zsákutca
Én úgy vettem meg a ZX-10r-emet, hogy a német gazdája csináltatott rá egy utasülést. De a vezetőnek is kényelmesebb volt, mert jól megtámasztotta a hátsómat. Ennek ellenére egyszer mentem vele csak, mert olyan ronda volt, hogy nem tudtam ránézni... Mikor meghirdettem, még az USA-ból is érdeklődtek, de mégiscsak Magyarországon adtam el...
A képek valamiért lemaradtak...
Az igen :D
Igen, annyi, hogy én tettem nagy ívben az esztétikára = a farokidomhoz tökéletes illeszkedésre, ellenben az anatómiára (alátámasztás) nem. Ég és föld volt a különbség, 180 km után fűben fetrengés a hátsóink miatt vs. esetenként szó szerint elaludt hátul, és nem különösebben számított a táv. A saját még jobb volt, egész napos motorozást (11-12óra csak tank stoppal), tett lehetővé. Mivel volt egy tartalék ülésszett, nem különösebben izgatott az átalakítás, és az elsőt is megcsináltattam az elképzelésem szerint. Ugyan naked volt a motor, de én csutkakormánnyal használtam sokáig, az egyetlen panasz a szélvédelem hiánya lett hátul. Közeli kanyargásra egyedül ott volt a gyári ülés + üléshely-takaró. (Járt utakat magyar fórumban különlegesebb dolgokra, megoldásokra nem érdemes keresni... :) )
Koszi.
Te magad csinaltad?
Az én részem az volt, milyen formájú üléseket szeretnék (elmélet), és ezt elmondtam a kárpitosnak (Mészáros Attilának; veterán körökben ismerhetik), ő pedig megvalósította (hozzáértés, alapanyag készleten, stb. miatt egyszerűbb, mint DIY nekiesni). A hátsó ülésnek gyakorlatilag készített egy másik vázat, nem csak a párnázás nyúlt túl.