Chopper választás

Sziasztok!

Amióta az eszemet tudom mindig chopperra vágytam, most még is egy Kawasaki Vulcan S-el(0km-esen vettem szalon motor volt, meg vagyok vele elégedve, de nem chopper) járok, de úgy érzem eljött az ideje, hogy vissza üljek egy chopperre, de nem igazán tudom melyikre lenne érdemes. Első motorom egy Honda Shadow VT750 volt, de abban nagyot csalódtam, többet volt szervizben mint használatban sajnos. De jelenleg tanácstalan vagyok melyik motort lenne érdemes választani hosszútávra. Szeretnék egy megbízható, tartós, nem túl drága(3m forint körüli max.), viszonylag fiatal(2010 után gyártott, nem feltétlen kell, hogy szalon motor legyen), akár 2 személlyel is kényelmes motort. Rövidebb-középhosszú utakra főleg. Magyarország és határországaira gondoltam első sorban, messzebb nem terveztem egyenlőre motorral menni. Láttam pár ajánlatot a neten, mint a Drag Star, Intruder és társai, de azokból nem igazán találtam 2010 utánit, főleg 2000 és régebben gyártottakat. Szeretnék tanácsot kérni melyek azok a chopperek amikből érdemes válogatni?
Darren_04 2021. július 10.
Tudja a fene, de az "igazi" csopper, meg a kétszeméllyel túrázásra kényelmes motor az nagyon távol áll egymástól....
Konkrétabban: szembe szomszédomnak "pozőrködésre" nyitott bukóval motoros találkozókra járni van egy 1500-as Intruderje, de ha kirándulni, túrázni, motorozni szeretne, akkor a jó öreg VFR750-et veszi elő. 😆
pedig a hátsó egész kényelmes pozícióban ül......
https://www.kepesmotor.hu/kawa...

gyűjts még a lóvédhoz....ezt nem növöd ki...két személlyel sem. Ha nem fals a mese hozzá és nem gány a motor akkor bátran vehető.
Chopper ? Japanra szavaznek--konkret Modellt nem neveznek meg.
Nekem volt egy Yamaha XV 400-as, az 535 elödje.
1990 ben Lementem vele meg a Jugo haboru elött Görögorszagba , majd egyhuzamban. hazafele Pireus ( Athen ) Budapest is egy huzamban törtent. Vilagbajnok szep Design-gep volt. Ezeknel nem a teljesitmeny a lenyeg, hanem a megjelenes, üles kenyelme, Blokkhoz hozzaferhetöseg.
sok sikert, nezegess van felhozatal elegendö
A VT750-nel nincs baj, nagyon megbízhatók. Sajnos te kifogtál egy olyat, amire nem vigyáztak. A 2010 utániak már injektorosok is. A baj az, hogy 40 lóerősek és 250 kilósak hozzá, ami a kétszemélyes használatot vagy tempósabb utazást nem támogatja kellően.
Drag Starokról lebeszélnélek - hasonló okokból. Nem azt mondom, hogy nem lehet velük menni, de a 650-ben nagyon kevés az erőtartalék és az 1100 is amennyivel erősebb, annyival nehezebb is. Ráncfelvarrt, karburátoros Virago blokkok nehéz, divatosan felöltöztetett kasztniban, csodát nem szabad várni tőlük. (Volt Drag Starom, de visszaültem Virago-ra, ég és föld)

A 2010 utáni választék szűkös, a szigorodó emissziós normák kiölték ezt a vonalat. Ha nekem kellene hasonlót venni a kritériumaid alapján, 1000 köbcenti alatt a Vulcan 900-akat, esetleg a Yamaha XVS950-t nézegetném, de liter felett gondban lennék, mert ami már rendesen megy, annak súlya is van. Honda VTX1300, Yamaha XVS1300 esetleg... A Suzukik is népszerűek, de szerintem nem a legtartósabbak, a 800-asok csapágyai nem szeretik a nagy tempót tartósan, a nagyobbak jobbak, de ha már kanyarodunk a 3 milka felé, akkor a Hondára tenném a tétemet.
Ha a tömeg neked nem lényeg, akkor a már említett VN1700 Nomad is fasza, csak tudd, hogy Goldwing súlyban van.