r6r 2009 teljesítmény fojtás visszaállítása

Üdv mindenkinek, segítségeteket kérném. Vettem egy 2009 r6r-t. A vételnél észrevettem hogy 95kw helyett 78 kw van a teljesítményhez írva. Még meg is örültem, Gondoltam okmányiroda elírta, de legalább olcsóbb lesz az átírása. Itt jön a fekete leves. Tudni kell ezt a motort 0km-el francia országban helyezték forgalomba. Mint kiderült nem elírás hanem állítólag franciáknál forgalomba helyezett r6r-t 78kw-ra lefojtott állapotban értékesítik. Ebben kellene a segítség volt-e már valakinek ilyennel tapasztalata, tudjátok-e hogyan butítottak le esetleg szoftveresen, vagy mechanikusan? Mi lenne a megoldása hogy ezt visszatudjam módosítani és ez milyen összegre rúgna? Az a baj a yamaha képviselet is bután állt a kérdéshez, úgy viselkedtek, mintha nem hallottak volna róla, amit erősen kétlek! Segítséget nem igazán kaptam tőlük inkább csak találgatási információt hogy lehet hogy így, de lehet hogy úgy fojtottak le! Ez sajnos nekem nem segített! Gondolom ha lefojtottak azt vissza is lehet módosítani! Esetleg volt-e valakinek ilyen és tényleg le volt-e fojtva vagy csak papíron! Sajnos még az idő miatt nem állt módomban kipróbálni hogy tényleg meggyőződjek az igazságról! Egyenlőre csak bizakodni tudok! Tehát ebben kérnem a segítségeteket! Előre is köszönöm!
lima0709 2017. január 28.
Szia! az eggyel előtti modellnél a fojtószelep volt blokkolva.meg kell nézni,hogy mekkorát nyit a pillangószelep.
szia,

fz6n esetében a fojtószelepet úgy blokkolták, hogy nem lehetett teljes gázt adni. Ahogyan irták meg kell nézni, hogy ki nyit-e teljesen.

Itt a folytószelep tengelyén volt egy pöcök, amit le kellett vágni és utána már teljesen nyitott..
Szia, ahogy a kolléga írta, én is ezt nézném meg először, valamint a neten több helyen is írnak ECU újraírásról (remap - ehhez már nem kell power commander se manapság), ha esetleg szoftveresen van butítva a motor.