Yamaha XV 535 miért durrog

Sziasztok XV 535 hirtelen kihúzatás után nyeldes és bedurrog és úgy is marad mintha beragadt Volna valami nehezen veszi a fordulatot. Ha leveszem és megmozgatom a levegő membrán oldalt utánna visszaáll normál állapotban. Ha szépen óvatosan járok vele nincs semmi probléma. Karburátor úszóház oldalon is kitakaritva. Azt vettem észre hogy a levegő oldali műanyag Membrán végű subertű tartó szorul a karburátorba álig bírtam kihúzni. Szerintem könnyedén ki kellene jönnie. Szorul a karburátorba.
Joci3 2021. szeptember 17.
Na látod, meg is találtad a baját.
A tolattyú műanyag ezekben, és igen, van hogy deformálódik, törik, reped, megszorul huszon pár év után.
A Tourmax gyárt tisztességes minőségűt, asszem VCC-207 az alkatrész cikszáma.
Köszönöm szépen a gyors választ én is erre tippeltem találtam komplett 2db-os szettet ebayon 12000 ft-ért csavar fúvóka minden van benne. Tourmax 20000 Ft /db csak membrán a műanyaggal. De gondolom nem jó a tapasztalat az ebayon kapható termékkel. Na a másik probléma nekem is a beszorult Co csavar amit valahogy ki kell vadászni a karbiból mert szétnyirták a fejét.
At olcsóbbik kínai javítószettekről sok jót nem tudok mondani, a gumi alkatrészek rekord idő alatt zsugorodnak össze bennük.
Ha annyira nagy a gáz, hogy a keverékszabályozó csavar se jön ki, akkor az aliexpress-szen nézz rá az XV400 porlasztókra, amik a Lifan 400-hoz készülnek. Csak a fűvókákat kell átdobni az 535-ből és lesz egy új porlasztósorod. Azok eléggé rendben vannak, még a Viragocarb.us is árulta őket egy időben.
Köszi. Megpróbálom először megfúrni balmenetes kiszedővel kiszedni. Láttam írtad hogyan lehetne megpróbálni.
Már bocsi, de abban is kínai alkatrészek membrán stb vannak.
Stimm, de nem ugyanaz a gyártója, mint azoknak, amiket javítószettekben árulnak 20 dollárért.
Kínai és kínai között is van különbség. Az LF karbikkal elég jók a tapasztalatok.
a membranod megöregedett, ---- csere
Sziasztok a karbi az egy dolog, de a kopogás nem múlt el ami a motorból jön . Azt hittem amiatt van. Hangot videóval csináltam de nem tudom hogy tegyem fel.
Felesleges, a videó hangminősége nem adja vissza a valós zajt.
Ha kuplung behúzásra elkussol, akkor esélyesen kuplungkosár lesz (bár az ritka). Ha nem, akkor esélyesen a lendkerék hátán az önindító szabadonfutója.
Utóbbi gyakori baj, 3 szaros csavar tartja a lendkerékhez, amik szeretnek megválni a rájuk vágott menettől. Ettől az egész hóbelevanc kotyog a lendkerék hátán.
Köszi , de közbe beszéltem motorszerelővel a kopogás folyamatosan hallható kuplunggal vagy nélkül. Főtengely csapágy hangja van azt mondta. Jó hogy most vettem és 170 km-t mentem vele ☹️ és szenvedek vele. Kár volt megvennem mert az eladó a kopogásra nekem azt mondta a szerelője hogy szelep . Próbálom a szavatossági igényekkel élni, mert ez fődarab hiba. Nem tudom mi az olcsóbb javítani főtengely csere , vagy bontott komplett motor. 🤔
A laza szabadonfutonak pontosan olyan a hangja, mintha hajtokaros lenne vagy fotengelyes. Es olyan hiba ezeken, mint humanoidokon a fogszuvasodas. Csak mondom.
Anyit még hogy gázadásra elhallgat. Egyéb ként sikerült felrakom egy videót hanggal közel a blokknál. Nagyon szépen hallható.
Persze, foleg magas fordulaton. Amikor lassan jar a motor es a ket henger csak lokodi a lendkereket, akkor nagyokat kottyan. Amikor gazt adsz, akkor gyorsul a forgas es egy iranybol tolja.
Sikerült meghallgatnia esetleg a videót hanggal?
Nem latok se linket, se videot.
De a nyakam ratennem igy is. A kozponti rugos 750-esek fogaskerekei recsegnek, ez a kotyogo szabadonfuto kb. ugyanolyan tipikus hiba a kicsiken.
Feltöltöttem de csak a saját fiókokban láttam én is hogyan tudom ki tenni nyilvános videóként
Sikerült bemásoltam a linket . Köszi.
Nem nyilik a video. Mindegy. Mondok mast.
Az olajbetolton at lehet latni a lendkereket es a nagy fogaskereket, talan meg a szabadonfutot is. Le kell kapni a deklirol a kupakot, ami a lendkerek kozepen a csavart fedi, szerszammal megforgatni hirtelen mozdulatokkal jobbra-balra.
Megmozgattam forog rendesen. Átfordul előre-hátra is. A linket én megtudtam nyitni.
Itt még számítógépről se.
"Sjanáljuk, ez az oldal nem elérhető".
Átfordul, de kotyog-e, ha hirtelen előre-hátra van rángatva a lendkerék kézzel?
https://www.sportmotor.hu/vide....
Az önindító nyekereg bele annyit hallok . Nem kotyog.
A video továbbra sem nyílik.

http://youtu.be/sCRmkAXF_0I
12:20-tól látható, mi laza és hol. Az egész videó erről szól és a szétszedéséről.
Lehet kérdezni tőle is a Youtube-on a videó alatt. A Lóri magyar.
Zárójelben jegyzem meg, hogy neki is pont ez a zaj volt az ok, amiért kinyitotta.
Furcsa egy weboldal ez, egész nap cseszett betölteni a videót. Fél 12 van, most betöltötte hibaüzenet nélkül.
Tartom magam az előzőekben elhangzottakhoz, mindenképpen ott néznék szét. Szokása ezeknek a blokkoknak törni a vezérműlánc-vezető műanyag ívet, de az fordulaton is szól. Ugyanígy a hajtókar és a főtengelycsapágy hangja se tűnne el fordulaton.
Ha szerencsés az eset, 3db új, 10.9 szakítószilárdságú csavar, kis menetrögzítő (piros Loctite) és elmúlik. Ha ez megvan, akkor pedig meg kell hirdetni a fenébe és elengedni a kezét, mielőtt felüti a fejét a többi típushiba, mint pl. az elektromos benzincsap, az ülés alatti tank rozsdásodása, a műanyag üresállásjelző kapcsoló meg a villamos nyavalyák.
Szerintem.
Köszönöm. Hát lehet hogy jól bevásároltam . Lehet ezért adták el.
Az 535 nagyon nepszeru. Egyreszt az ara miatt, masreszt az a hir jarja, hogy kiforrott es megbizhato.
Az utobbival nem ertek egyet 2020-ban. 15-20 evvel ezelott meg csak-csak. De vannak olyan konstrukcios gyengesegei, amik most jonnek elo. Erre egy lapattal ratesz, hogy olcso motor, senki nem kolt ra. Kinai szabadonfutot pakolnak bele (sot, rahegesztik lelazulas ellen!), vacak utangyartott tapszivattyut, otthon kendacsolnak a porlasztokkal tobb kart okozva, mint hasznot es sorolhatnam.
13 eve foglalkozom japan V2-kkel, 2019 ota nem vagyok hajlando 535-tel bajlodni, el se vallalom oket.

Ha a megtartasa a cel, akkor le kell jojjon az a lendkerek. Ki kell jojjon a tank az ules alol csappal egyutt, egy alapos mosasra.
Ha nem, akkor el kell engedni es venni egy 90 utani 750-est, ami nem okoz fejfajast.
Akkor szerinted minden féleképpen lendkerék? Ez lenne a jobb. Mert nekem az egyik szerelő blokk cseréről beszélt . Mert tömítés garnitúra főtengely meg e munka stb. Ugyanott van árban.Gázadásra elhalkul a csörgés egyébként ha megyek vele nem hallható igazán inkább alapjáraton. Na meg még mindig ott a karbi. 170 km-t mentem 2,5hónapja vettem próbálom a szavatossági igényem hátha érvényesíthető?
Ha nem kereskedotol vetted, ketlem, hogy foglalkozni fog a dologgal. Kiveve persze ha az elado vallalt barmifele garanciat.
Igen, ahogy mondtam fentebb is, szinte biztos vagyok benne, hogy ott lesz a baj. A szerelo, akivel beszeltel joggal gondolja, hogy fotengely, mert olyan hangja van, elvegre a fotengely csapagy mellett lotyog egy 75 dekas ontveny. Es sajnos abban is igaza van, hogy ha a fotengely lenne rottyon, akkor a bontott blokk akar olcsobb is lehet, mint a gyari alkatreszek. De ha a fotengely lenne rottyon vagy a hajtokar, a vibracio miatt az a 170 kilometer rohadt kellemetlen elmeny lett volna es fordulaton se mulna el a zaj, sot.

Mivel az inditasra nincs meg hatassal a kotyogas, siman lehetseges, hogy a harom csavart lecsereled es kesz, de ezt is mondtam korabban.
Indulni szépen indul hajtja az önindító. Csak a szinkron miatt van egyenetlen járása, fuldoklik hidegen. Gondolom én.A gyertyákat kiszedve ilyenek voltak egy rövid menet után. Köszönöm szépen a segítséget akkor mindenképpen a lendkerékkel kezdjük.
A porlaszto egy kulon musor lesz, az is egy tokonszurassal er fel ezeken.
Amig a szabadonfuto nincs rendesen rogzitve, ne nagyon legyen inditgatva. Az alacsony fordulaton ide-oda rangatott csavarok kiszakadhatnak vagy tonkretehetik a menetet a lendkerekben, amit nem olyan olcso potolni.
Szia. Ma nem hagyott nyugodni a dolog szétszedtem. Igazad volt szabadon futó csavarok elnyírodtak. Csak valamilyen lendkerék lehúzót kel gyártanom mert két csavaros lehúzót csináltam de inkább meghajlott de nem Jött le a lendkerék. A videóban még a 3 csavarossal is megszenvedett . Az normális egyébként ha van egy kis mozgása a főtengelynek oldalirányú ? Nem fel le. Tele volt fém szemcsékkel az olaj is meg vasdarab és csavarvég beékelődve a generátor két tekercs müanyag vége között. Ha sikerült leszedni vegyek hozzá 10.9 csavart ahogy leírtad csavarboltból vagy om partsrol. Olaj az 20w 50 repsol vtwin vagy valami mást ? Gondoltam elötte megjáratom sima maradék 5 w 40 motorolaj tiszta van itthon. Persze csak helyben járatva hogy átmossa a blokkot utánna leenged.Jó ötlet vagy neee?
35mp-től van az indítás elötte a karbi folyását videoztam le.