Fojtott motorok

Sziasztok!

Ismét egy kérdést szeretnék feltenni. A minap kaptam egy fülest, hogy létezik olyan, hogy szervízben fojtják a motorokat, az adott KIT-tel, vagy kipuredszeren keresztül, stb. Nos, ez mennyire hivatalos dolog illetve legális?
Így utána olvasva lehetséges, meg némi papírmunkával és futkozással megoldható ( ez legyen a legkevesebb ), de ez megérheti? Mert A2-es jogsihoz szeretnék Kawasaki Z750-est venni. Esetleg ( nem, mint reklám, hanem mint segítség ) tudnátok nekem olyan szervízt ajánlani, ahol ezeket megoldják? Mert rengeteg keresgélés után sem igazán találtam ilyet .

Válaszotokat előre is köszönöm!
94krisZ750 2016. február 1.
A Z750 soha nem lesz jó A2-re, mert a fojtatlan teljesítménye 70 kw felett van ! Magyarországon max. 70 kw névleges teljesítményű motor, fojtott változata vezethető A2-vel !
Egyébként a Mirekmotornál megcsinálják, nem is kerül sokba. Sőt le is papírozzák. Ettől még nem vezethetd A2-vel !
http://mirekmotors.hu/motorsze...
Kawasaki Z750-est nem fogják neked,sehol sem lefojtani,olyan szintre,hogy az megfeleljen az A2-nek! Vannak olyan motor típusok,amikben gyárilag van csökkentett kw-os fojtás,de ez nem az! Erre nem fogsz szakembert találni,szóval itt az idő nagy A-ra levizsgázni,egyszerűbb! :)
Egyetértek Endgyúróval, szerintem nem éri meg.

Egyébként helyzetfüggő, ha már van egy Z750 a családban, akkor csináld meg a korlátlan jogsit mihamarabb, minden szempontból jobban jársz, már persze ha megvan hozzá minden feltétel.
Ha használt motor vásárlásánál tartasz, akkor meg jobban jársz, ha gyárilag 35kW-ra fojtott verziót veszel, mintha fojtás nélkülit, és utólag próbálod lefojtatni.

Igaz az, hogy vannak motorok, amiknek gyárilag van fojtott verziója (pl. Z800), ezeket szerintem bármelyik Kawa szervízben könnyedén oda-vissza tudják alakítgatni. Nem tudom, hol keresgéltél, de ha megkérdezed mondjuk az Ivanicsot (ők a hivatalos magyar Kawa képviselet), akkor tuti segítenek.

Pont a Z750-re nem emlékszem, hogy itthon forgalmazták-e fojtva, de létezik fojtott verziója, NY-EU-ban (Németország, Benelux államok stb.) simán lehet találni 35 kW-os verziót (de még 25-öst is, ugye a régebbi Ak jogsihoz), és valóban lehet kitet is vásárolni, pl. itt egy holland link: http://www.optitune.nl/35kw-set-kawasak-z750-s-zr750j
Szóval pl. Németországból be tudsz hozni 35 kW-os fojtott Z750-t, mobile.de-n most is van fent vagy 10 ilyen, aminek már ugye a papírja is 35 kW-os. Magyar oldalon is van fent 35 kW-os Z750, érzésem szerint ez is német import: http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_z_750_abs-9756059

Az meg, hogy mi legális és hivatalos, csak azon múlik, hogy mi van bejegyezve a forgalmidba. Minden átalakítás lehet legális, ha szerepel a forgalmiban, amihez nyilván megvannak feltételek, de egy 35 kW-os fojtás szerintem nem ütközik akadályba. De persze van költsége, utánajárás, műszaki stb.
Na pont most olvastam a totalbike-ot, ezt a cikket pont Neked írták! Avagy miért érdemes inkább eleve fojtottat venni, mint utólag fojtogatni:
http://totalbike.hu/magazin/kozelet/2016/02/01/bele_se_kezdj_nem_fog_sikerulni/
Szia. Cseheknél,vagy a szlovákoknál találni belőle jó pár darabot. De van egy ismerősöm,aki tavaly árulta 1m felett,az 25kw-s. Ha érdekel megkérdezem,hogy eladja e.