A motoros "összkerékhajtás" élharcosa a tengerentúli Christini cég, ők számos típust készítenek ilyen különleges hajtáslánccal, igaz, megrendelőik főként az állami szektorból, a versenycsapatokból és a katonaságtól kerülnek ki, a civil vásárlók egyelőre nem kapkodják a rendhagyó endurókat:

Geoff Aaron és összkerékhajtású Christinije a Las Vegas-i Endurocross versenyen

Gregor Halenda azonban úgy gondolta, hogy a Christini mérsékelt sikere inkább a szolid teljesítményű erőforrásokra vezethető vissza, ezért munkához látott, és V2-es, 990-es KTM-jét áldozta fel, hogy népszerűsítse az elöl is hajtott kétkerekűeket. Korántsem barkács megoldásról van szó, hiszen az átépítést a Cosentino Engineering munkatársai segítették, így a büszke tulajdonosra csak a látványos bemutató megszervezése maradt:

Nos, úgy tűnik, hogy a költséges rendszer valódi, kézzelfogható hasznát még ő is keresi, de addig is egy látványos dupla-gumiégetéssel mutatta be, miért menő dolog kétkerékhajtású KTM-et birtokolni...