A korábban még a túlélésért küzdő francia manufaktúra immáron háromtagú palettával várja a különleges vasakra ácsingózó vevőket, a 2010-ben alakult motorépítő cég a Collector GT, Race és Roadster változataival kíván betörni az egyelőre igencsak szűkös piacra.

avibton
Kreatív megoldásokból és egyedi részletekből nincs hiány a motorokon...

A masinák közös jellemzője, hogy mindegyikben az S&S-től vásárolt, 1640-es V2-es dohog, 120 lóerőt és 163 newtonméteres forgatónyomatékot pumpálva a méretes hátsó gumira. Említést érdemel, hogy a méretes blokk ellenére a gép menetkész száraz tömege mindössze 185 kilogramm, és menetkészen is csak egy tízessel nyom többet.

A 46 mm-es csúszószár átmérőjű Ceriani első villával és tízküllős, filigrán, öntött könnyűfém kerekekkel felszerelt Avinton inkább a gyűjtők garázsában, mintsem az európai hágókon lesz "törzsvendég", ugyanis a Collector alapárából kényelmesen kijönne két távol-keleti vagy európai rivális, hiszen a legpuritánabb verzióért is közel harmincezer angol fontot, azaz csaknem 11 millió forintot kell kicsengetni a tulajdonosnak...

avibton
Pillekönnyű café racert kapnak a tulajdonosok a súlyos vételárért... A mindössze 1380 millis tengelytáv, a nyomatékos, 45 fokos hengerszögű V2-es blokk és a nyitott Devil kipufogó valószínűleg tényleg ördögi élményhez juttatja a vastag pénztárcájú vásárlókat