Tele volt visszatérő, extravagáns gépekkel az idei Milánói Motorkiállítás, elég ha csak az Italjet Dragsterre vagy a Bimota Tesi H2-re gondolunk. Bármennyire is futurisztikus volt mindkettő, a jelek szerint forgalmazható, szériagyártásra kész modellekről van szó, ugyanis a Dragster 200 máris előrendelhető - igaz, közel hatezer eurót kell kicsengetni a mindössze húszlovas gépért.

bimota-h2-tesi-muszaki-adatok-24188
Mint egy műalkotás - önmagában is gyönyörű alkatrészekből épül a Tesi H2

További hasonlóság a két talján telivér között, hogy a Tesiben is különleges, függőcsapszeges kormányzást találunk, csakúgy, mint az Italjetben, persze itt a Kawasaki Z H2 sornégyes, mechanikus feltöltővel izmosított erőforrásával társítva. Alighogy bemutatták, máris közúton tesztelik a hírek szerint kétszázról 220-230 lóerőre izmosított gépet, amely 2020 végén jelenhet meg az üzletekben.

Próbaúton a japán-olasz frigy gyümölcse

Közben már azt pletykálják az olasz fórumokon, hogy az igazi nagy durranás majd az ötvenéves évfordulóra érkezik. Massimo Tamburini, Giuseppe Morri és Valerio Bianchi 1973-ban alapította meg a céget, s úgy hírlik, hogy erre a jubileumra összpontosítanak majd, így a valóban komoly modellválaszték 2020 végére várható a Bimotánál.