Ma végre lehullt a lepel a Bimota és a Kawasaki közös modelljéről, az EICMA-n élőben láthatta a nagyközönség az új KB4-et.

bimota-kb4-ar-es-muszaki-adatok
Egy darabka nyolcvanas évek: igazi retrógép lett a KB4

Miként azt már korábban tudni lehetett, a Kawasaki sornégyes, 142 lóerős, 111 Nm-es forgatónyomatékú erőforrása dolgozik az újdonságban, és tömege is megegyezik a nemrég még pletykaként emlegetett 194 kilóval. Ami újdonság, hogy állítható nyerget kapott a modell, így kétcentis tartományban, 800 és 820 milliméter között szabályozható az ülőlap magassága. A nyolcvanas évek sportmotorjait idéző vas talán leginkább az YB10 vonalait örökölte, ám a burkolatok alatt sokkal modernebb technika lapul: a Brembo fékek és az Öhlins TTX 36, illetve NIX30 felfüggesztés is arról árulkodik, hogy nem spóroltak a beszállítók kiválasztásakor.

bimota-kb4-ar-es-muszaki-adatok
Igazi meglepetés: lesz csupasz verzió is a Bimota KB4-ből

Ennek megfelelően a vételár sem csekély, várhatóan 35-36 ezer euró közötti összeget kérnek majd a japán-olasz szépségért.