Szürreálisnak tűnő megoldást lepleztek le a német cég mérnökei, melyben a motor két oldalán elhelyezett fúvókákból áramlana nagy sebességű gáz, ami zavarhatja a tempósan kanyarodó pilótát, illetve hogy változik ettől a gép által leírt ív, valószínűleg ez a fúvókás beavatkozás is meglepné a vezetők többségét. A jelenleg tesztelés alatt álló rendszer sok-sok kérdést felvet, de kétségtelen, hogy az úgynevezett lowside-esések kivédésében hasznos lehet, már ha van elég hely a korrigálásra.

A módszert már többféle járművön kipróbálták, és tény, hogy működik, de ettől még nem biztos, hogy ez a motoros baleset-megelőzés leghatékonyabb eszköze

Ugyanakkor egy motorban gyakori utántöltésre és/vagy szervizelésre szorul, arról nem beszélve, hogy a jelenlegi kipörgésgátlók és kanyar-ABS-ek mellé indokolatlannak tűnik egy ilyen rendhagyó, ám nem éppen könnyű és kis helyet foglaló szerkezet.