SS100 néven kerül a piacra a Brough Superior legújabb típusa, amiben egy 997 köbcentis, 88 fokos hengerszögű, V2-es erőforrás pumpálja a - beállítástól függően - 100-140 lóerő közötti csúcsteljesítményt a hátsó kerékre.

brough superior

Ne tévesszen meg senkit az ódon külső, a Brough menetteljesítmény és kanyarsebesség terén a modern vasakkal is felveszi a versenyt, hiszen elöl minden paraméterében állítható Öhlins teleszkóppár dolgozik, és a szénszálas alkatrészeknek is köszönhetően kereken száznyolcvan kilóra lefaragott jószágot radiálisan rögzített féknyergek lassítják.

brough superior

Persze ahogy az sejthető volt, a hengerenként négyszelepes, modern erőforrás, a magnézium és titánium alkatrészek, no meg a Brough Superior márkanév használata igencsak felsrófolta az árat...

brough superior

Ha valaki egy modern klasszikus nyergében motorozna fel a legnépszerűbb hágókra, előbb pénzzé kell tennie a házát, és igény szerint egy-két nélkülözhető szervét is, ugyanis most bemutatott prototípus első megvehető példányai - melyre több mint egy évet kell várni a tulajdonosnak (!) - közel tizennyolcmillió forintba fognak kerülni...