Egyre gyakrabban okoz meglepetést a kínai CFMoto, mely nemrég elkészítette a helyi piac legnagyobb túramotorját, amiben a KTM 1301 köbcentis V2-ese dohogott. Ismerve, hogy a két cég ezernyi ponton kapcsolódik egymáshoz – például az osztrák 790-es sorkettest építették be az új kalandmotorba – nem olyan meglepő, hogy ezúttal a félliteres KTM-ek műszaki alapjai mutatkoztak be CFMoto-köntösben.

cfmoto-450-sr-bemutato
Kémfotó a 450SR prototípusának tesztjéről

A nemrég felbukkant 450SR-ben egy új fejlesztésű, 449 köbcentis, 72 millis furatú és 55 mm-es lökethosszú kéthengerest találunk, mely a hírek szerint közel 50 lóerős, míg a motor végsebessége a teszteken megközelítette a 200 km/órát.

Hamarosan megjelenik a CFMoto 450SR

Hivatalosan még nem kapható a modell, de a cég most közzétett pár friss képet a 450SR végleges változatáról. Nos, a felsőpolcos Brembo féknyerget, a minőségi kidolgozást és a mindössze 168 kilós tömeget látva nagyon kíváncsiak vagyunk, hogy mikor és milyen áron érkezhet a boltokba a cég újdonsága.

cfmoto-450-sr-bemutato
Szép kidolgozású és ötletes idomzat két nagy szárnnyal, mint a GP-ben és olyan féknyereg, ami ritkaság az A2-es kategóriában – ez az új 450SR

Kétségtelen, hogy látványos lett a gép, ami nem is csoda, hiszen a dizájn a CFMoto olasz, azon belül is Riminiben alapított K+F részlegének munkáját dicséri. Már csak az a kérdés, hogy Európában is elérhető lesz-e a 450-es vagy az öreg kontinensen KTM-színekben kezdik forgalmazni a félliteres osztály új kihívóját.